بازرگانی

مشخصات فنی و مشاوره خرید مشخصات فنی موتور داکت اسپلیت

واحد کانال
واحد کانال (Conduit unit) این یکی از اجزای مهم و کاربردی موجود در شاسی این دستگاه است. ساختار کانال هوا از دو صفحه مستقل تشکیل شده است. اجزا و قطعات مختلفی در واحد داخلی و واحد خارجی وجود دارد.
در همین حال ، موتور الکتریکی هم در تهویه مطبوع یا صفحه داخلی و هم به عنوان شاسی ، کندانسور یا صفحه خارجی دستگاه قرار گرفته است. چرخه کار این بخش برای هر واحد کاملاً متفاوت است.

پیکربندی و عملکرد درایو کانال این کار توسط برق و منبع تغذیه انجام می شود.

در این رابطه باید توجه داشت که تقسیم کانالها بر اساس نوع و مدل توسط منبع تغذیه تک فاز با ولتاژ 220 ولت ، برق سه فاز و ولتاژ 380 ولت تأمین می شود. طراحی و نصب موتورهای الکتریکی در پانل های داخلی و خارجی مجرای هوا برای تولید باد و انتقال جریان هوا.
برای تولید هوای گرم یا سرد و انتقال آن به محیط داخلی ، سیستم های تهویه مطبوع جداگانه باید باد تولید کنند. گردش جریان هوا و انتقال آن به محیط با تقسیم راه هوایی در بلوار پایان یافته ، برای اطلاعات بیشتر در این باره مطالعه مقاله تخصصی مقدمه تقسیم کانال فن را پیشنهاد می کنیم.

فن دستگاه بهینه شده و این فرآیند توسط یک موتور الکتریکی هدایت می شود.

در نتیجه ، موتور الکتریکی دستگاه فن را روشن کرده و می چرخاند و در نتیجه جریان هوای گرم یا سرد را به محیط توزیع می کند. بنابراین ، واحد تقسیم کانال فن باعث می شود پروانه ها دور و برش شوند.

مشخصات واحد کانال
توان الکتریکی درایو داکت با توجه به ظرفیت خنک کننده و خنک کننده دستگاه تعیین می شود. در نتیجه ، ظرفیت های بالاتر دارای موتورهای بسیار قدرتمند و قدرتمندتری نسبت به ظرفیت های پایین هستند. در این رابطه باید توجه داشت که قدرت موتور دستگاه بر حسب وات اندازه گیری می شود.
به طور کلی با مراجعه به کاتالوگ و دفترچه راهنمای دستگاه می توان اطلاعات ، مشخصات الکتریکی و مصرف برق سیستم را استخراج کرد. لازم به ذکر است که موتورهای مورد استفاده در ساختار کانال توزیع هوا به نوع و مدل یک محور یا محور دو محور بستگی دارد.
موتور الکتریکی دستگاهی سه سرعته است که با افزایش دور موتور باعث افزایش تهویه سیستم می شود. در حال حاضر ، بیشتر مدلهای داکت اسپلیت از یک موتور فن تک شافت استفاده می کنند. عملکرد مطلوب ، سطح صدای کم و افزایش انتقال نیرو و جریان هوا از مزایای اصلی موتورهای تک محوری است.
همچنین فن های واحد داخلی و کولرهای گازی مجزا از کانال های استوانه ای یا گریز از مرکز هستند. این مدل از فن ها علاوه بر دوام و مقاومت بالا ، جریان هوا را با حداکثر قدرت و مقاومت به محیط می اندازد. همچنین عملکرد بی صدا و کارایی بالا می تواند از مهمترین مزایای فن های گریز از مرکز باشد.
نگاهی به موتور فن کندانسور بیندازید
همانطور که گفته شد ، واحد داکت علاوه بر واحد داخلی ، روی صفحه خارجی و کندانسور دستگاه نیز دیده می شود. در تابستان به دلیل کار مداوم کندانسور ، دمای این قسمت افزایش می یابد. چرخه تبرید تراکمی سیستمهای داکت اسپلیت از قسمت کندانسور مخصوصاً قسمت کمپرسور شروع می شود.
کمپرسور یا واحد کمپرسور با فشرده سازی و افزایش فشار گاز مبرد ، بستر مناسبی را برای تشکیل هوای سرد و تهویه مناسب فراهم می کند.گرمای تولید شده توسط کار با کمپرسور باعث افزایش دمای کندانسور می شود. اگر علاقه مندید درباره کمپرسورهای داکت و نحوه کار آنها بیشتر بدانید ، روی لینک کلیک کنید و مقاله تخصصی “کمپرسور کانال چیست؟ بر این اساس پرداخت کنید.
برای تکمیل فرآیند خنک کننده و خنک کننده دستگاه ، باید گرمای تولید شده در کندانسور پراکنده شود. از دست دادن گرما و گرما در این منطقه به تولید باد و جریان هوا نیاز دارد. این فرایند توسط محرک الکتریکی واحد خارجی دستگاه انجام می شود.
در نتیجه ، خنک سازی ، کاهش دما و انتقال گرما به محیط خارج از مهمترین وظایف موتور فن فن داکت است. بعلاوه در این قسمت از فنهای محوری برای تسریع و تسهیل روند انتقال حرارت و اتلاف گرما از کندانسور استفاده شده است.

نکات مهم برای انتخاب و خرید یک واحد پراکنده
خرید پروانه داکت اسپلیت داکت این مستلزم آگاهی از ویژگی ها ، مشخصات و جزئیات این قسمت کاربردی است.

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید فن اسپیلت موتور این است که قدرت و مقاومت آن با قدرت اسپلیت هوا مطابقت داشته باشد.

ظرفیت کافی موتور و دستگاه باعث کاهش خنک کننده و خنک شدن سیستم می شود. علاوه بر این ، قدرت کم موتور الکتریکی در جریان هوای خنک و دلپذیر از سوپاپ ها تداخل ایجاد می کند. توجه به نوع ، مدل ، سازنده ، حجم ، تعداد پیچ ​​و مهره ، تعداد و طول تیرها از دیگر موارد مهم در این زمینه است.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/duct-split-motor/
تاریخ انتشار :
05-27-2021 10:00:47.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا