مزایای سلامتی خانواده

[ad_1]

سلامتی

توصیه می شود حداقل دو بار در سال به دندانپزشک مراجعه کنید ، این یعنی هر شش ماه. به این ترتیب می توانیم دندان های خود را مسواک بزنیم ، لثه ها را چک کنیم و هرگونه نگرانی را قبل از اینکه آنها به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند ، شناسایی کنیم. اگر قبل از اینکه آنها به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند ، نگرانی ها را تشخیص دهیم ، این می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت ، پول ، اضطراب و گاهی درد شود. تمیز کردن منظم همچنین به جلوگیری از ایجاد پلاک ، پوسیدگی دندان و نگرانی از حساسیت به دندان کمک می کند و همچنین به ما کمک می کند در صورت لزوم به ما کمک کند تا فلوراید را برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در اختیار ما قرار دهد.

در یک مراجعه منظم از دندان ، ما همچنین ممکن است اشعه ایکس را روی دندانهای خود انجام دهیم تا دندانپزشک به دیدن حفره ها و سایر نگرانی های دندان یا فک کمک کند. در صورت لکه بینی یک حفره ، آنها می توانند حفره را پر کرده و درمورد مشکلات بیشتر دندان دیرتر از وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند ، مانند نیاز به داشتن تاج ، کاشت دندان ، کانال ریشه یا روش های دیگر برای کمک به احیای سلامت دندان شما. دندانپزشکان بسیار دوستانه ، مفید و پشتیبان هستند.

مراجعه به دندانپزشک برای بسیاری می تواند ترسناک باشد ، شرم آور یا شرمنده دیگران باشد ، اما این طور نیست. یک دندانپزشک خانوادگی برای کمک و محافظت از دندان های شما ، صرفه جویی در وقت و هزینه خود در مورد سایر مشکلات بهداشت دهان و دندان در آینده وجود دارد. بسیاری از دندانپزشکان وجود دارند که این روزها اغلب هنگام مسواک زدن افراد ، افراد را تسکین می دهند ، بنابراین کمتر ترسناک و دردناک خواهد بود. سرانجام ، دندانپزشکان در دسترس هستند تا به هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است بپرسید ، پاسخ دهند. آنها همچنین آموزش دیده اند تا حرفه ای و مهربان باشند. بنابراین ، مهم است که کارهای صحیح را برای دندان های خود انجام دهید و به دندانپزشک خانواده خود مراجعه کنید. ممکن است ببینید که مزایا از آنچه قبلاً تصور می کنید بهتر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا