مصرف کننده در مقابل محصول – چگونه می توان در بازاریابی شرکت های وابسته موفق شد

اگر 3 مورد وجود داشته باشد که می خواستید قبل از شروع تجارت بازاریابی وابسته خود بدانید ، چه عواملی وجود دارد؟

پادکست | تولید محتوا

اگر یک بازاریاب فصلی هستید ، دانستن این اطلاعات برای شروع ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف خود مکانی عالی است.

با این حال ، اگر تازه وارد بازاریابی شرکت های وابسته هستید ، ممکن است این اطلاعات برای موفقیت شما در برقراری ارتباط با نیاز شما از یک حامی مالی مهم باشد.

از آنجا که علاقه ما هر ساله کاهش می یابد ، تمایز بین محتوای “مصرف کننده” و “ایجاد” مهم است.

زمان چیز ارزشمندی است. این تنها چیزی است که ما نمی توانیم آن را پس بگیریم. همین که از آن استفاده کردید ، برای همیشه از بین رفته است.

پس لحظه ای وقت بگذارید تا لیست ایمیل خود را ارسال کنید … شما به این افراد چه پیشنهادی دارید که در تجارت خود به آنها سود می رسانند. از این گذشته ، اگر موفق به حل مشکلی شوید که با آن روبرو هستند ، درآمد کسب خواهید کرد.

این زیبایی بازاریابی دیجیتال است. به معنای واقعی کلمه می توانید برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنید و پول را کنترل کنید. چیز شگفت انگیز!

بنابراین مصرف محتوا را متوقف کرده و تولید محتوا را شروع کنید. اگر بتوانید حداقل یک محتوا در روز بسازید ، این امر باعث ایجاد محتوای بیشتر می شود. همانطور که می دانیم هرچه محتوای شما بیشتر باشد ، می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

بنابراین چه نوع محتوایی باید ایجاد کنید؟

1.) مطالب نوشته شده. اکنون ، این به اندازه قبل موثر نیست. با این حال ، محتوای نوشته شده هنوز مشاغل زیادی را برای تجارت بازاریابی اطلاعات من به ارمغان می آورد.

من پیشنهاد می کنم حداقل 2 مقاله در روز برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دقیق مورد نظر مخاطبان مورد نظر خود بنویسید. این کار شما را تشویق می کند وقتی شروع به کار می کنید ، منجر به تولید با کیفیت بالا شوید.

2.) محتوای ویدئو. این می تواند محتوای اسکرین شات یا محتوای آواتار باشد. ایده ایجاد فیلم هایی است که نکات ، ترفندها یا راه حل هایی را ارائه می دهند که افراد می توانند برای پیشرفت خود یا رسیدن به خواسته های خود استفاده کنند.

به راحتی می توانید این محتوا را در Fiverr به خارج از کشور برسانید. این وب سایت به شما امکان می دهد افراد خاصی را پیدا کنید که می توانند محتوای شما را ایجاد کنند.

3.) محتوای صوتی. درست مانند محتوای ویدئویی ، محتوای صوتی نیز می تواند بینشی از آنچه شما ارائه می دهید به مخاطب شما بدهد. درست مثل ستاره محبوب پادکست جو روگان ، شما باید محتوای صوتی ایجاد کنید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند.

استراتژی ایجاد محتوا را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. هنگامی که یکی را انتخاب کردید ، شروع به تولید ASAP کنید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا