مزایای استفاده از خودکار – چرا باید خود را تکمیل کنید

[ad_1]

مبحث وبلاگ نویسی خودکار می تواند بحث و گفتگو زیادی را با برخی برای وی و برخی در برابر آن ایجاد کند اما واقعیت سخت این است که وقتی درست انجام شود ، می تواند یک عمر منفی از درآمد را برای شما فراهم کند که تنها کار واقعی مورد نیاز فرآیند راه اندازی است.

اینجاست که بسیاری از افراد اشتباه می کنند و چرا وبلاگ های آنها بمباران شدیدی می شوند. اینترنت مملو از وبلاگهای رها شده است که در واقع می توانند در صورت بروزرسانی با محتوای معمولی ، صاحبان آنها حتی مبلغ کمی نیز کسب کنند.

در این مقاله ، اجازه دهید نگاهی به برخی از مزایای وبلاگ نویسی بیندازیم و اینکه چرا برای کسب درآمد از مشاغل بازاریابی اینترنتی باید آن را یک اهرم در نظر بگیرید.

ویژگی های وبلاگ نویسی

1. اولین مزیت این است که دست آزاد است. به عبارت دیگر ، پس از راه اندازی ، به ندرت لازم است که تعمیر و نگهداری منظم روی آن انجام شود. این یکی از قاتلان اصلی بازاریاب جوانه زدن به اینترنت است که به طور ناگهانی دسته ای از وب سایت ها را راه اندازی می کند و سپس متوجه می شود که به طور منظم نیاز به سرویس دهی دارند. ناگهان ، همه چیز مانند کار سخت به نظر می رسد و بیشتر آنها آن را رها می کنند و به دنبال راه های آسان تر برای کسب درآمد اینترنتی می روند.

2. نیازی به اضافه کردن مطالب جسمی به سایت خود ندارید. منظور ما از این مسئله این است که به جای دور شدن از رایانه و تلاش برای بدست آوردن مقالات و پست ها به صورت مداوم ، با وبلاگ نویسی خودکار ، می توانید به سادگی آن را تنظیم کنید تا محتوا را از انواع منابع در فواصل مختلف و بدون نیاز به مراجعه به دفتر کار خود و اضافه کردن مطالب به صورت دستی تنظیم کنید.

3. یکی دیگر از ویژگی های مهم Autofill تعداد منابع در دسترس شما برای بیرون کشیدن محتوا است. دایرکتوری های مقاله منبع اصلی هستند اما امروز با پیشرفت در ویژگی های منبع محتوا ، هم اکنون می توانید محتوا را از سایت های You Tube ، Yahoo News و حتی آمازون بررسی کنید.

4- نفس کشیدن در وبلاگ های قدیمی یکی از اصلی ترین مزایای وبلاگ نویسی است. ما در بالا اشاره کردیم که بسیاری از وبلاگ ها به سادگی مجاز به مرگ می شوند که صاحبان آنها بدانند که برای ادامه جریان مطالب کار لازم است. خوب ، وبلاگ نویسی یک جواب عالی برای بازگرداندن این وبلاگ های قدیمی به موتورهای جستجو و رانندگی ترافیک است. اگر تعدادی وبلاگ دارید که به زحمت ترک کرده اید ، آن را یکی از مهمترین مزیت های تکمیل خودکار و دلیل نیاز به اجرای آن در نظر بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا