مصاحبه با دیلن استوت از RevenueAds

[ad_1]

دیلن استوت مدیر عامل شبکه شبکه های وابسته به درآمد است. دیلن با بیش از 4 سال تجربه بازاریابی در زمینه کمیسیون ، به توسعه RevenueAds به یک شبکه درجه یک برای تبلیغ کنندگان و ناشران کمک کرده است تا هنگام جستجوی تبلیغات و تبلیغات آنلاین ، تبدیل شوند.

1. چه مدت درگیر بازاریابی کمیسیون بوده اید و چگونه درگیر آن بوده اید؟

الان حدود 4 سال است که در بازاریابی کمیسیون فعالیت کرده ام. همه چیز از زمانی شروع شد که دوست خوب من متیو استو یک وب سایت شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. در آن زمان ما برای ساخت سایتهای خود از سه پایه استفاده می کردیم. ما این سایت را در روزهای شکوه بازاریابی آنلاین داشتیم. اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 بود. ما می خواهیم راهی برای پرداخت صورتحساب برای حفظ سایت خود داشته باشیم که فقط برای تفریح ​​انجام دادیم. این زمانی است که ما با شرکتی به نام ClixGalore روبرو می شویم و فعالیت های CPC را شروع می کنیم. در هر کلیک از $ 0.01 – 50 دلار به دست آوردیم. پس از این نوع آتش سوزی ، مت رفت و IncentReward را که یک شبکه وابسته به عنوان یک کاتالیزور محبوب است ، راه اندازی کرد. سپس تقریباً دو سال و نیم پیش ، ما درآمدزایی را شروع کردیم که بیشتر روی فعالیتهای غیر انگیزشی تمرکز دارد.

2. چه مدت قبل از اینکه متوجه شوید می توانید از درآمد خود زندگی کنید؟

از زمانی که ما بسیار جوان بودیم ، وقتی برای اولین بار شروع به انجام بازاریابی اینترنتی کردیم ، چند سال طول کشید تا متوجه شدیم کالج ضروری نیست و ما می توانیم از اتاق نشیمن خود کار کنیم ، اکنون دفتر ما است و ما به این صورت زندگی می کنیم.

3. بزرگترین اشتباه شما هنگام شروع به انجام بازاریابی آنلاین چیست؟

اگر به طور جدی اطمینان ندارید که به موقع پرداخت آگهی دهندگان بپردازید ، می توانید حسابهای قابل پرداخت را بپردازید. ما مفتخریم که یک تیم حسابداری قوی برای اطمینان از دریافت همه پرداختهای خود به موقع داریم ، اما مهمتر از همه ، ناشران ما همیشه حقوق خود را به موقع دریافت می کنند. ما سابقه ای از پرداخت به موقع یا زود در هر دوره پرداخت را داریم. ناشران برتر انتظار دارند که این را انتظار داشته باشند ، و این چیزی است که ما ارائه می دهیم.

4. در حال حاضر بسیاری از شبکه های وابسته به CPA وجود دارد. چه چیزی باعث تفاوت شبکه شما می شود؟

با وجود بسیاری از شبکه های موجود ، یافتن چیزی که در واقع کسی ارائه نمی دهد دشوار است. من می خواهم بگویم که اصلی ترین چیزی که ما در RevenueAds به آن توجه می کنیم ، درک هر شاخه ای در نیازها و توانایی های مختلف است. بنابراین هر شرکت فرعی برای موفقیت هرچه بیشتر به همان چیزها نیاز ندارد. کلمه کلیدی با ما انعطاف پذیری است. شریک A ممکن است به عنوان یک خریدار رسانه ای و شریک A بتواند کمپین های دوستیابی را دوباره با استفاده از یک لیست ایمیل اجرا کند. بنابراین سعی می کنیم در همه زمینه ها سیاست سختی انجام ندهیم. به من بگویید چه برنامه ای ، چه بازپرداخت یا شرایط پرداخت نیاز دارید ، و ما آن را برای شما دریافت خواهیم کرد. من احساس می کنم این تجارت اصلی ما برای هر شرکت فرعی است که ابزارهای مورد نیاز خود را بدست آورند.

5- آیا شما دو یا هفتگی پرداخت می دهید؟ اگر چنین است ، فرد برای واجد شرایط بودن چقدر باید هزینه کند؟

ما پرداخت هفتگی را ارائه می دهیم ، و ما دوست داریم حداقل برای هر هفته پرداخت 1000 دلار در هفته مراجعه کنیم.

6. منابع ترافیکی که برای سودآورترین شرکت های شما اثبات شده است چیست – ایمیل ، پرداخت هر کلیک ، پرداخت هر بازدید ، فیس بوک ، خرید رسانه و غیره.

شرکت های وابسته ما در کلیه منابع ترافیکی ذکر شده درآمد قابل توجهی کسب می کنند. اگر راهکار درست و خلاقانه ای برای تبلیغ آن دارید ، می توانید موفق شوید.

7. آیا برای شرکت های وابسته جدید آموزش آنلاین ارائه می دهید؟

بله ، ما به طور روزانه به آموزش وابسته های جدید کمک می کنیم. ما در حال ایجاد ابزارهای پرداخت برای هر کلیک و هزینه برای هر بازدید هستیم که برای همه شرکت های وابسته ما در استفاده از تبلیغ کمپین هایشان رایگان خواهد بود.

8- شبکه شما برای بازاریابی چه معیارهایی را قبول می کند؟ چگونه می توانید از کلاهبرداری جلوگیری کرده و از بین ببرید؟

اگر پرشور هستید و سخت کار می کنید ، مشکلی برای پذیرش ما نخواهد بود. با کلاهبرداری ، ما بررسی های داخلی را برای حذف همه اشتراک های کلاهبرداری از شبکه خود داریم. متأسفانه ، به دلیل کلاهبرداری در ایجاد سرب و کلاهبرداری در هزینه-خرید (CPA) ، معتقدم این امر مانع از ورود بسیاری از تبلیغ کنندگان برتر و بسیاری از شرکتهای مارک تجاری در بازاریابی وابسته شده است. این واقعاً باعث می شود همه افراد درگیر در بازاریابی اینترنتی از درآمد بیشتری با شرکتهایی که بودجه تبلیغاتی کلانی دارند ، کسب کنند. با این وجود ، این ما را از شبکه های دیگر جدا می کند ، از طریق یک روند دقیق غربالگری ، ما فقط بهترین تبلیغ را برای تبلیغ کنندگان خود فراهم می کنیم.

9- به نظر شما بهترین مکان برای کمیسیون جدید برای یادگیری بازاریابی کمیسیون چیست؟ چه توصیه ای به آنها می کنید؟

فکر می کنم در بسیاری از انجمن ها و وبلاگ های بازاریابی وابسته می توان اطلاعات بسیار خوبی یافت. بسیاری از شرکت های وابسته می خواهند خطاها و موفقیت های خود را به اشتراک بگذارند ، و در اینصورت ساعت ها برای تست صرفه جویی می کنند. چند سایت که از خواندن آنها لذت می برم wickedfire.com و affbuzz.com هستند.

توصیه من به همکاران جدید این است که سخت کار کنید و طراحی کنید که می تواند موفقیت و پاداش بزرگی کسب کند. از شکست نترسید. فشار خود را ادامه دهید و برای پرتاب حوله عجله نکنید.

10. در تجربه شما ، سه عنصر مهم برای مدیریت یک کمپین موفق چیست؟

می خواهم بگویم مهمترین چیز این است که برای زمان و تلاش لازم برای گسترش کمپین آماده شوید. اگر منابع ترافیکی خودکار ندارید که فقط بتوانید آن را روشن کنید ، این امر به تغییر و چندین آزمایش نیاز دارد. انتخاب یک کمپین مناسب در این زمینه ضروری است. مدیر شریک شما می تواند در انتخاب یک کمپین که به اندازه کافی موفقیت آمیز باشد ، به شما کمک کند. آنها اطلاعات در مورد نرخ های کنوانسیون و کارزارهای کلیک برای منابع مختلف ترافیکی دارند. پس از تصمیم گیری برای اختصاص زمان و انتخاب یک کمپین خوب برای تبلیغ ، به یک نسخه آگهی ، صفحه فرود یا طراحی تبلیغاتی خوب نیاز خواهید داشت. از آنجا آماده گسترش است.

11- تفاوت بین یک شریک عادی و یک شریک عادی در چیست؟

این کار دشوار است زیرا نمی دانم تصمیمی گرفته شده است که این شرکت تابعه یا آن شرکت تابعه به اندازه کافی مشتری را هدایت می کند که یک شرکت “فوق العاده” در نظر گرفته شود. برخی از وابستگان با حجم زیاد چیزی را پیدا کرده اند که آنها معمولاً به عنوان منبع ترافیکی که می توانند با یک کارزار خوب به آن دست یابند ، مناسب است. شرکت وابسته ای که مدیریت هدایتی کمتری را مدیریت می کند ، فقط یک شرکت “فوق العاده” است که در انتظار یافتن منبع ترافیک یا کمپین است که می تواند آنها را خرد کند.

12- کلید ایجاد روابط موفق بین شرکتهای تابعه و شبکه های وابسته چیست؟ برخی از چالش های مدیر / مالک بودن چیست؟

خوب ، ما به عنوان یک شبکه وابسته ، ما در اصل دو طرف داریم که می خواهیم ضمن نگه داشتن یک قطعه کوچک ، هرچه بیشتر سودآور باشیم. تبلیغ کننده و وابسته. سهامداران برای شبکه وابسته درآمد کسب می کنند و تبلیغ کننده صورتحساب را پرداخت می کند. بنابراین ، با ارزش ترین شرکت های وابسته به یک شبکه فرعی آنهایی هستند که با مدیر شریک همکاری نزدیکی دارند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغ کننده از ترافیکی با کیفیت بالا برخوردار است. یک مدیر وابسته خوب همیشه باید پشتیبان وابسته ای باشد که با او همکاری می کند تا بتواند ترافیک کمپین ها را انجام دهد. شبکه های وابسته باید مبارزات یک شرکت فرعی را درک کنند و برای هرچه در توان دارند برای موفقیت موفقیت شرکت فرعی بجنگند ، نهایتا اگر شریک موفق نباشد ، ترافیکی در کار نیست.

13. اگر می توانستید یک چیز را در صنعت وابسته تغییر دهید ، چه می شود؟

صادقانه بگویم ، من در اینجا نمی توانم زیاد شکایت کنم. مواردی وجود دارد که بعضی اوقات این کار را دشوار می کند ، اما برای من خیلی بهتر از سایر مشاغل دیگر است که اکنون می توانم دریافت کنم.

14- فکر می کنید صنعت به کجا می رود؟ چه توصیه ای به شرکت های وابسته می دهید تا از سرعت پیشرفت خود ادامه دهند.

من به طور روزانه چیزهایی را می شنوم درباره منبع ترافیکی شگفت انگیز جدید یا این ایده جالب. مهمتر از همه ، من فکر می کنم توانایی انطباق با یک منطقه به سرعت در حال تغییر ضروری است. ممکن است در کارهایی که انجام می دهید تغییراتی ایجاد کند که آماده هستید با آنچه در راه شماست توسعه پیدا کنید.

در RevenueAds ، ما مشتاقانه برای دستیابی به تبلیغات بیشتر و مالکیت مالکیت خصوصی منتظر هستیم. برای شرکت های وابسته می خواهم بگویم که علائم دلار باید محرک کافی باشد.

15. اهداف شما برای سال 2010 چیست؟ و تاکنون پیشرفت چگونه است؟

اهداف ما برای سال 2010 این بود که در حالی که به پیشنهادات انحصاری ما در شرکت و همچنین بسیاری از روابط مستقیم با تبلیغ کنندگان می پردازیم ، با سرعت بسیار بالایی رشد کنیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا