مزایای تبارشناسی در اینترنت در مقایسه با روش های سنتی

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال

مقایسه

شرایط مطلوب برای بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی.

مدت زمان طولانی است که رویارویی کلامی بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال ادامه دارد. اگر هرکدام مزایای خود را دارد ، انتخاب یکی از آنها دشوار است.

بازاریابی بخش عمده ای از مشاغل است که نمی توان آن را نادیده گرفت. یک تاجر باهوش و لذت بخش اطمینان می دهد که بخشی از برنامه مالی فقط برای اقدامات بازاریابی است. با این حال ، زمانی است که تعداد زیادی از افراد به صورت آنلاین تبادل می شوند و هیچ بخش دیگری از جمعیت نمی داند چگونه از وب استفاده کند. این مسئله باعث می شود تا خودی های تجاری انتخاب کنند که کدام بخش از بازاریابی مارک را روی آن متمرکز کنند. بازاریابی دیجیتال یا سنتی.

برای اینکه بتوانید درکی از دو روش بازاریابی کسب کنید و تلاش خود را به همان روش هدایت کنید ، در اینجا جوانب مثبت و منفی بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی است.

بازاریابی سنتی چیست؟

بازاریابی سنتی به تکنیک های بازاریابی منظم اشاره دارد که مدت هاست در جایی که مفاهیم بازاریابی یا اطلاعیه ها پدیدار شده اند مورد استفاده قرار می گیرند. این به طور عمده شامل شرایط همراه با پیشرفت مارک می شود:

روزنامه

انتشارات

رادیو

تلویزیون

بیلبورد تبلیغاتی در خیابانها و بزرگراه ها

تبلیغات مجله

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دوره جدید برای حوزه جهانی است. از آنجا که وب برنامه ها و ویژگی های خود را در هر بخش از زندگی کشف می کند ، بازاریابی همچنین کشف می کند که نه تنها علاقه یا مارک ها از طریق آن چگونه تولید می شود ، بلکه علاوه بر این ، آنها مرحله ای جهانی را برای دستیابی به یک مشتری کامل تر فراهم می کند. این موارد شامل موارد زیر است:

به عنوان مثال ، سازماندهی مشاغل محلی ، LinkedIn

به عنوان مثال رسانه های اجتماعی ، فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر

بازاریابی ایمیلی

تبلیغات پرواز پرداخت شده

وبلاگ نویسی

بر روی آموزش URL های بازاریابی مواد ویروسی کلیک کنید

اگرچه همه روشهای بازاریابی استفاده شده به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال قابل مقایسه هستند ، بازاریابی مبتنی بر وب روشی بسیار مناسب تر از روش معمول است.

مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی شرایط مطلوب خود را دارد ، اما این فرض وجود دارد که بازاریابی آنلاین خشمگین شده است. این شیوع از ابهاماتی بیش از مزایای بازاریابی سنتی برخوردار است و برخی از آنها در زیر آمده است.

1. سهولت

در حالی که روزنامه ها ، تلویزیون ها و سایر تبلیغات رسانه ای هزینه های زیادی را دربر می گیرند ، تبلیغ وب بسیار مناسب است. این به نوبه خود به معنای تقسیم برجسته تر حمایت مالی برای بهبود مشاغل است.

2. یک نتیجه ثابت

بازاریابی دیجیتال یک مزیت نسبت به بازاریابی سنتی دارد زیرا می تواند نتایج سریع به دست آورد ، در حالی که دومی قبل از نشان دادن هر نتیجه ، شما را به خوبی نشسته است. با بازاریابی مبتنی بر وب ، می توانید همه موارد را از تعدادی از مهمانان ، تغییر نرخ ، شلوغ ترین زمان روز و سرعت پاپ با زحمت اندازه گیری و نمایش دهید.

3. توسعه برند

در حالی که موضوع تصویر برند بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی ظاهر می شود ، بازاریابی دیجیتال از موقعیت مطلوب دیگری برخوردار است. زیرا اتاق محدود است و فرکانس تبلیغات که مشابه با بازاریابی منظم است به دلیل بازاریابی مبتنی بر وب از بین می رود.

به جای یک بخش کوچک در یک روزنامه روزانه ، می توانید یک وب سایت کامل داشته باشید و تبلیغات خود را نشان دهید یا تصویر خود را هر زمان که بخواهید با کمک یک صفحه شبکه اجتماعی یا وبلاگ خود ارائه دهید ، اصلاً مانند بازاریابی سنتی نیست. این با اطمینان می تواند تصویری برای تصویر شما ایجاد کند.

4- کنجکاوی نیست

افراد برای مشاهده تبلیغات نمی توانند یک روزنامه روزانه بخرند یا از تماشای تلویزیون بخاطر مسدود شدن تبلیغات استفاده کنند ، بنابراین تبلیغاتی که در این رسانه وجود دارد نادیده گرفته می شوند. با این حال ، با تبلیغات آنلاین ، می توان تبلیغی را مشاهده کرد یا خیر ، یا علاقمند به بحث و گفتگو از طریق شبکه های اجتماعی در وب یا خواندن یا نادیده گرفتن ایمیل مارکتینگ است. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید بر روی مخاطبان خاص برای این تبلیغات متمرکز شوید. قسمت بیشتر این امر باعث می شود که این تبلیغات بیشتر مورد نیاز و احتمالاً منجر به تولید شود. بعداً با کنجکاوی و محجوب بودن در جای جای بازاریابی سنتی ، بازاریابی دیجیتال می تواند نتایج وسوسه انگیزی به بار آورد.

5- بارزترین میزان قرار گرفتن در معرض

هر نوع ابزار بازاریابی سنتی ، اعم از تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات روزانه مقاله ، می تواند منطقه یا بخش خاصی از منطقه را تحت پوشش خود قرار دهد. از طرف دیگر ، تبلیغات آنلاین می توانند با مخاطبان بی حد و حصر ، حتی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

6. به اشتراک گذاری بهتر

حالت بازاریابی سنتی وجود ندارد ، می توانید با گروهی از تماشاگران ارتباط برقرار کرده و آنها را با تصویر خود جذب کنید. با استفاده از این کانال های بازاریابی ، باید صبر کنید تا عکس العمل را جلب کنید ، پس از آن می توانید هر قدم دیگری را بردارید. با این حال ، از طریق روشهای بازاریابی دیجیتال ، شما نه تنها می توانید با تمرکز خود بر روی گروهی از بینندگان به طور مداوم ارتباط برقرار کنید ، بلکه علاوه بر این ، با توجه به انتقاد سریع آنها ، می توانید پیشرفت سریع و مولد داشته باشید. همچنین می توانید مخاطبان خود را به مکالمات و مبادلات خود مجذوب کنید تا نزدیکی بهتری با برند داشته باشید و توصیه های جداگانه ای را برای رونق کالا یا مدیریت خود افزایش دهید. نکته اخیر به وضوح به معنای این است که شما باید در دسترس باشید و منابع بیشتری را برای فرصت شرکت در گروه روابط عمومی فراهم کنید.

7. تبلیغات سریعتر

شما می توانید از نتایج در حال انجام با بازاریابی دیجیتال نتیجه بگیرید ، برای لحظه ای فرصتی می گیرید و فارغ از اینکه نیستید ، می توانید بدانید که کدام یک از تبلیغات شما به سرعت کار نمی کند. بحث در مورد سطح بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال در اینجا ذکر نشده است زیرا سقوط قبلی به این ترتیب عقب مانده است زیرا چنین پسوندی وجود ندارد. سپس دوباره ، دومی مانند یک واکنش زنجیره ای عمل می کند که به شما تجمع جدیدی از مردم می دهد و با هر یک از نانو ثانیه ها مشتری جدیدتر شما را به دست می آورد.

8. برای هر مرحله یا زمینه کار می کند

بازاریابی دیجیتال در مقابل مبارزات بازاریابی سنتی غالباً در حوزه پیروزی های حوزه بازاریابی اینترنتی با مزایای مشخصی روبرو می شود که نمی توانید از پس آن برآیید. بازاریابی دیجیتال حتی به شرکتهای خصوصی با گروه متوسطی از کارمندان امکان می دهد تصویر نزدیک خود را تحت نظارت داشته و بر ارتقاء و بازاریابی نظارت کنند ، که نمی تواند مطابق با تکنیک های سنتی بازاریابی باشد که باعث می شود پروژه های آزاد و شرکت های جدید حساب شوند.

9. تجزیه و تحلیل ساده

با قدردانی از بازاریابی دیجیتال ، معلوم می شود که تلاش های بازاریابی شما ساده و سریع است. در حالت جفی ، می توانید ببینید که کدام فناوری کار می کند و کدام یک با Google Analytics کار نمی کند ، به غیر از دیدگاه های مختلف ، به عنوان مثال ، سبک کلی ، ترافیک ورودی ، نرخ تبدیل ، دسته جالب تماشاگران ، نرخ گزاف گویی و علاقه. همه اینها باعث می شود تا بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی در مورد آن صحبت شود ، به طور غیر استثنایی با قرار دادن سابقه در طرف پیروز با لبه گسترده.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا