مزایا و مضرات برون سپاری IT

[ad_1]

هند به عنوان یكی از مقصد های ارایه شده برای برون سپاری پروژه ها ، خدمات و عملیات ها ، عمدتاً از حوزه فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) و ITES (خدمات فناوری اطلاعات فعال شده) در صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، تبلیغات ، رسانه ها ، حمل و نقل هوایی ، مسافرت و غیره پدید آمده است. این کشور دارای نیروی کار جوان ، با استعدادی و نسبتاً ارزان است که ترکیبی مناسب از کیفیت و مقرون به صرفه بودن را به وجود می آورد. با این حال ، برون سپاری همیشه با مزایا همراه نیست اما اشکالاتی نیز وجود دارد.

مزایای برون سپاری به هند

کیفیت عالی: شرکت های هندی اقدامات دقیقی با کیفیت و به طور مساوی با استانداردهای بین المللی انجام می دهند ، بنابراین پروژه ها و خدمات هیچ امتیاز کیفیت ندارند.

قیمت پایین تر یا ارزان تر: هزینه منابع در هند در مقایسه با اقتصادهای توسعه یافته بسیار کمتر است. این امر به کاهش قابل توجهی در هزینه شرکتهایی که تصمیم به برون سپاری به هند دارند ، کمک می کند.

دانش زبانهای بین المللی: اکثر منابع به دو زبان انگلیسی و مکتوب و گفتاری آگاهی دارند. این کمک می کند تا ارتباطات روشنی برای مدیریت موفق و اتمام پروژه ضروری باشد.

تمرکز در مناطق اصلی تجارت: سایر برون سپاری ها مانند مراقبت از مشتری ، پیشینه و غیره می توانند به کنترل استقرار تمرکز کمک کنند. از این طریق شرکتها و سازمانها می توانند در زمینه های اصلی صلاحیت متمرکز شوند.

مضرات برون سپاری به هند

هر سکه دارای دو طرف است و برون سپاری هند نقاط ناپایداری نیز دارد که این ایده را توجیه می کند.

قرار گرفتن در معرض خطرات: اگرچه به ندرت اتفاق می افتد ، اما اگر پروژه نیمه کاره باقی بماند ، چیزهای دیگری نیز وجود ندارد که شرکت بتواند علاوه بر اقدام قانونی خطر در مورد روند خط مونتاژ بیشتر می شود زیرا مرحله بعدی به مرحله قبلی که برون سپاری شد بستگی دارد.

دامنه و بودجه بهینه سازی: اگر همه چیز به طور واضح بیان نشده باشد ، شانس وجود دارد که پروژه مقیاس یابد. این می تواند به تأخیرهای دردناک و افزایش هزینه منجر شود.

مشکلات ارتباطی: اگرچه بیشتر منابع در زبان انگلیسی مهارت دارند ، اما هنوز هم ممکن است برخی از مشکلات ناشی از تفسیر نادرست ایجاد شود.

کاهش اشتغال: این مسئله اصلی است که مخالفت های زیادی را با برون سپاری مشاهده کرده است. اگر پروژه ها برون سپاری شوند ، این بدان معنی است که آنها با هزینه منابع کشور مادر انجام شده اند.

با این حال ، مزایای فوق العاده ای که از خارج از کشور برای خارج از کشور به دست آورده اید ، مضراتی را نشان می دهد که دلایل برون سپاری همیشه رو به رشد بوده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا