برترین های کسب و کارخانواده

معرفی تورهای مهم 1402 آفریقا و توکیو و پاتایا

خائو چی چان در تور پاتایا چیست؟ تقاطع شیبویا در تور توکیو و در شهر توکیو کجاست؟ چرا باید از کیپ تاون در تور آفریقا بازدید کنیم؟ با خواندن این مقاله به جواب این سوالات پی ببرید.

تور پاتایا

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند.

خائو چی چان

خائو چی چان یا کوه بودا در جومتین بزرگترین حکاکی بودا در جهان است. تصویر حکاکی شده طلا از کنار یک کوه سنگ آهک با لیزر حک شده است. ارتفاع آن 130 متر و عرض آن 70 متر است. تپه آهکی منفرد زمانی برای تامین مصالح صنعت ساخت و ساز محلی مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 1996، برای بزرگداشت سالگرد طلایی اعلیحضرت پادشاه تایلند، این تصویر عظیم بر روی صخره حک شد و سپس به توصیه پدرسالار اعظم وقت با رنگ طلایی مشخص شد.

منطقه ای که در آن زندگی می کند – که معمولاً به عنوان “سیلورلیک” شناخته می شود – یکی از زیبایی های طبیعی قابل توجه است و چند جاذبه دیگر در نزدیکی آن وجود دارد. محوطه روبروی کوه بودا شامل یک معبد است که راهبان زعفرانی پوشیده از منظره معمولی است، بنابراین لباس مناسب توصیه می شود.

ریپلی باورش می‌شود یا نه! پاتایا

ریپلی باورش می‌شود یا نه! پاتایا شامل بیش از 300 نمایشگاه است که ذهن را درگیر می کند. نمایش‌های شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده تنها با بیان داستان‌ها و حقایق واقعی ثابت می‌کنند که حقیقت واقعاً عجیب‌تر از داستان است. در کنار این موزه شگفت انگیز، چندین سواری سرگرم کننده، یک موزه مومی، یک تئاتر متحرک 12 بعدی و اسکای رایدر بسیار محبوب وجود دارد – بالون زرد و سفیدی که بر فراز ساحل پاتایا بالا می رود و مناظر بی نظیری از شهر و منطقه اطراف را ارائه می دهد.

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

تقاطع شیبویا

در حالی که این فقط یک عابر پیاده است که در حال عبور از شیبویا اسکرامبل است که کاملاً یک منظره و اساساً توکیو است. این گذرگاه شلوغ ترین گذرگاه در ژاپن و احتمالاً جهان است با حداکثر 3000 نفر در زمان های شلوغ که به طور همزمان از همه جهات عبور می کنند. آن را از درون تقلا تجربه کنید، اما همچنین نگاه کردن به انبارها از بالا چشم انداز سرگرم کننده ای به شما می دهد.

استارباکس یک مکان دیدنی محبوب است، اما ممکن است لازم باشد برای مشاهده و عکس از یک شکاف خم شوید، زیرا صندلی‌های میز بار تقریباً در هر زمانی از روز مملو از جمعیت است، اما مکان‌های تماشای دیگری در ساختمان‌ها و مراکز خرید اطراف وجود دارد. پشت بام پارک جدید مگس دارای ارتفاعی است که بهترین مناظر را ارائه می دهد و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است اما اکنون هزینه ورودی دریافت می کنند.

کافه چای ساکورای

با عبور از Omotesando به Aoyama می توانید یک چای مدرن اما همه جانبه را در توکیو تجربه کنید. شینیا ساکورای استاد چای است، وقتی وارد فروشگاه او می شوید مجموعه ای را تجربه خواهید کرد که شخصاً از بهترین پرورش دهندگان در سراسر ژاپن تهیه شده است. در قسمت جلویی، می‌توانید چای‌های بسته‌بندی شده را خریداری کنید و در قسمت پشتی، می‌توانید انواع مختلف آن را بچشید یا در دوره مزه چای پرهیز کنید. اگر عاشق چای، به خصوص تنوع چای ژاپنی هستید، ممکن است این تجربه ای باشد که به دنبال آن هستید.

با پنکیک به سبک سوفله ژاپنی جیگی بگیرید

اگر نام یا آدرس آن را وارد کنید، مکان را از گوگل مپ به راحتی پیدا می‌کنید و اگرچه در زیر زمین است، تابلوهای آن خوب است، بنابراین آن را از دست ندهید. اگر در ساعت افتتاحیه بروید، همانطور که ما مطمئن شدیم که نام خود را بیرون از در در لیست قرار داده اید، به انگلیسی خوب است، به ترتیب با شما تماس گرفته می شود زیرا این مکان بسیار محبوب است و سریع پر می شود.

اگرچه من معمولاً یک برانچ خوش طعم هستم، اما یک گزینه شیرین را انتخاب کردم زیرا این پنکیک واقعاً در آنجا ظاهر می شود. آنها سبک و مطبوع هستند و با مواد باکیفیت تهیه می شوند، سس شکلات اساساً یک گاناش، غنی و پر طعم است و گرانولا فقط کمی بافت به آن اضافه می کند.

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

در یک جشنواره شرکت کنید

با هزاران گروه قومی در آفریقا – که هر کدام آیین های عبور، جشن های مذهبی، و برداشت های محلی خود را جشن می گیرند – به طور کلی در هر شب از هفته موسیقی و غذا به اشتراک گذاشته می شود. اما به عنوان یک گردشگر و خارجی، دسترسی به آن یا اطلاع از آنچه در کجا اتفاق می افتد همیشه آسان نیست. خوشبختانه، چندین جشنواره بزرگ و رویداد فرهنگی سالانه برگزار می شود که در آن می توانید از فیلم، شعر، درام و موسیقی در یک محیط سازمان یافته لذت ببرید. اگر ورزش بیشتر مورد توجه شماست، مطمئن شوید که فضای یک مسابقه فوتبال محلی را تجربه کنید.

چرا به کیپ تاون برویم؟

اسپرت، شیک، خیره کننده، اجتماعی… اگر کیپ تاون آدم بود، آن ستاره هالیوودی بود که همه ما مخفیانه به آن حسادت می کنیم. شهر مادر شبیه هیچ مقصد دیگری در آفریقا نیست: کیپ تاون که با حلقه ای از کوه ها از بقیه قاره جدا شده است به عنوان یک کلان شهر پر زرق و برق است که در کنار یکی از خیره کننده ترین مناظر طبیعی جهان قرار گرفته است. اما ظاهر زیبا تنها چیزی نیست که کیپ تاون برای آن در نظر گرفته است.

شما عاشق سواحل خاکی رنگ این شهر، تاکستان های غلتکی، غذاهای تند، زندگی شبانه پر رونق، و البته کوه دیدنی تیبل می شوید. شاید برای جلب توجه جهان به یک تورنمنت بین المللی فوتبال نیاز باشد، اما از زمانی که کیپ تاون در صحنه جهانی حضور داشت، هیچ مقدار وووزلاهای پرهیاهو نمی توانند شکوه و عظمت آن را از بین ببرند.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا