مزایای محصولات رسانه دیجیتال

[ad_1]

دیجیتال

آیا شما در زمینه کاری متخصص هستید؟ آیا مطالب باکیفیتی دارید که می خواهید دنیا را به آن برکت دهید؟ اگر چنین است ، راهی برای درآمدزایی آنلاین وجود دارد. از آنجا که من موفق شده ام کارهایی مشابه با آن انجام دهم ، من مطمئن هستم که این روش کسب درآمد با هر کس با دانش و تمایل برای آموزش دیگران به خوبی انجام می دهد در یک بازار طاقچه کار خواهد کرد. اگر به سراسر دنیا نگاه کنید ، همه شرکت ها تمایل دارند که روی یک چیز تمرکز کنند. به عنوان مثال ، تویوتا فقط روی ماشینهای با کیفیت کار می کند و JCPenney فقط با کالاهای با کیفیت بالا کار می کند. البته همیشه فرصت هایی برای شکست در هر تلاش تجاری وجود دارد. اما اگر ایده ای دارید که می خواهید با جهان به اشتراک بگذارید ، در این مقاله در مورد مزایای تبدیل محتوای خود به فرمت CD یا DVD صحبت خواهیم کرد.

با شروع اواخر دهه 1990 ، اینترنت و اطلاعات برای بسیاری از مردم به قطب اصلی تبدیل شدند. همه می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. در واقع ، آنچه قبلاً می رفت – کتابخانه و دائرopالمعارفها – اکنون به تعداد در حال کاهش است. اولین متوقف کردن بیشتر مردم وقتی می خواهند چیزی یاد بگیرند مراجعه مستقیم به شبکه جهانی وب است. Google کار بسیار خوبی در ارائه اطلاعات مفید در دسترس هر فرد یادگیرنده علاقه مند انجام داده است. این شانس شما برای آموزش چیزهایی است که به شما اهمیت می دهد و به آنها نیز اهمیت می دهید. امروز بسیاری از کتاب های الکترونیکی در وب وجود دارند که دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که عجله می کنند. پیش از eBay ممنوعیت محصولات دیجیتال ، بسیاری از افراد قادر به فروش کتاب الکترونیکی و اطلاعات ارزشمند خود در eBay بودند. اکنون ، پس از ممنوعیت ، بسیاری در تلاش هستند تا اهداف خود را برآورده سازند.

بزرگترین فایده فروش محصولات دیجیتال با فرمت CD یا DVD صرفاً خدمت به تمام افرادی است که هنوز استفاده از رایانه را خیلی دوست ندارند. بسیاری از مصرف کنندگان هنوز هم برای گوش دادن و یادگیری چیزهای جدید بر استفاده از دستگاه پخش سی دی اتومبیل یا دستگاه پخش دی وی دی خانگی خود تمرکز می کنند. کتاب های صوتی یک مثال بسیار خوب است. بنابراین ، اگر اطلاعاتی دارید که می توانید به قالب CD یا DVD تبدیل کنید و من همچنین می توانم به شما مشتریان کمک کنم چیزی را که برای آنها سودمند است یاد بگیرند ، پس شما یک قدم از درآمدزایی آنلاین فاصله دارید.

مزیت دوم این است که شما به راحتی می توانید از خریدار تقلب در وب سایت خود به راحتی جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، اگر کتاب الکترونیکی خود را بفروشید و از طریق یک لینک قابل بارگیری آن را برای مشتری خود ارسال کنید ، برای مشتری آسان است که بگوید شما در واقع چیزی ارسال نکردید. با داشتن یک محصول رسانه دیجیتال سی دی یا دی وی دی ، می توانید آن را شارژ کرده و تأیید ارسال را دریافت کنید. با استفاده از این تاکتیک ، راهی وجود ندارد که مشتری بتواند ادعا کند که شما محصول خود را ارسال نکرده اید.

اینها تنها دو مزیت برای محصولات رسانه دیجیتال است. همچنان که ما به گسترش این انفجار اطلاعات ادامه می دهیم ، این فرصت شماست تا آنچه را که می دانید در یک زمینه خاص به اشتراک بگذارید و همزمان بصورت آنلاین درآمد کسب کنید. ایجاد محتوا آسان است ، اما باید بدانید که چگونه کتاب های الکترونیکی ایجاد شده را به یک فرمت محصول رسانه دیجیتال تبدیل کنید. این باعث افزایش قابل توجهی در فروش شما می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا