مضرات AdSense را در نظر بگیرید

[ad_1]

AdSense یکی از روش های زیادی برای کسب درآمد با استفاده از اینترنت است.

می توانید تبلیغات خود را در وبلاگ موتور جستجو یا وب سایت های خود قرار دهید. کسب درآمد از کلیک روی تبلیغات می تواند آنقدر خوب باشد که باور کردن آن دشوار است.

استفاده از این بستر مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهد. با این حال قبل از پریدن به سبد خرید باید نقایص AdSense را نیز در نظر بگیرید.

یکی از اشکالات AdSense بازده بالا است. بله Google Adsense می تواند بازده خوبی به شما بدهد.

با این حال به شما نیاز خواهد داشت که قبل از گرفتن پول به 100 دلار برسید. این کار باعث می شود هر زمان که بخواهید پول خود را دریافت کنید.

اگرچه این پلتفرم شامل استفاده از تبلیغات است تبلیغات زیادی ممکن است منجر به عدم پذیرش تبلیغ شما شود. شما باید محتوای خود را به وب سایت خود ارائه دهید و فقط تبلیغات مختلف را به نمایش نگذارید.

اگر به دنبال پول آسان و سریع هستید Google AdSense مختص شما نیست.

روند کار آسان است اما چندین عملیات طول می کشد. ابتدا باید درخواست کنید و منتظر تأیید گوگل در وب سایت خود باشید.

تأیید ممکن است مدتی طول بکشد – اگرچه خدمات Google رایگان است.

درآمد کلیک شما برای تبلیغات شما تعیین نمی شود. میزان پرداخت شما بسته به قدرت کلمات کلیدی که در وب سایت خود برای ایجاد تبلیغات خود استفاده کرده اید متفاوت است.

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید می توانید 1 دلار برای هر کلیک درآمد کسب کنید. اغلب اوقات برای هر کلیک فقط 0.01 دلار دریافت می کنید. در صورت عدم صبر برای استفاده از این بستر به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

صرف نظر از مبلغ نامحدود پرداخت شده برای هر کلیک اطلاعات پرداخت به ازای هر کلیک کاملاً مبهم است.

Google اطلاعات کافی در مورد این که چرا شما با یک کلیک مقدار مشخصی پول دریافت کرده اید ارائه نمی دهد.

تبلیغ کنندگان همچنین از افشای جزئیات AdSense مانند مبلغی که برای یک کلمه کلیدی خاص به شما پرداخت شده ممنوع هستند.

شما مجاز نیستید که آمار و عملکرد خود را با کسی به اشتراک بگذارید.

خط مشی های Google AdSense واقعاً دقیق هستند. اگرچه این ممکن است برای اکثر کاربران یک مزیت باشد در صورت نقض خط مشی های ناخودآگاه یا حتی خطا این ممکن است یک ضرر محسوب شود.

Google می تواند هرگونه فعالیت غیرقانونی را تشخیص دهد و باعث غیرفعال شدن حساب شما می شود.

هنگامی که حساب Google AdSense خود را غیرفعال کنید نمی توانید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنید. خلاصه اینکه شما از بستر زندگی ممنوع هستید.

Google AdSense می تواند بزرگ رانندگی کند اما اصلاً کار ساده ای نیست. برای به دست آوردن پول هنگفت باید مخاطبان زیادی را از تبلیغات خود جذب کنید.

شما باید برای جذب بیشتر افراد به کلیک بر روی تبلیغات خود به وب سایت خود هدایت کنید.

با این حال شما نمی توانید بر روی تبلیغاتی که در اختیار دارید کلیک کنید یا دیگران را ترغیب کنید و یا بر روی آنها کلیک کنید تا روی تبلیغات کلیک کنند.

هر روش مصنوعی یا فریبنده ای برای افزایش نرخ کلیک کاملاً ممنوع است. به خاطر داشته باشید که اگر افراد روی تبلیغات شما کلیک نکنند برنده نمی شوید.

همچنین باید از دانش کلمات کلیدی آگاهی خوبی داشته باشید. اگر کلمات کلیدی وب سایت شما در Google AdWords کافی نیست با وجود کلیک روی آنها از تبلیغات خود درآمد کسب نخواهید کرد.

اینها فقط برخی از اشکالات استفاده از Google AdSense است.

باز هم این برای افرادی نیست که شما می خواهید به سرعت برنده شوید. موفقیت به زمان محتوای وب سایت با کیفیت بالا و سئو نیاز دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا