مقاله ارسال Gold v2.0 به طور خودکار برنامه ارسال مقاله

مقاله ارسال Gold v2.0 به طور خودکار برنامه مقاله ارسال شده. شما می توانید مقالات خود را ، بیش از 1500 فهرست مقاله بطور خودکار منتشر کنید.

Article Submit Gold v2.0 کل برنامه ای است که “راهنمای مقاله دوستانه” را ارائه می دهد. هیچ کس نمی تواند بداند که مقالات شما از طریق یک برنامه ارسال ارسال شده اند. شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد ممنوعیت خود به دلیل ارائه مقاله های نادرست نخواهید داشت.

فایده واقعی ارسال مقاله فقط زمانی حاصل می شود که تعداد زیادی مقاله در تعداد زیادی از سایت های ارسال ارسال شده باشد.

در این روزهای بازاریابی اینترنتی ، محبوبیت پیوند با تعداد صدها یا حتی هزاران پیوند به سایت شما مشخص می شود. به عبارت دیگر ، برخی پیوندها دیگر قادر به قطع آن نخواهند بود.

این بدان معناست که اگر می خواهید محبوبیت سایت خود را ایجاد کنید ، باید تعداد بیشتری ارسال کنید ، آن را ارسال کنید ، و سپس تعداد بیشتری ارسال کنید. حال اگر تا به حال این کار را کرده اید ، می دانید که زمان زیادی می برد و می تواند بسیار ناامید کننده باشد ، به این معنی که زمان زیادی را می برد و بسیار ناامید کننده بود.

مقاله به شما امکان ارسال Gold V2.0 را می دهد:

یک مقاله متنی ایجاد و ویرایش کنید. پس از اتمام ، متن مقاله می تواند به HTML تبدیل شود

مقاله HTML را ایجاد و ویرایش کنید. پس از اتمام ، مقاله HTML می تواند به صورت خودکار به متن تبدیل شود.

به طور خودکار مقاله ای را از طریق وب سایت خود از طریق برنامه دریافت کنید و آن را در تمام مناطق متن کاملاً آماده ارسال در کمتر از یک ثانیه پر کنید.

هر تعداد مربع پویا را ایجاد و اصلاح کنید. شما بسته به مقاله ارائه شده ، شخص مورد نظر خود را انتخاب می کنید. کادر پویا را می توان با مقاله ترکیب کرد ، زیرا بعضی از سایت ها نیاز دارند یا ندارند.

تعداد نامحدودی از نام و وب سایت های نویسندگان ایجاد و ویرایش کنید تا بتوانید به راحتی در تمام بازارهای تخصصی خود کار کنید.

اطلاعات ورود به سیستم خود را برای هر سایت ارسال مقاله وارد و ذخیره کنید و در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

سایت هایی را که می خواهید برای ارسال بگذارید مشخص کنید و Article Submit V2.0 مشخص خواهد کرد که هر سایت ارسال کننده برای ارسال یک درخواست قابل قبول ، چگونگی تهیه فرم مقاله خود را برای پاسخگویی به این نیازها و پر کردن هر چه بیشتر فرم ها مشخص می کند.

این ویرایش را آسان می کند زیرا همه چیز جداگانه با زبانه های دسترسی آسان ذخیره می شود.

این کنترل کامل را در مورد نحوه نگاه مقاله شما به شما نشان می دهد و به کجا می رود.

از تمام مقالاتی که ارسال کرده اید ضبط کنید ، و مسدود کننده اسپم داخلی باعث می شود که اشتباهاً بیش از یک بار ارسال همان مقاله به سایت ارسال کننده غیر ممکن شود.

شما وقت اضافی زیادی برای کار بر روی موارد دیگر ، مانند نوشتن مقالات بیشتر دارید.

از همه بهتر ، با مقاله ارسال Gold V2.0 ، فقط باید یکبار اطلاعات و مقاله خود را وارد کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا