مضرات یک بیانیه مطبوعاتی

[ad_1]

بله من عنوان را به درستی خواندم – این مربوط به نقص استفاده از این تکنیک است که شامل پخش کلمه در مورد آخرین اتفاقات در تجارت شما است. در حالیکه ممکن است طرفداران مطبوعات متعصب احساس توهین کنند درست است که شما می توانید ایده استفاده از این استراتژی بازاریابی را کنار بگذارید – و همچنین برخی از مشکلات دیگر نیز وجود دارد. بیایید دریابیم که چگونه انتشار مطبوعات می تواند شما را دچار مشکل کند.

بزرگترین چیزی که شما را از به دست آوردن بیشترین مزایا برای مقالات روابط عمومی باز می دارد سطح بالای رقابت برای توزیع است. با این رقابت بالا هیچ تضمینی نخواهید داشت که توزیع مطبوعات مطبوعات گامی موفقی خواهد بود.

مشکل دیگر یافتن موضوعاتی است که ارزش انتشار دارند. موضوعات استاندارد را انتخاب کنید که هرگز کار را متوقف نمی کنند و انتشار مطبوعات شما با بدبختی شکست می خورد. تهیه خبرنامه با کیفیت خوب که توسط روزنامه نگاران و سردبیران آنلاین ضبط می شود همیشه از بین می رود دشوار است و توزیع مطبوعات برای متوسط ​​جو دشوار است.

اشکال دیگر این است که شما باید با نوشتن و توزیع اطلاعیه های مطبوعاتی خود در وب سایت های روابط عمومی هماهنگ باشید که می تواند زمان زیادی را ببرد.

نقص فنی دیگر این است که مخاطب هدف شما ممکن است با اینترنت آشنا باشد و یا مایل به خواندن روابط عمومی باشد. به همین دلیل قبل از انتخاب این تکنیک ابتدا باید بازار سایت گروه سنی جنسیت سبک زندگی سوابق تحصیلی و غیره را ارزیابی کنید.

شما نمی توانید در مطبوعاتی خود بسیار خلاق باشید. برای اینکه بتوانید روزنامه نگاران و سردبیران را به صورت آنلاین جذب کنید باید یک قالب خاص را دنبال کنید – سبک تعداد کلمات استفاده از گرافیک و غیره.

نکته آزار دهنده دیگر این است که حتی اگر آنها از آن برای ارتقاء مشاغل شما استفاده کنند نمی توانند یک فروش مستقیم یا لحن آگهی دریافت کنند. ارتقاء خدمات خود به گونه ای که به نظر نمی رسد مانند تبلیغات تبلیغاتی می تواند بسیار وقت گیر و استرس زا باشد.

بزرگترین اشکال یافتن راهی برای حفظ یک رویکرد متعادل است. مهم است که مطبوعات خود را به طور مرتب توزیع کنید تا نتیجه بگیرید اما در عین حال ترسیم یک خط نیز مهم است. به خاطر قوام مردم گاهی اوقات به مطالب تکراری (کلمات و عبارات) اعتماد می کنند که به جای ارائه هرگونه مزیت این کار را به یک فریب بدخواهانه تبدیل می کند.

شاید متوجه شده باشید که گرچه اینها مضرات نامیده می شوند همیشه لازم نیست با آنها مقابله کنید. تغییر درست در استراتژی شما مطمئناً این منفی ها را به مثبت تبدیل می کند و برای صرفه جویی در وقت خود دانستن مزایای بیشتر و بهبود بازده سرمایه گذاری باید این ترفند را بدانید. به عنوان مثال اگر رقابت زیاد است تمام تلاش خود را برای ایجاد یک نسخه قاتل کنید. وقتی موضوع مناسبی را انتخاب می کنید که جالب و ارزشمند برای ارسال است مقاله روابط عمومی شما از جمع متمایز است.

انجام این کار دشوار است اما هرگز غیرممکن نیست به ویژه هنگامی که می توانید یک روزنامه نگار خوب و خوب را درگیر کنید توزیع اطلاعیه مطبوعاتی خدمات. آنها همه ترفندهای مربوط به تجارت را می شناسند و مقاله شما را با توجه به زمینه خاص شما شکل می دهند. این به آنها کمک می کند تا از این اشکالات جلوگیری کنند و فقط مزایایی برای شما به ارمغان می آورد. واقعیت موضوع این است که نوشتن و انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی باعث بهبود چهره و جایگاه شرکت شما می شود اما این تنها در صورتی اتفاق می افتد که راهی برای غلبه بر این نقص ها پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا