بازرگانیبرترین های کسب و کار

معرفی بهترین مرکز تعمیرات تبلت و تعمیر مانیتور در ایران

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری شاهد پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کارها هستیم. در طول سال محصولات جدیدی اعم از گوشی‌های اندروید، تبلت‌های هوشمند، سیستم‌های پیشرفته با مانیتورهای باکیفیت و … وارد بازار می‌شوند تا بتوانند نیازهای بشر را در عرصه‌ی اطلاعات و ارتباطات برآورده کنند. با ورود مانیتورهای تاچ  و تبلت‌هایی با صفحه نمایش‌ بزرگ، کارایی و کیفیت این محصولات افزایش یافت.

اما توجه داشته باشید که هر چقدر تکنولوژی روی کیفیت این کالاها اثر گذاشت، روی خرابی آن‌ها هم اثرگذار بوده است. پیدا کردن مراکز تعمیرات تبلت و تعمیر مانیتور یکی از دغدغه‌های کاربران امروزی‌ست، زیرا تعمیر مانیتور و تبلت باید توسط نیروهای متخصص و با پیشرفته‌ترین تجهیزات صورت گیرد تا به دیگر بخش‌های دستگاه آسیب نرسد.

در این مقاله علاوه بر اینکه شما را با قطعات و ویژگی‌های تبلت و مانیتورها آشنا می‌کنیم، برترین مراکز تعمیرات تبلت و تعمیر مانیتور را نیز معرفی خواهیم کرد. کاربران زیادی جهت سرعت بخشیدن به کسب و کار خود، درس خواندن و … سمت تکنولوژی‌های پیشرفته می‌روند اما یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید، آشنایی صحیح با ویژگی‌های این محصولات هوشمند است تا در صورت بروز مشکل و یا خرابی راه‌حلی جهت تعمیر اصولی آن پیدا کنید.

اپل | اندروید

نکاتی جهت خرید بهترین تبلت بازار

تبلت یکی از پرکاربردترین وسیله‌های ارتباطی در عصر حاضر محسوب می‌شود. برای خرید این محصول باید نکاتی را در نظر بگیرید تا در آینده بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. از مهم‌ترین نکات هنگام خرید تبلت، مشخص نمودن کارایی  و برند مورد نظرتان از این دستگاه می‌باشد. سامسونگ علاوه بر داشتن بهترین محصولات، مجهزترین مرکز تعمیرات تبلت را تاسیس نموده است تا کاربران با خیالی آسوده، کالاهای این شرکت را خریداری نمایند.

تبلت‌های سامسونگ با داشتن صفحه نمایش بزرگتر از گوشی، ابعاد کوچک‌تر از لپ تاپ و نداشتن ماوس و کیبورد، بیشتر نیازهای کاربران را برآورده کرده است. شما می‌توانید با تبلت فیلم تماشا کنید، بازی کنید، کسب و کار خود را مدیریت نمایید و هزاران فعالیت کاربردی دیگر که به وسیله‌ی این محصول صورت می‌گیرند.

قطعا گستردگی در این محصولات، منجر می‌شود تا شما در هنگام خرید نتوانید به درستی تصمیم بگیرید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا کارایی و ویژگی‌های مورد نظر خود را مشخص نمایید. این روش باعث محدود کردن دامنه‌ی انتخاب شما می‌شود و راحت‌تر قادر به خرید تبلت خواهید بود.

یکی از مزیت‌های خرید برند سامسونگ، داشتن مرکز تعمیرات تبلت معتبر در ایران است. شما با خیالی آسوده محصول را خریدار می‌کنید و در صورت ضربه خوردن، آب ریختن و هر مشکل دیگری، به سایت service-samsung.ir مراجعه کرده و از کارشناسان باتجربه جهت تعمیر تبلت‌تان کمک می‌گیرید.

تعمیر مانیتور یا ال سی دی تبلت

صفحه ال سی دی تبلت‌ها حساسیت بسیار بالایی دارند و نیازمند به مراقبت‌های ویژه‌ای هستند. گاهی اوقات مشکلاتی از قبیل ریختن آب روی صفحه نمایش پیش می‌آید که دستگاه نیاز به تعمیر مانیتور و یا حتی تعویض آن دارد. توجه داشته باشید که تعمیرات تبلت نیاز به دانش بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات دارد. جهت رفع ایرادات دستگاه خود هرگز به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنید که سطح مهارت کارشناسان آن‌ها بسیار پایین است و از دستگاه‌های معمولی استفاده می‌کنند، زیرا ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری را برای شما در پی داشته باشد.

کاربران گرامی مراجعه به چنین مراکزی جهت انجام تعمیرات تبلت شما، نه تنها ایرادات موجود در دستگاه شما را برطرف نمی‌کند، بلکه مشکلات جدیدی را برای شما به وجود می‌آورد و سبب آسیب‎‌رسانی به قطعات دیگر تبلت شما خواهد شد. در این شرایط ممکن است بپرسید که جهت بروز مشکل در دستگاه چه کاری باید انجام دهیم تا صدمه دیگری به آن وارد نشود و از بهترین خدمات بهره‌مند شوید؟

هر برند معروف و شناخته شده‌ای در جهان، علاوه بر داشتن کارخانه‌ها و کمپانی‌های بزرگ، مرکز تعمیرات مجهزی دارد تا خیال مشتریان خود را جهت بروز مشکل و یا خرابی در دستگاه آسوده نماید. این مهم‌ترین خدماتی‌ست که شرکت‌های بزرگ به کاربران خود ارائه می‌دهند. تعمیرات تبلت و تعمیر مانیتور سامسونگ تمام این ویژگی‌ها را دارا می‌باشند. در صورت بروز ایراد، خرابی و یا حتی تعویض قطعه‌ی خود می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید و دستگاه‌تان را به خیالی آسوده تعمیر نمایید.

نکات مربوط به تعمیرات تبلت و تعویض ال سی دی آن

در صورت مشاهده‌ی مشکلات زیر می‌توانید به مرکز تعمیرات تبلت و تعمیر مانیتور سامسونگ مراجعه کنید تا مشکل دستگاه‌تان را در سریع‌ترین زمان و با بهترین دستگاه‌ها رفع نمایند.

1: ریختن آب روی دستگاه
2: تخلیه زود هنگام باتری
3: قطع شدن صدای خروجی
4: خرابی کلید پاور
5: شارژ نشدن تبلت
6: شکسته شدن صفحه مانیتور
7: خش خش کردن صدا در روجی
8: وارد شدن آب به آی برد دستگاه
9: کم شدن نور صفحه نمایش تبلت
10: از کار افتادن دکمه‌های دستگاه

اپل | اندروید

مزیت‌های تعمیرات تبلت سامسونگ

سامسونگ برند ژاپنی شناخته شده‌ای در سطح جهان می‌باشد که تا به امروز بهترین محصولات را به بازار عرضه نموده است. نمایندگی سامسونگ service-samsung.ir جزو مراکزی به شمار می‌رود که بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیرات تبلت ارائه می‌دهد. در صورت بروز مشکل در دستگاه‌تان می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید و درجه یک‌ترین خدمات را دریافت نمایید. یکی از ویژگی‌های مثبت این نمایندگی، هزینه‌ی مناسب و سرعت عمل بسیار بالاست که به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

طبق سال‌ها تجربه‌ای که در زمینه‌ی تعمیرات داشته‌ایم، برخی از کاربران جهت تعمیر وسایل خود به مراکز غیرمجاز مراجعه می‌کنند و اتفاقات ناخوشایندی برای تبلت‌شان رخ می‌دهد که گاهی مجبور به تعویض دستگاه می‌شوند. اینجا یک سوال به وجود می‌آید که وقتی مراکز معتبری مثل نمایندگی سامسونگ وجود دارد چرا انتخاب نادرستی می‌کنید؟ یکی از مزیت‌هایی که سامسونگ به کاربران ارائه می‌دهد، تعمیر درب محل است؛ زیرا ذخیره زمان و هزینه‌ی مشتریانش را ارزشمند می‌داند. شما تنها با مراجعه به آدرس سایت می‌توانید سریع‌ترین و بهترین خدمات را دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، تمامی لوازم الکترونیکی در بازار، افزایش قیمت داشته است و اگر تعمیرات تبلت خود را به دست افراد غیرحرفه‌ای بسپارید، قطعا متحمل هزینه‌های گزافی خواهید شد. نمایندگی سامسونگ این افتخار را دارد تا تعمیرات تبلت شما را با قطعاتی اورجینال انجام دهد و سال‌ها بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است که خدمات ما تنها محدود به برند سامسونگ نیست و محصولات دیگر اعم از الجی، سونی، اپل و … را قبول می‌کنیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد با همان کیفیت بالا رفع خواهیم کرد.

رایج‌ترین مشکلات مانیتور

گاهی اوقات مانیتورها درگیر مشکلات گوناگونی اعم از شکستگی، سوختن بردها، شکستن قاب، شکستن بدنه و … می‌شوند که جهت تعمیر این مشکلات علاوه بر داشتن دستگاه‌های پیشرفته، به دانش و مهارت بالایی نیاز داریم. این مشکلات باید توسط مراکز معتبر رفع شوند تا مانیتور شما به تخصصی‌ترین حالت ممکن تعمیر شود و دوباره به حالت اولیه بازگردد. در ادامه با برخی از مشکلات این قطعه آشنا خواهید.

خاموش شدن مانیتور

قطع شدن صفحه نمایش شما می‌تواند به علت خرابی یکی از قسمت‌های مادربرد و یا برد پاور باشد. برای بررسی این مشکل ابتدا برد پاور را بررسی نمایید، زیرا این قطعه وظیفه‌ی برق رسانی را دارد و برق موردنیاز مادربرد را هم تامین می‌کند. به همین دلیل درصورت خراب شدن، صفحه نمایش شما خاموش و نیاز به تعمیر مانیتور دارد. اما اگر ایرادی در مادر برد به وجود آید، باید توسط کارشناسان دوره دیده با دقت بررسی و رفع اشکال شود. تعمیر مانیتور خود را به دست متخصصان نمایندگی سرویس سامسونگ بسپارید.

تعمیر مانیتور به دلیل شطرنجی شدن صفحه نمایش

مشکل برفکی و یا شطرنجی شدن مانیتور مربوط به خرابی کارت گرافیک است. زمانیکه چیپ مانیتور گرم می‌شود، هدسینک قدرت خنک نمودن آن را ندارد و در همین زمان تصویر مانیتور دچار مشکلاتی می‌شود. برای بررسی و عیب‌یابی این مشکل، دستگاه خود را به دست کارشناسان تعمیر مانیتور سامسونگ بسپارید تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت کنید.

تعمیر صفحه نمایش LED و LCD سامسونگ

ذکر کردیم که LCD سامسونگ، گران‌ترین قطعه است، به همین دلیل اشکال در این قسمت از دستگاه، هزینه‌های بسیار زیادی را برای صاحب آن دربردارد. توجه داشته باشید که درصورت شکستن پنل، تعمیر مانیتور امکان‌پذیر نیست اما مشکلات دیگر را می‌توان حل نمود. در نمایندگی سامسونگ تعمیراتی از قبیل آبخوردگی پنل، بهم خوردگی رنگ‌های مانیتور، وجود خط‌های افقی در تصویر، مشکل تاریکی تصویر، تعمیر پیکسل‌های سوخته و … با بهترین تجهیزات انجام خواهد گرفت.

مانیتورهای LED همانند LCD عمل می‌کنند، تنها تفاوتی که در آن‌ها وجود دارد تامین‌کننده‌ی منبع نور در هر کدام از آن‌هاست. منبع نور ال ای دی در مقایسه با منبع نور ال سی دی در رنگ سفیدشان می‌باشد. در واقع صفحه نمایش LED باقی رنگ‌ها به خصوص رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد را بسیار شفاف‌تر از صفحه نمایش ال سی دی نشان می‌دهد.

مقایسه تبلت براساس اندازه صفحه مانیتور

هنگام خرید تبلت به اندازه صفحه نمایش آن باید توجه کنید و با توجه به نیاز و کارایی خود، دستگاهتان را انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید هر روز تبلت‌تان را با خود حمل کنید، بهتر است ابعاد و وزن کمتری برگزینید تا هنگام حمل و نقل اذیت نشوید. همانطور که مستحضر هستید با افزایش نرخ دلار، قیمت وسایل الکترونیکی در بازار بالا رفته است، به همین دلیل اگر با توجه به نیازتان، دستگاه خود را انتخاب کنید، کمتر درگیر تعمیرات تبلت خواهید شد. در ادامه شما را با برخی از اندازه‌های صفحه مانیتورهای تبلت آشنا می‌کنیم تا با دانش کافی محصول خود را انتخاب نمایید.

تبلت‌هایی با ابعد 7.9 تا 7 اینچی، جزو محصولات کوچک به شمار می‌روند و مهم‌ترین دلیل جهت انتخاب آن‌ها کم بودن قیمت و حمل و نقل آسان است. تبلت‌های کوچک را به راحتی می‌توانید در کیف، جیب و کشو بگذارید و چون حمل و نقل آن‌ها راحت است، کمتر دچار آسیب‌هایی از قبیل شکستگی می‌شوند. شما اگر درست از محصول خود مراقبت کنید دیگر نیازی به مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت‎‌ نخواهید داشت.

ابعاد تبلت‌های بزرگتر 10.1 اینچ هستند. این دستگاه‌ها آنقدر بزرگ می‌باشند که می‌توان از آن‌ها به عنوان لپ تاپ هم استفاده نمود، در واقع دو کارایی دارند. این تبلت‌ها به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگتر، قدرت بیشتر و صفحه کلیدهای قوی‌تر دارند. از آن‌ها معمولا برای کسب و کارها و امور بیزینسی استفاده می‌شود. قابل ذکر است که این دستگاه‌ها نسبت به تبلت‌های کوچک‌تر قیمت بالاتری دارند. به مراتب هزینه‌ی تعمیرات تبلت با ابعاد بزرگ‌تر بیشتر از تبلت‌های کوچک می‌باشد.

جنس سینی کابل چیست

معمولا از مواد مختلفی برای ساخت این سینی‌ها استفاده می‌شود اما بیشترین متریال، فلزهایی هستند که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم‌اند. فولاد یکی از اساسی‌ترین مواد اولیه‌ای است که در ساخت این سینی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید فولاد در برابر ضربه‌ مقاوم است و استقامت مکانیکی بالایی دارد. بنابراین با توجه به این شرایط یک گزینه ایده‌آل جهت تولید این محصولات محسوب می‌شود.

اپل | اندروید

یکی دیگر از مواد اولیه‌ای که در ساخت سینی‌ کابل استفاده می‌شود، استیل است. این ماده همانند فولاد در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است و با خیال راحت می‌توان از آن نگهداری نمود. افراد هنگام خرید سینی کابل یکی از خصوصیاتی که در نظر می‌گیرند، مقاومت در برابر خم شدگی است. خوشبختانه سینی‌هایی که با استیل ساخته شده‌اند از این ویژگی برخوردارند و معمولا افراد زیادی طرفدار آن هستند.

یکی از دیگر از موادی که برای ساخت سینی کابل کاربرد دارد، آلومینیوم می‌باشد. معمولا از این ماده اولیه در محیط‌هایی استفاده می‌شود که احتمال خوردگی بسیار بالاست. همچنین آلومینیوم گزینه‌ای مناسب برای کاربردهای دریایی است و در برق کشی‌های دریایی با خیال راحت می‌توانید از سینی کابل آلومینیومی بهره ببرید. از مزیت‌های دیگر سینی‌های آلومینیومی، قابلیت خودترمیمی است و امکان آسیب رسیدن به آن‌ها بسیار پایین است.

انواع محافظ کابل در ساختمان سازی

سینی کابل دارای انواع گوناگونی است که هرکدام از آن‌ها کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند. یکی از دلایل مهم تولید انواع این سینی‌ها هزینه‌ی مناسب و داشتن کارایی بیشتر است. به طور کلی سینی کابل را می‌توان به 5 مدل تقسیم نمود.

سینی نردبانی؛ همانگونه که از نامش مشخص است حالت نردبانی دارد و امروزه در صنایع بسیار پرکاربرد است. یکی دیگر از انواع این سینی‌ها که طرفداران زیادی پیدا کرده است، سینی‌های مشبک هستند که به شکل شبکه ساخته شده‌اند و به دلیل همین ویژگی، از مزایای خاصی برخوردار می‌باشند. سینی‌های کانالی و توری، دو نوع دیگری از این وسیله هستند که امروزه از آن‌ها در بخش‌های متفاوت استفاده می‌کنند و در صنعت پرکاربردند.

سینی‌های کابل توری و کانالی به دلیل داشتن وزن مناسب و مقاومت در برابر خوردگی، از شهرت نسبتا خوبی برخوردارند. این سینی‌ها به دلیل دلیل داشتن وزن پایین، راحت‌تر از سینی‌‌های فولادی نصب می‌شوند و تقریبا 50 درصد از سینی‌های کابل فولادی سبک‌تر می‌باشند. به همین دلیل برخی از مهندسین با سنجیدن شرایط کاری خود، آن‌ها را به سینی‌های استیل، فولادی و آلومینیومی ترجیح می‌دهند.

و آخرین و بهترین نوع این وسیله‌ها، سینی کابل گالوانیزه است که از ورق‌های فولادی پیش گالوانیزه ساخته شده‌اند. وقتی این سینی‌ها را به طول برش می‌دهند، معمولا سطح برش داده را با یک ترکیب غنی از فلز روی رنگ می‌کنند. این عمل منجر می‌شود تا فلز در برابر هوای مرطوب و زنگ زدگی کاملا مقاوم شود و مصرف‌کنندگان با اطمینان کامل از این سینی‌ها استفاده کنند.

ساختار پچ کورد شبکه

دسته بندی های پچ کورد شبکه بر اساس یک سری استاندارد خاص هستند. تفاوت‌های عمده‌ای که وجود دارد عبارت‌اند از: پهنای باند، سرعت انتقال اطلاعات و جنس کابل از لحاظ شیلد دار بودن و یا روکش های آن هست. مثلا تفاوت اصلی دو نوع پچ کورد شبکه Cate5e و Cat6 در پهنای باند و سرعت انتقال اطلاعات است. نهایت سرعت انتقال اطلاعات پچ کورد شبکه Cat5e صد مگابیت بر ثانیه است با پهنای باند 250 مگا هرتز اما در پچ کورد شبکه Cat6 سرعت انتقال اطلاعات به 1000 مگابایت بر ثاینه و پهنای باند آن به 500 مگا هرتز افزایش می‌یابد.

انواع لیبل و شماره پچ کورد شبکه

انواع لیبل پچ کورد شبکه برای تفکیک و مشخص کردن کابل های شبکه استفاده می‌شود تا به راحتی به کابل موردنظرمان دست یابیم. در این صورت؛ سرعت عیب یابی شبکه بالا خواهد رفت. لیبل دورِ پچ کورد شبکه و لیبل پشت چسب دار، از جمله انواع لیبل پچ کورد شبکه برای لیبل گذاری است.

با توجه به اهمیت ویژه و نقش پر رنگ شبکه‌های کامپیوتری در عصر کنونی، لازم است که کاربران شبکه؛ شناخت کافی از تجهیزات آن داشته باشند. مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کافی درمورد پچ کورد شبکه و انواع پچ کورد شبکه و کاربرد آن در اختیار نداشته‌اید اما در حال حاضر می‌دانید پچ کورد شبکه در دسته‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد.

از سوی دیگر Category متفاوتی که در ارتباط با سینی کابل و پچ کورد شبکه وجود دارند باعث شده است که از نظر پهنای باند و سرعت با یکدیگر فرق ‌کنند. همانطور که در ابتدا مقاله نیز اشاره شده بود فروشگاه سینی کابل کاوه ارائه دهنده برتر سینی کابل و فروشگاه دلتا شبکه ارائه دهنده برتر پچ کورد شبکه می‌باشد که با ورود به سایت این دو مرکز می‌توانید از خدمات بی نظیر و درجه یک آن‌ها استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا