برترین های کسب و کارخانواده

معرفی 3 تا از بهترین پیانو های دیجیتال یاماها

معرفی 3 تا از بهترین پیانو های دیجیتال یاماها

وقتی نوبت به پیانوهای دیجیتال می رسد، چالش اصلی مهندسین این است که دو چیز را با دقت بازتولید کنند: صدا و حس یک پیانوی آکوستیک. هر دو کار بسیار دشوار هستند زیرا درون این ساز موسیقی شگفت انگیز چیزهای زیادی در جریان است. ما در این مقاله از فروشگاه موسیقی بتهوون به 3 تا از بهترین پیانو های دیجیتال این برند می پردازیم . پس تا انتها با ما همراه باشید.

پیانو دیجیتال یاماها مدل YDP-145

مدل 88 کلیدی پیانو دیجیتال یاماها مدل YDP-145 دارای اندازه استاندارد، مجهز به صفحه کلید وزن دار می باشد. صفحه کلید GHS و صدای داخلی پیانوی گرند کنسرت یاماها CFX، حس نواختن غنی ای را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل ساز شامل عملکردهای نوین مجهز به سازگار با گوش و نرم افزار هوشمند پیانیست یاماها می باشد. شما می توانید از بین تنوع رنگ های مختلف، رنگ مورد علاقه خود را متناسب با سلیقه داخلی و شخصی خود انتخاب کنید.

یک ویژگی جدید برای پیانو در این رده قیمتی، گنجاندن مدل سازی تشدید مجازی یاماها (VRM Lite) است. این فناوری رزونانس سمپاتیک را بر اساس تکنیک نوازنده شبیه‌سازی می‌کند تا تجربه پیانوی واقعی‌تری را ارائه دهد. فناوری موسوم به تعادل صدا تضمین می کند که پیانو بدون توجه به میزان صدایی که تنظیم می کنید، بهترین صدا را دارد. این بدان معناست که پیانو ydp 145 حتی زمانی که برای مدت زمان طولانی‌تری می نوازید، راحت است. افکت بهینه‌ساز استریوفونیک صدای طبیعی‌تری را هنگام پخش از طریق هدفون می‌دهد.

YDP145 دارای امکانات ضبط دو صداعه است. این به این معنی است که می‌توانید یک صدا (مانند پیانو) را ضبط کنید، و سپس صدای دیگری را از بالا «Overdub» کنید، یا می‌توانید صدای هر «دست» را جداگانه ضبط کنید تا به تمرین قطعات چالش برانگیز یا قطعات موسیقی کمک کنید. هنگام یادگیری پیانو، مترونوم به زمان بندی و سرعت کمک می کند. نیازی به خرید تجهیزات اضافی نیست زیرا پیانو ydp 145 مجهز به مترونوم داخلی است که علائم و سرعت های مختلف زمانی را ارائه می دهد.

پیانو ydp 145 همچنین دارای 353 آهنگ داخلی، از جمله 50 آهنگ معروف کلاسیک، و 303 تمرین تمرینی جامع از روش‌های معروف، مانند Beyer، Burgmüller، Czerny و Hanon است. با برنامه پیانیست هوشمند یاماها سازگار است که به شما امکان می دهد با استفاده از دستگاه اندروید یا iOS خود، ساز را کنترل کنید. این برنامه همچنین به شما امکان دسترسی به عملکرد اتاق پیانو را می دهد که به شما امکان می دهد تنظیمات بیشتری مرتبط با صدای پیانو را مطابق با سلیقه شخصی خود تنظیم کنید.

iOS | اندروید

مشخصات پیانو ydp 145

  • عمق : ۴۲ سانتی‌متر
  • عرض : ۱۳۶ سانتی‌متر
  •  ارتفاع : ۸۱ سانتی‌متر
  •  وزن : ۳۸ کیلوگرم
  • تعداد اکتاو : هشت

پیانو دیجیتال یاماها مدل YDP-165

پیانو ydp 165 ، یک پیانوی کنسول دیجیتال که قابلیت پخش و صدای معتبر یک پیانوی بزرگ آکوستیک را برای نوازندگان مبتدی و پیشرفته ارائه می دهد. کلیدهای وزن دار با سنسور سه گانه 88 GH3 (Graded Hammer 3) به همراه سه پدال به سبک پیانو، حس و پاسخی واقعی به پیانوی آکوستیک ارائه می دهند. موتور صوتی با مدلسازی رزونانس مجازی Lite (VRM Lite) لحن رسا از پیانوی بزرگ کنسرت CFX یاماها را ارائه می دهد. طراحی سنتی کنسول در اندازه کامل پیانو دارای منحنی‌های ظریفی است که نمونه‌ای از یک پیانو آکوستیک است و به دکوراسیون اتاق‌های نشیمن بزرگ و کوچک، اتاق‌های مطالعه و اتاق‌های خانوادگی می‌افزاید.

از طریق بلندگوهای داخلی قدرتمند 40 واتی به صدای پیانو ydp 165 گوش دهید همچنین این ساز قابلیت اتصال هدفون را برای شما عزیزان فراهم کرده تا با تمرکز بهتری تمرین کنید. سازگاری با برنامه رایگان Smart Pianist یاماها به شما امکان می دهد یک دستگاه هوشمند یا رایانه را از طریق USB متصل کنید و عملیات هایی مانند انتخاب صدا، پخش آهنگ و ضبط صدا را انجام دهید. با تمرین همراه با 50 آهنگ کلاسیک و 303 آهنگ درس موجود در حافظه داخلی و کتاب آهنگ ارائه شده، کارنامه هنری خود را گسترش دهید.

آریوس پیانو ydp 165 صدای یک پیانوی بزرگ کنسرت 9 اینچی CFX یاماها را ارائه می دهد که از نظر صوتی با صدای بلند و بیس طنین انداز قدرتمند مشخص می شود. سایر صداهای ساز (در مجموع 10) شامل پیانوهای الکتریک، ارگ، هارپسیکورد و زهی است. حالت Layer اجازه می دهد تا دو ساز مختلف مانند پیانو آکوستیک و گروه زهی با هم نواخته شوند تا صدای پیچیده تری داشته باشند که حتی خلاقیت موسیقی بیشتری را القا می کند.داین پیانو با پلیفونی 192 نت، اجراهای پیچیده را بدون قطع نت اجرا می کند.

صفحه کلید GH3 (Graded Hammer 3) با سنسور سه گانه این شرکت، لمس و احساس یک پیانو آکوستیک را به دقت بازتولید می کند، از احساس سنگینی طبیعی در کلید پایین تا لمس سبک تر در اکتاوهای بالایی – درست مانند چکش های داخل یک پیانو. پیانو آکوستیک حسگرهای سه گانه پاسخی به سبک پیانوی بزرگ ارائه می دهند که امکان تکرار سریع نت و کنترل بیانی واقعی را فراهم می کند.

عملکرد محدود کننده صدا به شما امکان می دهد حداکثر سطح صدا را ثابت کنید تا از شنوایی خود در برابر صدای بلند بلندگو یا هدفون محافظت کنید. پیانو ydp 165 از فناوری استفاده می کند که تعادل صدا را بر اساس سطح نظارت شما در هدفون افزایش می دهد. این صدایی فوق‌العاده طبیعی به شما می‌دهد که به راحتی می‌توان به آن گوش داد و برای گوش‌ها ملایم است و برای پخش طولانی‌مدت عالی است.

حالت convenient Duo به صفحه کلید پیانو اجازه می دهد تا در مرکز تقسیم شود و معلم بتواند در سمت چپ بنوازد در حالی که هنرجو در سمت راست تمرین می کند. این ساز مجهز به دو جک هدفون برای اجرای بی صدا یا تمرین با دو نوازنده است.

پیانو ydp 165 دارای 353 آهنگ داخلی شامل 50 آهنگ کلاسیک معروف و 303 تمرین تمرینی جامع از روش‌های معروفی مانند Beyer، Burgmüller، Czerny و Hanon است. مترونوم داخلی برای کمک به تمرین و اجرای با زمان‌بندی دقیق، الگوهایی با 0 تا 9 ضربه با سرعتی در محدوده 5 تا 280 BPM ارائه می‌کند—زمان و ریتم شما را بهبود می‌بخشد.

iOS | اندروید

مشخصات پیانو دیجیتال یاماها مدل YDP-165

  • عمق : ۴۲ سانتی‌متر
  • عرض : ۱۳۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع : ۸۴ سانتی‌متر
  • وزن : ۴۲ کیلوگرم
  • تعداد کلاویه ها : ۸۸ عدد

پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-725

سری پیانوهای دیجیتال CLP از فناوری پیشرفته برای بازآفرینی تجربه اجرا بر روی یک پیانوی بزرگ استفاده می‌کند و به پیانیست اجازه می‌دهد تا کلیدها را با تغییرات سرعت و عمق بنوازد تا به تنوع نامحدودی در لحن دست یابد و اجراهای شخصی منحصربه‌فرد ایجاد کند. پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-725 با قابلیت های بیانی نزدیک به یک پیانوی بزرگ، مطمئناً نواختن پیانو را بسیار لذت بخش تر از همیشه خواهد کرد.

Grand Expression Modeling یک فناوری جدید پیشگامانه است که پیانیست را قادر می سازد تا از تکنیک های خود برای تولید تنوع بی حد و حصر اهنگ منحصر به فرد برای پیانوهای گرند استفاده کند. توانایی تغییر شدت و سرعت لمس برای تولید آهنگ های مختلف، بعد دیگری به لذت بیان موسیقی می بخشد.

پیانو clp 725 به طور صادقانه محدوده دینامیکی و تنوع رنگ های متنوع یاماها CFX قدرتمند و درخشان و Bösendorfer Imperial را با رنگ های غنی و طنین طبیعی خود بازتولید می کند. مدل‌سازی تشدید مجازی (VRM) به طور پیچیده صداهای سمپاتیک کامل ایجاد شده توسط رزونانس سیم‌ها و بدنه یک پیانوی بزرگ را شبیه‌سازی می‌کند. صدای عالی پیانو باعث می شود هر آهنگی عالی به نظر برسد.

صفحه کلید GrandTouch-S™ با رویه کلیدهای آبنوس مصنوعی و عاج، حس کلیدهای سبک تا سنگین یک گرند آکوستیک را به شما می‌دهد و امکان پخش دقیق‌تر را فراهم می‌کند.
فناوری نمونه برداری باینورال صدایی سه بعدی ارائه می دهد که چشم انداز موقعیت پخش کننده را از طریق هدفون بازسازی می کند. مدل سازی تشدید مجازی (VRM) به بیان واضح و متنوع اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی از عوامل ایجاد کننده صدای یک پیانوی بزرگ کنسرت را منعکس کند.

هنگامی که حالت Duo در پیانو clp 725 فعال می شود، دو نوازنده مختلف می توانند به طور همزمان، با صدای یکسان، در یک محدوده اکتاو یکسان، ساز را بنوازند. یک نفر می تواند در سمت چپ و دیگری در سمت راست باشد. این برای یادگیری برنامه‌ها مفید است، که در آن یک نفر (مثلاً یک معلم) یک عملکرد مدل را اجرا می‌کند و شخص دیگر در حالی که در کنار شخص اول نشسته است تماشا می‌کند و تمرین می‌کند. کلیدهای سفید عاج مصنوعی بسیار جاذب و کلیدهای مشکی آبنوس مصنوعی حتی در حین نواختن طولانی مدت از لغزش جلوگیری می کنند و مانند پیانوهای بزرگ احساس می شوند.

iOS | اندروید

مشخصات پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-725

  • وزن : ۴۳ کیلوگرم
  • استایل : دیواری
  • تعداد اکتاو : هشت
  • نوع کلاویه : Upgraded Real-Grand™ Hammer
  •  حساسیت لمسی : دارد حالت
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا