مزایا و مشکلات نظرسنجی های پرداخت شده آنلاین

آیا نظرسنجی های آنلاین پرداخت شده کلاهبرداری است؟ این س hasال دو قسمت دارد. قسمت اول شرکت های تحقیقاتی بازار هستند که از دهه 1920 فعالیت خود را آغاز کرده اند. وقتی اینترنت در دهه 1990 ظهور کرد ، صنعت را با حضور آنلاین تر ، تغییر شکل داد.

درآمد اینترنتی | کسب درآمد

قبل از اینترنت ، شرکت ها از شرکت های تحقیقاتی بازار برای استفاده از نظرسنجی ها استفاده می کردند ، این کار را از طریق درب منزل ، ارسال آنها از طریق نامه های عادی ، استفاده از تلفن برای انجام آنها و در گروه های شخصی انجام می داد.

اینترنت به محض ظهور ، صنعت را کاملاً متحول کرد. اکنون ، شرکت ها می توانند نظرسنجی های پرداخت شده خود را مستقیماً در صندوق ورودی ایمیل خود ارسال کنند. این اختراع باعث ایجاد شرکتهای بیشتری شد که بیشتر بصورت آنلاین فعالیت می کردند و عنصر و نیروی کار دیگری را برای شرکتهای تحقیقاتی موجود در بازار اضافه کرد.

مشاغل آنلاین که ایجاد می شوند کلاهبرداری نیستند. شرکت های تاسیس شده که قبل از ظهور اینترنت وجود داشته اند نیز کلاهبرداری نیستند. شرکت های تحقیق در بازار بسیار سخاوتمند هستند و امروزه از نظر کسب درآمد آنلاین فراتر از اینترنت هستند. بیشتر شرکت ها می خواهند نوعی پرداخت از مردم دریافت کنند. برعکس این امر در مورد شرکت های تحقیقاتی بازار پولی صدق می کند. آنها برای ثبت نام به شما پول می دهند و همچنین ممکن است فقط برای عضویت پاداش ورود به سیستم را ارائه دهند. آنچه به نظر می رسد کلاهبرداری باشد در واقع روشی مشروع برای تجارت است.

قسمت دوم س Paال کلاهبرداری پولی آنلاین ، وب سایت های واقعی هستند که کلاهبرداری هستند و از ماهیت نظرسنجی های آنلاین با هزینه رایگان به عنوان راهی برای جذب افراد به کلاهبرداری استفاده می کنند.

افرادی که برای پیوستن به سایت های نظرسنجی در جستجوی عضویت یا تلاش برای کسب درآمد اینترنتی هستند ، ممکن است با سایتی روبرو شوند که به نظر می رسد یک نظر سنجی واقعی است که در پایان به آنها نوید پاداش مانند ابزار یا پول نقد را می دهد.

این ترفند این است که در نهایت مردم به نوعی قیمت یک محصول یا خدمات را پرداخت می کنند. طرف بی خبر همچنین ممکن است یک چرخه بی پایان از وب سایت ها را با تبلیغات تجربه کند. یک کلاهبرداری دیگر ممکن است سعی کند از طریق پست الکترونیکی برای شما ایمیل بفرستد تا بتواند با تبلیغات و پیشنهادات ایمیل هرزنامه را برای شما ارسال کند بدترین حالت این است که آنها اطلاعات اعتباری شما را بدزدند ، تعادل شما را خراب کنند و پول شما را بدزدند.

اینها تنها برخی از ترفندهای واقعی موجود است. کلاهبرداران به دلیل رایگان بودن برای عضویت ، از یک رابط نظرسنجی پولی استفاده می کنند. در هر زمان ، عضویت در برنامه رایگان برای درآمدزایی وجود دارد که باعث جذب بازدیدکنندگان می شود. متأسفانه ، کلاهبرداران از این روش جالب برای درآمدزایی استفاده می کنند و آن را به روشی برای ارتکاب کلاهبرداری به احزاب غیر منتظره تبدیل می کنند.

بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری ، بررسی صفحات ما است. ممکن است آنها یک شماره تلفن و یا ایمیل در صفحه تماس با ما داشته باشند تا بتوانید قبل از عضویت س questionsال کنید. همچنین Better Business Bureau را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها ثبت شده و رتبه بندی شده اند. یک راه عالی دیگر برای فهمیدن حقانیت این است که بررسی کنید آیا اعتبار در سایت دارند یا خیر. به طور معمول ، در پایین وب سایت آنها یک برچسب مجاز مانند برچسب Certified TRUSTe را نشان می دهند.

در بیشتر موارد ، نظرسنجی های آنلاین با هزینه واقعی و قانونی هستند. شرکت های تحقیقاتی بازار بیش از 60 سال است که فعالیت می کنند و اکنون از اینترنت به عنوان راهی برای کمک به مردم برای کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه استفاده می کنند. شرکت ها هر ساله میلیاردها دلار برای تحقیقات بازار هزینه می کنند و متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت ها به عنوان پاداش تکمیل نظرسنجی های پرداخت شده با آنها ، میلیون ها دلار به اعضای خود پرداخت می کنند. متأسفانه ، کلاهبرداری از قبل برای آسیب رساندن به شما یا رایانه شما وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا