مزایا و معایب تجارت بین الملل

[ad_1]

در این واقعیت که هر شرکتی امیدوار است و تلاش می کند تا بال خود را باز کند و حاشیه سود را گسترش دهد شکی نیست. قطعاً ایده خوبی است که دامنه کالای خود را به بازار عرضه کنید و آن را در بازارهای بین المللی توزیع کنید. این نه تنها باعث می شود حضور شما در سراسر جهان احساس شود ، بلکه باعث می شود که شما در بازار جهانی همچنان رقابتی باقی بمانید و از بخشهای بازار بکر استفاده کنید که می توانید در آن تجارت خود را گسترش داده و درآمد کسب کنید.

واردات از هند یا هرجای دنیا مستلزم داشتن یک شبکه بسیار قوی از شرکای کانال از جمله شرکتهای تدارکات ، شرکتهای بازاریابی ، انبارها ، تأمین کنندگان ، عمده فروشان ، توزیع کنندگان ، خرده فروشان و غیره است. با این حال ، همه شرکت ها نمی توانند یک مدیریت کانال مناسب را به راحتی انجام دهند. . در چنین شرایطی یافتن معامله بزرگ با یک شرکت بازرگانی جهانی یا بین المللی با تجربه قبلی یک ساعته می شود. این نرم افزار تجارت جهانی نه تنها می تواند به شما در تعیین نیازهای واردات و صادرات کمک کند بلکه بدون انجام کار زیاد منجر به تجارت جهانی بدون دردسر می شود.

مطمئناً ، شما ممکن است فرصتهای تجاری خوبی برای صادرات و واردات داشته باشید ، اما قبل از تشکیل هرگونه برنامه تجاری واردات و صادرات ، باید از مزایا و معایب تجارت بین الملل آگاه باشید –

# مزایای –

1) افزایش رقابت محلی – واردات یا صادرات محصولات خود ، رقابت شما را در بازارهای محلی افزایش می دهد. اگر بتوانید محصولات وارداتی را با همان قیمت یا پایین تر از کالاهایی که از بازارهای محلی دریافت می کنید و بالعکس تهیه کنید ، مطمئناً سودهایی کسب خواهید کرد که سطح کارایی شما را بهبود می بخشد.

2) فروش و سود بالاتر – اگر بتوانید از هند صادرات یا محصولات با کیفیت بالاتر یا با کیفیت مشابه را با حاشیه سود بهتر وارد کنید ، سطح فروش شما افزایش می یابد و سود شما افزایش می یابد.

# معایب –

1) فرآیند طولانی مدت – صادرات از هند یا سایر فرصت های تجاری مثمر ثمر برای واردات و صادرات نیاز به زمان زیادی برای تبدیل دارد ، بنابراین شرکت باید صبور باشد تا به تدریج به اهداف مورد نظر خود برسد. همچنین برای توسعه همکاری های استراتژیک با طرف های مختلف کانال ، نیاز به زمان زیادی برای یک شرکت است.

2) صدور مجوز و سایر مقررات ، مالیات و غیره – برنامه های تجاری واردات و صادرات فقط باید پس از به حداقل رساندن مجوزها ، مالیات ها و سایر مقررات مربوطه در کشوری که قصد دارید مخاطبان خود را هدف قرار دهید ، تشکیل شود.

خیره شدن به یک تجارت جهانی کار ساده ای نیست ، این کار به زمان و هزینه نیاز دارد. با این حال ، با یافتن Uniglobe ، فرصت های واردات و صادرات مثمر ثمر بسیار ساده و آسان می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا