مزایای استفاده از Craigslist برای کسب درآمد

[ad_1]

خرید و فروش | کسب درآمد

استفاده از craigslist.org برای درآمدزایی مزایای بسیاری دارد. این واقعیت که این وب سایت به بیش از 450 انجمن مختلف می رسد و تقریباً هر نوع آگهی رایگان است ، دلیل خوبی برای ارسال نکردن موارد و خدمات برای فروش وجود ندارد. استفاده از craigslist.org برای کسب درآمد دقیقاً چه مزایایی دارد؟

پاسخ بسیار ساده است ، اجرای آن رایگان و آسان است. همه چیز خوب و خوب است ، اما ما واقعاً باید گسترش پیدا کنیم. اول از همه ، هر کسی با یک آدرس ایمیل معتبر می تواند یک تبلیغ ارسال کند. این کار پیوستن را بسیار آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت نیاز یک تصویر بارگذاری کنید و یک تبلیغ خوب بنویسید. تقریباً هر چیزی را می توانید در Craigslist ارسال کنید. از خدمات و کالاهای فروشی ، گرفته تا املاک و مستغلات و اتومبیل ، تا حتی آگهی های شغلی (اگرچه هزینه های این کار در 10 شهر وجود دارد) ، می توانید هر چیزی را پیدا کنید و هر چیز قانونی را برای فروش بفروشید.

فروش اقلام و خدمات در Craigslist راهی عالی برای اضافه کردن درآمد اضافی است. تلاش زیادی لازم نیست و می توانید مبلغ مناسبی برای فروش اقلام قدیمی و ناخواسته درآمد داشته باشید. برخی از افراد در خارج از این سایت نیز مشاغل شخصی خود را اداره می کنند. آیا شما خلاق هستید آیا می توانید ماشین ها را تعمیر کنید؟ اتومبیلها برای سودآوری خریداری ، نصب و فروخته می شوند. افراد خلاق لحاف ، صنایع دستی و چیزهای دیگری که ساخته اند را می فروشند. فروشندگان حیاط این هفته یافته ها را می فروشند. این همه رایگان ، سرگرم کننده و سودآور است. این مزیت اصلی استفاده از Craigslist برای کسب درآمد است.

ویژگی دیگر این است که مطمئناً فروش حیاط را شکست می دهد. با فروش حیاط ، شما تمام روز در آنجا گیر کرده اید ، ممکن است هوا همکاری کند و ممکن است همکاری نکند و افراد ناخواسته ای را بخواهید که در حیاط جلوی خانه خود خرید کنند. با استفاده از Craigslist ، می توانید از طریق ایمیل با شما تماس بگیریم ، شخصی را که می خواهید با او کار کنید انتخاب کنید ، آدرس ایمیل شخصی شما مخفی شود و گزینه ای وجود دارد که کلیه سوالات از طریق آدرس ایمیل Craigslist.org که برای شما ارسال می شود ، انجام شود. محافظت از حریم خصوصی شما مهم است و فروش در Craigslist خصوصی تر از فروش در حیاط است.

ایمنی یکی دیگر از موارد مورد توجه است ، خصوصاً برای زنان مجرد ، مادران تنها ، یا زنانی که ممکن است شوهر آنها برای مدت طولانی خارج از شهر باشند. اگر در اطراف شما بزرگسال دیگری نباشد ، فروش در حیاط می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. شما نمی خواهید این واقعیت را پخش کنید که در آنجا به تنهایی یا تنها با بچه ها هستید. Craigslist این موقعیت را حذف می کند. فقط افرادی که دعوت می کنید به خانه شما می آیند. حتی می توانید با آنها در یک رستوران محلی مک دونالد یا یک مکان عمومی دیگر ملاقات کنید و در نتیجه اقامت واقعی خود را خصوصی نگه دارید. این یک مزیت بزرگ در فروش حیاط است. ایمنی شخصی همیشه باید یک نگرانی اصلی باشد. در مقابل گروههای زیادی از افراد ایمن و تقریباً ناشناس در خانه شما. این یکی از مزایای استفاده از Craigslist برای درآمدزایی به جای فروش حیاط یا آگهی طبقه بندی شده است.

Craigslist برای خرید و فروش اقلام و خدمات رایگان است. سایت های حراج آنلاین برای شما هزینه دارد. همینطور انتشار آگهی در روزنامه محلی. در هر زمان می توانید مشاغل را به صورت رایگان تبلیغ یا فروش کنید ، این خوب است.

اکنون که از مزایای استفاده از Craigslist برای کسب درآمد مطلع شدید ، چرا آن را امتحان نکنید. در آن حساب بانکی قرار دهید و پس انداز برای یک ماشین بهتر را شروع کنید یا شاید آن را برای یک روز بارانی نگه دارید. برای هر کاری که استفاده می کنید ، باید امتحان کنید که Craigslist را امتحان کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا