بازرگانی

مشخصات و قیمت موتور فن اسپلیت داکت + نکات مهم خرید

مشخصات موتور فن جداسازی مجرای هوا را بررسی کنید
فن موتور اسپلیت بخش مهم دیگری از تجهیزات جمع و جور است. در ساختار صفحه داخلی یا کولرهای گازی منفرد ، اجزا و قطعات مختلف دیده می شود. واحد داخلی دریچه لوله فرایند تهویه مطبوع را انجام می دهد و آن را به بهترین محیط داخلی تبدیل می کند.
در عین حال موتور فن دستگاه نقش مهمی در کیفیت و مقاومت باد در فضای مورد استفاده دارد. زیرا روند انتقال و توزیع جریان هوای سرد به عملکرد و عملکرد قطعه مربوط می شود.
فن اسپلیت موتور انرژی الکتریکی را از طریق انرژی الکتریکی تأمین می کند تا انرژی و انرژی مورد نیاز برای عملکرد و عملکرد آن را تأمین کند. در نتیجه این فرآیند ، فن موتور شروع به کار می کند و شروع به کار می کند. عملکرد موتور فن باعث کارکرد و عملکرد دمنده یا تقسیم راه هوایی در بلوار می شود
در نتیجه این فرآیند ، هوای خنک و تجدید پذیر در تمام اجزای داخلی با حداکثر انرژی جریان می یابد. آقایان عزیز: برای کسب اطلاعات در مورد دمنده پخش کننده کانال و ارزیابی عملکرد آن می توانید این مقاله را بخوانید.
لازم به ذکر است که در یک سیستم تهویه مطبوع برای انتقال هوای گرم یا سرد ، باید باد با قدرت و نیروی کافی ایجاد شود. دستگاه هایی که کانال های خود را به اشتراک می گذارند از این قاعده مستثنی نیستند. به منظور انجام این فرآیند ، یک موتور الکتریکی بادوام و با کیفیت در قسمت کولر گازی نصب شده است.
بنابراین موتور فن دستگاه بهترین عملکرد را دارد و فن دمنده متناسب با فصل می چرخد ​​، به طوری که هوای گرم یا سرد در اتاق گردش می کند.

عملکرد درایور کانال تقسیم کانال هوا
همانطور که در بالا توضیح داده شد ، تولید باد برای انتقال هوای گرم یا سرد یکی از نیازهای اساسی استفاده از انرژی خنک کننده یا گرمایش سیستم تهویه مطبوع است. فن ها ، محافظ ها و موتورها می توانند این تقاضا را در خط لوله برآورده کنند.

گفتنی است که دمنده دستگاه با کارکرد موتور می چرخد ​​، و باد را با حداکثر توان از طریق دریچه خروجی دستگاه به محیط داخلی منتقل می کند.

بنابراین تولید جریان باد و تبدیل آن به محیط مورد نیاز از مهمترین وظایف موتورهای الکتریکی و کانال های دمنده است. به عبارت دیگر ، فن اسپلیت موتور فن را می چرخاند و در نتیجه جریان هوا را به فضا تقسیم می کند.
موتور رانر با توجه به جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده است. رعایت کلیه اصول استاندارد در طی فرآیند تولید می تواند ضریب ایمنی و قابلیت اطمینان قطعه را بهبود بخشد. قدرت موتور فن با توجه به نوع و مدل مجرای منفرد متفاوت است.
بنابراین ، یک ظرفیت بالاتر به دلیل ظرفیت خنک کننده و گرمایشی بالاتر در مقایسه با ظرفیت کمتر ، از موتور قدرتمندتری استفاده می کند. در این رابطه باید توجه داشت که قدرت موتور بر حسب وات است. علاوه بر این ، تعداد دور ، طول و تعداد شافت پروانه با توجه به نوع و مدل سیستم متفاوت است.
لازم به ذکر است که علاوه بر پنل داخلی ، موتور فن نیز به واحد خارجی دستگاه متصل است. انتقال گرما ، اتلاف گرما و خنک کننده خازن در طول تابستان یکی از مهمترین وظایف درایو الکتریکی واحد خارجی داکت اسپلیت است.علاوه بر این ، محافظت از صفحه خارجی محوری است.
اما از پروانه های سانتریفیوژ یا استوانه ای معمولاً در تهویه مطبوع استفاده می شود. علاوه بر این ، موتورهای مورد استفاده در سیستم های تهویه مطبوع تک شافت یا دو شافت هستند. موتورهای فن دار با ظرفیت زیاد معمولاً در سیستم های با ظرفیت زیاد استفاده می شوند.

نکات اصلی خرید کانال داکت اسپلیت
هنگام انتخاب و خرید درایور کانال با پنکه ، هنگام کشف یک فرآیند خرید عملی ، کارآمد و مقرون به صرفه ، باید به یک سری اصول و جزئیات توجه شود که بسیار موثر و م effectiveثر است.

وقتی این اتفاق برای نوع موتور و مدل آن بیفتد ، نکته اصلی خرید درایور داکت با فن اسپلیت است. نوع موتور فن این تجهیزات در کاهش سطح صدا ، شدت باد و سطح کیفیت اگزوز تأثیر مثبت دارد.

انتخاب موتورهای بادوام با کیفیت و با دوام ، همراه با توزیع جریان باد با سرعت بالا و قدرت بالا ، می تواند صدای بسیار کمی را در هنگام کار تولید کند.

مواد و انواع مواد به کار رفته در بدنه و بدنه می توانند از دیگر عناصر مهم هنگام محاسبه با موتور جداشده مجرای هوا برقی باشند.

استفاده از مواد با کیفیت بالا می تواند دوام موتور فن و توانایی مقاومت در برابر عوامل خارجی و غیر طبیعی را تضمین کند. علاوه بر این ، هنگام خرید فن موتور ، اینکه آیا ظرفیت موتور از نوع کانال و مدل مجزا جدا شده است ، حجم ، تعداد دور ، قدرت و قدرت موتور و کاربرد سایر فاکتورهای مهم در نظر گرفته می شود سیستم جداسازی مجرای هوا.
با مشاوره رایگان از متخصصان مرکز دات کام تماس بگیرید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/fan-duct-split-motor/
تاریخ انتشار :
2021-05-20 10:00:15.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا