مزایای برون سپاری

[ad_1]

فناوری

برون سپاری جدیدترین کلمه ای است که به محافل بازاریابی اینترنتی و سایت های جذاب توجه می کند. اینترنت جنبه جدیدی را برای بسیاری از فناوری های محبوب به وجود آورده است. به همین دلیل ، هنگام جستجوی برون سپاری به عنوان یک گزینه مناسب برای انجام این کار ، باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

برای مشتریان ، برون سپاری محصولات و خدمات نوآورانه و ساده مانند صورتحساب ، مدیریت ارتباط با مشتری و انبارداری داده را فراهم می کند. برای کارمندان ، برنامه های بسیار بهینه شده ای مانند اینترانت ، ایمیل و همکاری آنلاین را فراهم می کند.

1) با این حال ، برای یک شرکت تجاری ، برون سپاری قطعاً مفید خواهد بود زیرا در پایان صرفه جویی در نیروی انسانی بسیار زیاد خواهد بود. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، تأمین منابع خارجی می تواند به صرفه جویی در وقت سازمان ها کمک کند.

2) از آنجا که همه ما می دانیم نیروی کار در آمریکا و اروپا در مقایسه با کشورهای آسیایی بسیار گران است ، مشاغل برون سپاری صرفه جویی زیادی در نیروی انسانی برای آنها به همراه خواهد داشت.

3) صرفه جویی فقط استانداردها نیست. همچنین باید به دنبال کیفیت خروجی مورد نظر خود باشیم. برون سپاری توسعه برنامه با کیفیت بالا را فراهم می کند ، که نیازهای شما را برآورده می کند.

4) برون سپاری در صورت ارائه دستورالعمل های خاص و دقیق به راحتی ادغام می شود.

5) زمان و سطح مهارت دو عامل اصلی هستند که بازاریابان اینترنتی را به سمت برون سپاری سوق می دهند. برون سپاری عمدتا استفاده از زمان با سطح مهارت موثر است.

6) زیرساخت ارتباطی بهتر و دولت نسبتاً پایدار.

7) برون سپاری تنها در صورتی معنی دار است که برای ROI سنجیده شود. چندین ارائه دهنده خدمات بزرگ در کشورهایی مانند هند وجود دارند که خدمات معیار نرم افزار برون سپاری را ارائه می دهند.

8) با توجه به استراتژی های زیرساختی ، سایر عوامل مهم برای برون سپاری فناوری اطلاعات بر توانایی های اصلی ، دسترسی به تخصص خاص ، سرعت تحویل بالا و دسترسی به فن آوری های جدید تمرکز دارند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا