[ad_1]
شرکتهای وابسته می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت درآمد باقیمانده کسب کنند. با توجه به ماهیت این فرصت بخش عمده ای از درآمد حاصل از کمیسیون های ارجاع است که شرکت برای هر اشتراک ارجاع موفق پرداخت می کند. موقعیت های ارجاع در یک خط تلفن معمولاً به ماتریس گفته می شود. شرکتهای حق رای و بازپرداخت کمیسیون را در چندین سطح در خط ارجاع وابسته پرداخت می کنند و شرکتهای تابعه دو سطح در دو سطح هستند.
اگرچه شرکت های وابسته تشویق می شوند از مراجعه به آنها پشتیبانی کنند اما همه شرکت ها اجازه نمی دهند که مراجعه ها در ماتریس منفی قرار بگیرند. انتقال اشتراک جدید ارجاع به سطوح پایین مراجعه مستقیم آنها به آنها کمک می کند که زودتر کمیسیون کسب کنند و در ساخت یک خط نزولی پیشگیرانه مشارکت کنند. حتی وقتی یک شرکت اجازه این کار را می دهد بیشتر آنها جابجایی مراجعات جدید را به یک یا دو سطح محدود می کنند. با داشتن ماتریس اجباری مزایایی وجود دارد.
ماتریس اجباری یک طرح جبران فرعی است که از یک سیستم ماتریس ساده با عرض و عمق مشخص استفاده می کند. به عنوان مثال یک ماتریس 6×6 از شش مراجعه به سطح بالا و شش مراجعه به هر پا تشکیل شده است که در مجموع سی و شش مراجعه به آنها انجام می شود. اکثر شرکت های وابسته به کمیسیون از تعداد محدودی از سطح موجود در خط مقدماتی شما معمولاً بین دو تا پنج سطح پرداخت می کنند.
یكی از مهمترین مزایای ماتریس اجباری موقعیت یك استراتژیك بدون نگهداری از اشتراك های جدید ارجاع در خط آخر است. شرکت های وابسته می توانند به جای اینکه دائماً ثبت نام های زنده را بررسی کرده و مجدداً تنظیم مجدد دستی کنند هنگام اضافه کردن آنها تمرکز خود را در جهت هدایت ترافیک به لینک های وابسته و ارتباط برقرار کردن با مراجعه کنندگان خود حفظ کنند.
ویژگی دیگری که به مراجعه شما کمک می کند؛ تخمین زده می شود 95٪ از کلیه شرکت های وابسته در بازاریابی نتوانند درآمد باقیمانده ایجاد کنند. آنها برای یادگیری همه چیز و کسب درآمد همزمان تلاش می کنند. با استفاده از یک ماتریس اجباری مراجعه کنندگان آنها از تلاش های خود اشتراکی دریافت می کنند. این امر مراجعه کنندگان را به ماندن تشویق می کند و بنابراین به افزایش افت نزولی کمک می کند.
اگرچه مزایای یک ماتریس اجباری از اشکالاتی بیشتر است اما برخی از نقص ها هنوز اجتناب ناپذیر هستند. شرکتهای حق رای دادن مبلغ کمیسیون را براساس سطح قرارگیری مراجعه ها در ماتریس پرداخت می کنند. بنابراین سایتهای مراجعه به سطح بالاتر معمولاً بالاترین میزان کمیسیون را دارند. مگر اینکه این شرکت پاداش بی پایان داشته باشد که هنگام ساخت بیشتر خطوط نزولی خود به شرکتهای فرعی پاداش می دهد شرکت های وابسته ترجیح می دهند بهترین سطوح پرداخت را فقط در بالا بسازند.
با وجود برخی از اشکالات یک ماتریس اجباری یک روش مؤثر برای ساختن خطوط پایین با اکثر شرکت های امتیاز دهنده است. این به طور خودکار ارجاع های جدید را در استراتژیک ترین موقعیت ها در ماتریس قرار می دهد از این طریق به شرکت کمک می کند تا فرصت بیشتری برای تبلیغ برنامه داشته باشد و به مراجعه کنندگان کمک کند. ماتریس اجباری فقط یکی دیگر از ابزارهای وابسته است و در عوض کسی نیست که مراجعه کننده خود را ارتقا و پشتیبانی کند. از آن عاقلانه استفاده کنید و به خوبی انجام خواهید داد.
[ad_2]