مزایای داده کاوی در مشاغل مختلف

[ad_1]

فناوری های داده کاوی برای بسیاری از مشاغل و همچنین کشف بیشتر در طول زمان ، مزایایی دارند. از زمان رایانه ، همه چیز خیلی سریع تغییر کرده و هر مرحله جدیدی از فناوری معادل انقلاب است. ارتباطات به خودی خود کافی نبود. در مقایسه با زمان های فعلی ، تحلیلگران داده ها در گذشته فرصتی برای پیشرفت با داده های موجود نداشته اند. امروزه از این داده ها برای فروش محصولات بیشتر استفاده نمی شود بلکه برای پیش بینی خطرات آینده و همچنین جلوگیری از آنها استفاده می شود.

همه از این فن آوری های مدرن حتی از شرکت های کوچک تا بزرگ سود می برند. آنها اکنون می توانند با تجزیه و تحلیل نتایج نتایج یک بازاریابی خاص را پیش بینی کنند. با این حال ، برای موفقیت این تکنیک ها ، داده ها باید با دقت مرتب شوند. اگر داده های شما منتشر شد ، پس باید آن را در یک جلسه آورده و سپس آن را در سیستم های الگوریتم تغذیه کنید تا متوجه شوید. به طور خلاصه ، مهم نیست کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد ، همیشه باید هنگام جمع آوری داده ها از مشتریان ، معاملات و همه مشاغل ، سیستم صحیحی را بدست آورید.

مزایای داده کاوی شرکت

شرکت ها واقعاً می توانند از آخرین فن آوری خود استفاده کنند. با این حال ، در آینده انتظار می رود که فناوری های داده کاوی مختصر و مؤثرتر از آنچه امروز هستند ، باشند. در اینجا تکنیک های اساسی برای درک آنها آورده شده است:

· شرکت های بزرگی که خدمات ایمیل مبتنی بر وب رایگان ارائه می دهند می توانند از فناوری های داده کاوی برای گرفتن اسپم از صندوق ورودی مشتریان استفاده کنند. برنامه آنها از فناوری برای ارزیابی عدم ایمیل بودن هرزنامه استفاده می کند. این فناوری ها ابتدا قبل از استفاده نهایی آزمایش و اعتبار می شوند. این امر برای اطمینان از نتایج صحیح آنها است.

خرده فروشان بزرگ و حتی مراکز خرید با ثبت و ضبط تراکنش هایی که مشتریان خود انجام می دهند می توانند از این فناوری ها استفاده کنند. هنگامی که مشتریان مجموعه های خاصی از محصول را خریداری می کنند ، می تواند درک خوبی از قرار دادن این موارد در راهرو داشته باشد. اگر آنها می خواهند ترتیب مورد را تغییر داده و آن را در آخر هفته ها قرار دهند ، می توان پس از تجزیه و تحلیل داده ها در پایگاه داده آنها یافت.

شرکت هایی که محصولات خوراکی یا آشامیدنی می سازند می توانند به راحتی از تکنیک های داده کاوی استفاده کنند تا فروش خود را در یک منطقه خاص افزایش دهند و محصولات جدیدی را براساس اطلاعات به دست آمده خود راه اندازی کنند. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل آماری سنتی در سناریوهایی که رفتار مصرف کننده در آن زیر سوال می رود ، سختگیرانه است. با این حال ، این تکنیک ها هنوز هم می توانند تجزیه و تحلیل خوبی از هر مورد به شما ارائه دهند.

در مراکز تماس ، تعامل انسان در اوج خود قرار دارد زیرا افراد در هر زمان با افراد دیگر صحبت می کنند. مشتری ها وقتی با یک بازیگر زن صحبت می کنند به جای یک بازیگر مرد متفاوت صحبت می کنند. پاسخ مشتری به یک تجارت متفاوت از پاسخ آنها به یک آگهی روزنامه است. داده ها را می توان برای تجارت استفاده کرد و با استفاده از تکنیک های داده کاوی بهتر درک کرد.

تکنیک های داده کاوی نیز امروز در ورزش برای تجزیه و تحلیل عملکرد بازیکنان این رشته استفاده می شود. هر بازی با کمک این تکنیک ها قابل تجزیه و تحلیل است؛ حتی رفتارهای بازیکنان نیز از این طریق قابل تغییر است.

به طور خلاصه ، تکنیک های داده کاوی به سازمان ها ، مؤسسات و مشاغل کوچک امکان تمرکز روی پربازدیدترین مناطق را می دهد. این فناوری ها همچنین با آشکار کردن روند پنهان رفتار مشتریان ، پیش زمینه ، قیمت محصول ، موقعیت ، نزدیکی به محصولات مرتبط و سایر موارد ، فروشگاه ها و شرکت ها را قادر می سازد تا روشهای فروش موجود را نوآوری کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا