بازرگانی

معرفی اجزا و قطعات کانال + بررسی جامع اجزا و مکانیزم تقسیم کانال

تقسیم قطعات مجرای هوا
جداسازی اجزا و قطعات کانال هوا با هم کار می کنند تا فرآیند خنک کننده و خنک کننده سیستم انجام شود. برای اینکه پارتیشن گذرگاه به طور عادی کار کند ، فضای داخلی نقشی پر رنگ دارد. در این رابطه باید توجه داشت که ساختار اصلی کانال شکاف از دو قسمت کندانسور و اواپراتور تشکیل شده است.

شایان ذکر است که ایجاد سیستم تهویه مطبوع به دو قسمت پانل های داخلی و واحدهای بیرونی و بیرونی تقسیم می شود.

در واحد خارجی تجهیزات می توان از بسیاری از قطعات و لوازم جانبی از جمله صفحات ، خروجی ها ، شیرهای ورودی خنک کننده ، فن ها ، خازن های موتور ، سنسورهای مختلف ، خازن ها ، خازن ها و قطعات کمپرسور استفاده کرد. بدنه اصلی واحد خارجی کمپرسور است که فرایند تبرید و خنک سازی را انجام می دهد. پانل خارجی مجرای هوا از نوع اسپلیت نصب شده است و می تواند در مناطق باز مورد استفاده قرار گیرد.
این هنگام نقاشی فضای داخلی است ، کانالهای پارتیشن آنها در فضای داخلی و بخشی از سقف کاذب نصب و اجرا شده است. قسمتهایی از اندازه های مختلف در محفظه واحد داخلی تجهیزات وجود دارد. اپراتور ، کارگر یا کولر گازی نام دیگری برای جداسازی صفحات داخلی مجرای هوا است. فن ها ، موتورها ، شیرهای خروجی هوا ، سینی ها و فیلترهای هوا می توانند از اجزای مهم قسمت اواپراتور تجهیزات باشند.

بررسی کنید که آیا اجزای راه هوایی جدا شده اند
1- اجزای برد داخلی دستگاه
همانطور که قبلاً ذکر شد ، اجزای مجزا و جداکننده آنها در دو قسمت تهویه ، اواپراتور و کندانسور نصب می شوند. واحد خارجی تجهیزات بین سقف کاذب و کف اصلی طراحی و اجرا می شود. یکی از اجزای داخلی کولر یا اواپراتور سیم پیچ اواپراتور است که گاز مبرد را در هسته خود نگه می دارد.
فن و موتور از دیگر اجزای نصب شده در این بخش هستند. با کارکردن موتور و فن ، دمای دریافت شده توسط مایع خنک کننده می چرخد. در نتیجه این فرآیند ، دمای حاصل به شیر خروجی منتقل می شود.
سینی را خالی کرده و ظرف را بازرسی کنید ، دیگری جز split کانال تقسیم شده آن است. این جز component قطرات آب تولید شده توسط میعانات تجهیزات را جمع آوری کرده و از افتادن قطرات آب به فضای اطراف جلوگیری می کند. در مسیر خروجی فیلترهایی وجود دارد.
در حالی که این فیلترها آلاینده ها و آلاینده ها را جذب و از بین می برند ، اما تأثیر زیادی در بهبود سطح کیفیت و بهبود کیفیت هوا دارند. این اجزا در یک فضای خاص به شکل مستطیل قرار می گیرند.

شایان ذکر است که بدنه و قاب از ورق گالوانیزه ضخیم ساخته شده است. این عملکرد با گذشت زمان از پوسیدگی ، خوردگی و زنگ زدگی بدن انسان جلوگیری می کند.

2-اجزای واحد خارجی
در قسمت کندانسور شامل تقسیم قطعات دیگر و قطعات راه هوایی نیز می باشد. مهمترین قسمت ساختار کندانسور این تجهیزات قسمت کمپرسور است. کمپرسور با فشرده سازی و فشرده سازی مبرد چرخه خنک کننده سیستم را شروع می کند. بسته به نوع و مدل تجهیزات از مبرد r22 یا r410a در محفظه داخلی واحد فشرده سازی استفاده کنید.
در این راستا ، باید توجه داشت که از کمپرسورهای مختلفی برای انجام چرخه تبرید در یک ساختار جداگانه استفاده می شود. در عین حال به دلیل بازده و کارایی زیاد کمپرسورهای اسکرو و کمپرسورهای دوار ، در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند.شیر انبساط ، شیر چهار طرفه و موتور متصل به کمپرسور از دیگر اجزای مستقل ساختمان کندانسور در خط لوله هستند. حالت های خنک کننده و گرمایشی معکوس شده و از طریق شیر چهار طرفه تغییر می یابد. علاوه بر این ، شیر انبساط میزان مبرد ورودی به اواپراتور را تنظیم و کنترل می کند.
گرمکن های با کیفیت و با دوام بالا بر روی سطح بدنه کندانسور نصب می شوند. این فن ها با گردش هوا گرمای تولید شده توسط کمپرسور را به فضای خارج منتقل می کنند.

مکانیسم عملکرد راه هوایی
تردیدی نیست که در بهترین عملکرد و عملکرد سیستم ، نمی توان از نقش و اهمیت اجزای موجود در اجزای راه هوایی چشم پوشی کرد. هر یک از این اجزا هنگام انجام وظایف خود باعث ایجاد و گردش هوای سرد و مطبوع در اتاق می شوند. برای تأمین عملکرد و عملکرد مجموعه مجرای هوا ، قدرت لازم را تأمین کنید.
هنگامی که دستگاه انرژی دریافت می کند ، گاز مبرد توسط کمپرسور موجود در قسمت کندانسور فشرده می شود. مایع خنک کننده از طریق لوله های مسی به قسمت خنک کننده تجهیزات منتقل می شود و پس از فیلتر ، هوای خنک شده و هوای مطبوع از طریق دریچه خروجی داخلی توزیع می شود.
علاوه بر این ، یک کویل آب گرم در پوشش تجهیزات برای توزیع هوای گرم و تهویه در زمستان نصب شده است. این هوای گرم با تأمین آب گرم به داخل خانه تابانده می شود.
با مشاوره رایگان از متخصصان مرکز دات کام تماس بگیرید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-component/
تاریخ انتشار :
2021-05-13 10:00:58.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا