مزایای بازاریابی MailChimp – 3 مورد برای MailChimp برای E-Zines ، ایمیل های گروهی و خبرنامه

[ad_1]

همه ما آزاد دوست داریم درست است؟ اما معمولاً صید وجود دارد. الآن نه. ابزاری که من برای ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی آنلاین ضروری می دانم MailChimp است.

برای کسانی از شما که e-zine یک خبرنامه ایمیل گروهی یا پیشنهادهای ویژه ویژه ایمیل را ارسال می کنید MailChimp یک مدیر کمپین بازاریابی وب است. مدیریت گروه ها و کمپین های ایمیل با Microsoft Outlook یا نامه وب (Yahoo Mail GMail و غیره) می تواند به سرعت خسته کننده باشد زیرا این کاری نیست که برای انجام آن طراحی شده است. در حالی که برای ارسال ایمیل طراحی شده بود و من آن را خیلی خوب اضافه کردم MailChimp به طور خاص برای مدیریت فعالیت های ایمیل طراحی شده است.

یکی از کاستی های جدی در استفاده از Outlook GMail و غیره عدم امکان ارسال ایمیل به گیرندگان فردی به طور مستقیم و بدون دریافت گیرنده های دیگر در گیرنده هاست. مطمئناً ما ممکن است فرضیه BCC را بدانیم زیرا یک ایمیل برای یک گیرنده معمولاً خود سپس BCC یا BLIND Carbon Copy به هر کس دیگری ارسال می کند.

بله این روش اولیه کار می کند اما شما به راحتی نمی توانید ایمیل را سفارشی کنید. آیا این درست نیست که ما عاشق دیدن هستیم و انتظار داریم که نام خود را در نامه آغازین پیام خوش آمدید؟ ما حتی ممکن است درباره تصور اولیه خود از نامه در مورد این تبریک قضاوت کنیم مانند:

  • جاناتان عزیز
  • سلام آقای وارنر
  • جاناتان

با استفاده از روش BCC ذکر شده در بالا اگرچه گیرندگان نمی توانند ببینند چه کسی پیام را دریافت می کند شما نمی توانید به راحتی تبریک های فردی را مدیریت کنید بنابراین بیشتر فرستندگان از یک تبریک عمومی استفاده می کنند مانند:

  • سلام
  • همگی خوش آمدید
  • خواننده عزیز
  • یا…؟ از چه چیزی استفاده کردید؟

خیلی ذرت از طرف دیگر MailChimp به شما امکان می دهد تا به صورت گروهی یا آدرس ارسال کنید گویی تنها دریافت کننده است و پیام تبریک و کل پیام را سفارشی می کند.

دومین نقص جدی در استفاده از Outlook GMail و غیره عدم امکان پیگیری تعداد گیرندگانی است که خبرنامه شما را باز کرده اند. شما به هر شغلی رفته اید که یک کمپین بازاریابی عالی ایجاد می کند پس چرا بیشترین سود را نمی کنید؟ از داشبورد MailChimp در اینترنت می توانید تعداد باز شده بدون باز شدن تعداد کلیک بر روی محتوا و غیره را مشاهده کنید. این فقط نوک کوه یخ است اما می بینید که این داده چقدر قدرتمند و مفید یک کمپین بازاریابی الکترونیکی الکترونیکی یا یک خبرنامه است.

نقطه ضعف سوم این است که لیست های ایمیل سنتی به گیرندگان امکان لغو اشتراک را نمی دهد خوب هیچ ایمیلی وجود ندارد که از شما بخواهد آن را حذف کنید. MailChimp پیوندی را برای عضویت در پاورقی پیام فراهم می کند. می دانم شما ممکن است فکر کنید من نمی خواهم که اشتراک آنها آسان شود اما من گیرنده هایی را ترجیح می دهم که ارزش خود را در خبرنامه لغو اشتراک پیدا کنند و نه حذف پیامی که شما برای ایجاد آن بسیار تلاش کرده اید. من همچنین ترجیح می دهم به جای حذف فعال تعداد واقعی مشترک مشترکان فعال داشته باشم.

از این مقایسه امیدوارم بتوانید دریابید که چرا Millchemp مورد استفاده قرار گرفته و برای بازاریابی الکترونیکی و مدیریت خبرنامه توصیه شده است. اگر کمتر از 2000 گیرنده دارید و کمتر از 12000 ایمیل در هر ماه ارسال می کنید بدون داشتن شکار نیز واجد شرایط برای حساب رایگان آنها هستید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا