مشترکات کنفوسیوس ، آبراهام لینکلن و دونالد ترامپ چیست؟

[ad_1]

توییتر

… آنها صدها بار در روز در توییتر نقل می شوند.

برای مثال ، من یک نقل قول انگیزشی را به همان اندازه گال بعدی دوست دارم. نقل قول هدفمند برای معرفی یک مقاله یا فصل می تواند اطلاعاتی و الهام بخش باشد ، اما هزاران نقل قول در روز در توییتر فقط علوفه اینترنتی است.

علاقه مندان به موفقیت در شبکه های اجتماعی مجبورند روزانه چندین بار پست و توییت کنند حتی اگر نتیجه ای برای گفتن نداشته باشند. درست؟ نه شما می توانید با حفظ دکوراسیون خود ، با اطلاعات جالب و سودمند به مخاطبان مورد نظر خود برسید. در اینجا از نقل قول استفاده کردم – “Less is more” رابرت براونینگ

آداب و رسوم در فضای مجازی همان قوانینی را دارد که در فضای فیزیکی وجود دارد. هرگز در مهمانی شام به شخصی اسپم نخواهید کرد و اگر این کار را کردید دیگر دعوت نخواهید شد. قبل از پرش به میدان فروش خود ، برای شناختن شخص و ایجاد روابط کافی وقت می گذارید. قبل از ارسال مکاتبات بی پایان ، اجازه می خواهید و اگر رد می کنید با خوشحالی به این درخواست احترام می گذارید.

آنلاین به معنای ناشناس نیست. در واقع ، انجمن آنلاین محلی شما کاملاً یک جامعه است. اگرچه بزرگتر است ، اما همچنان انتظار آداب ، آداب و رفتار قابل قبول هر جامعه را دارد. انتظار می رود از نظر حضوری و آنلاین مودب باشید.

فیس بوک و سایر سایت های اجتماعی آنلاین این فرصت را به ما می دهند که بیش از هر زمان دیگری دوست داشته باشیم. این به این دلیل است که ما می توانیم راحت تر با فعالیت هایی که باعث دوست شدن ما می شوند همراه شویم. تخمین زده می شود که قبل از شبکه های اجتماعی ، ما به طور متوسط ​​150 دوست داشتیم. با استفاده از شبکه های اجتماعی ، این میانگین در حدود 700 است. اما ما همچنان از دوستان خود انتظار مهربانی ، ادب و ادب را داریم. من 10 قانون طلایی آلیزا شرمن را دوست دارم رسانه های اجتماعی به عنوان راهنمای استفاده از انجمن های آنلاین. صرف نظر از رسانه ، ما افرادی هستیم که با مردم ارتباط برقرار می کنیم.

همانطور که رسانه های اجتماعی و کارشناسان بازاریابی (که همه ما هستیم) تصمیم می گیرند که یک استراتژی آنلاین موثر چیست و همانطور که انتظارات ما از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی دوباره تعریف می شود ، باید یادآوری کنیم که مادران ما به ما یاد داده اند –

اگر نمی توانید چیزی بگویید که هرزنامه نباشد ، چیزی نگویید ”

“خوش اخلاقی جایگزین نیست”

“سکوت طلایی است”

و “قانون طلایی را فراموش نکنید”.

تا دفعه بعد … shhhhh

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا