مشاوره کمی شناخته شده برای فروش موفق در eBay

آیا قبلاً سعی کرده اید در eBay بفروشید؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است نحوه شروع کار را گم کرده باشید. اما خبر خوب این است که فروش بسیار ساده و آسان در eBay بدون از دست دادن پول زیادی. مردم هر روز به دنبال خرید چیزی به این سایت می روند. اگر دلیلی برای فروش در eBay نباشد ، من نمی دانم این چیست. من می توانم این را به شما بگویم: پول آسان در آنجا منتظر است.

اما این قابل درک است که برخی افراد دوست ندارند ایده نشستن در کنار رایانه های خود و لیست صدها یا حتی هزاران حراج روزانه … یا هر هفته را داشته باشند. و اعتراف می کنم ، این کاری است که من نمی خواهم انجام دهم. خوشبختانه ، eBay شامل ابزاری است که به شما امکان می دهد لیست های فروخته نشده خود را ارسال و ارسال کنید. آخرین باری که چک کردم ، این “توربو لیستر” نامیده شد. ابزار عالی

اگر هنوز گم شده اید ، نگران نباشید. به بازاریابی فکر کنید. اگر می خواهید پول زیادی بدست آورید ، به تعداد زیادی چشم احتیاج دارید. اکنون به EBay میلیون ها بازدید کننده و مشتریانی داده می شود که هر روز از سایت خود بازدید می کنند. اما اگر موفقیت واقعی می خواهید ، باید این افراد را به حراج های خود هدایت کنید.

اولین کاری که می توانید انجام دهید فروش در قامت است. 101 مورد مختلف ارائه نمی شود. افرادی که از لیست شما بازدید می کنند ممکن است موارد دیگر را مرور کنند. اگر ببینند شما چیزهای مختلفی برای فروش دارید ، فکر نمی کنند شما یک شخص مورد علاقه در eBay برای مجموعه خاصی از محصولات باشید.

به عنوان مثال ، اگر به eBay می روید و یک هارد کاملاً جدید SATA را برای فروش به فروش می رسانید ، ممکن است فرد مناسب بیاید و سایر لیست های شما را مرور کند – فقط برای دیدن اینکه آیا شما یک درایو SATA موجود دیگر با قیمت پایین تری دارید. این کار را هم نکنید؟ آیا این به نظر نمی رسد؟ چیزی که باعث می شود فکر کنید مشتری بالقوه شما نیز چنین کاری نمی کنند.

اگر درایو های سخت SATA را می فروشید ، درایوهای PATA ، درایوهای حالت جامد ، 3 دیسک فلاپی 3 1/2 اینچ ، پردازنده ها ، صفحه کلید ، مانیتور رایانه ، پیاده رو و غیره را نیز بفروشید. بدانید که شما شخص شماره 1 در eBay هستید که نوع خاصی از محصول را به فروش می رسانید. و اطمینان حاصل کنید که قیمت های شما به اندازه کافی خوب است که بتوانید سود خوبی کسب کنید … همه در عین حال که به مشتری بالقوه معامله خوبی نیز می دهند.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که با استفاده از منابعی خارج از eBay ، مستقیماً به صفحه خود هدایت کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد از طریق بازاریابی رایگان اقدام به فروش فروشگاه های فروشگاه eBay می کنند. فناوری هایی مانند بازاریابی مقاله ، بازاریابی فروم ، بازاریابی کمیسیون ، یوتیوب ، بازاریابی اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی پس زمینه و غیره … به این افراد امکان می دهد زندگی خوبی در eBay داشته باشند.

همین کار را هم می توانید انجام دهید. و اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، باید با برخی از محبوب ترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی ترافیک بیشتری را هدایت کنید. پس از اتمام ، کمربند است. و بله … این استراتژی ها به صورت رایگان قابل اجرا است. وقت خود را برای یادگیری و کارشناسی ارشد بگیرید و تماشای فروش eBay را به آرامی ببینید … ماه به ماه

با فروش در eBay و موفقیت در آنجا موفق باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا