مقالات بازاریابی اینترنتی – به این ترتیب می توانید تأثیر واقعی بگذارید

آیا تا به حال توانسته اید چیزی را برای هیچ چیز بدست آورید؟ برخی ممکن است بگویند: “بله ، من از مردم هدیه گرفته ام و این هیچ چیز فایده ای نبود.” دیگران ممکن است بگویند: “من یک بار ده دلار پیدا کردم ، و این هیچ چیز بیهوده ای بود.” مثال دیگری که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که وقتی شخصی چیزی را می دزدد. ممکن است استدلال کنید که آنها چیزی به درد نخورده اند. من می خواهم شما یک لحظه واقعاً به این موضوع فکر کنید. آیا تا به حال به شما چیزی بیهوده داده اند؟

من فکر می کنم این ممکن است یک مسئله چشم انداز باشد. اگر به یک لحظه از زمان نگاه کنید ، ممکن است به نظر برسد که در واقع می توان چیزی را بیهوده بدست آورد. اما ، اگر از منظر زندگی خود به آن نگاه کنید ، و آنچه ارزش واقعی را برای زندگی شما به ارمغان می آورد ، فکر می کنم در درک اینکه ما چیزی بی ارزش برای هیچ چیز بدست نمی آوریم ، فکر زیادی لازم نیست.

هنوز شک دارید؟ بگذارید این را بعداً اضافه کنم: بعضی اوقات قیمت ما قبل از دریافت چیزی است ، گاهی قیمت بعد از آن است.

دلیل نوشتن این مقاله این است که من اغلب از عرضه بی پایان عناوین که چیزی را بیهوده می دانند متعجب می شوم. فکر می کنم چیزی که مرا در مورد این عناوین متحیر می کند این است که اگر موفق نبودند محبوب نبودند. فکر می کنم نباید خیلی تعجب کنم. حقیقت این است که من بیشتر عمر خود را صرف جستجوی قرص جادویی از نوعی کرده ام.

حدس می زنم به همین دلیل است که بازاریابی مقاله اکنون از این نظر برای من جذاب است. امیدوارم که سرانجام از ایده قرص جادویی دست کشیده باشم. من بیشتر به آنچه می توانم رشد و توسعه دهم علاقه مند هستم. من بازاریابی مقاله را نوعی فرصت شغلی می دانم که می توانم از آن برای نه تنها ایجاد و رشد تجارت خود بلکه برای خودم نیز استفاده کنم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا