مقاله بازاریابی و بازاریابی شبکه ای شما – چگونه می توانید بر ترس از رد کردن غلبه کنید

آیا از خانه با کار خود دست و پنجه نرم می کنید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟

افسردگی | ماشین

آیا می دانید که می خواهید به چشم انداز خود چه بگویید اما از رد شدن می ترسید؟

اگر به این دو سوال پاسخ مثبت داده اید ، در اینجا یک پیشنهاد برای شما ارائه شده است. می توانید بازاریابی مقاله را امتحان کنید.

بعد از سالها بازاریابی اینترنتی ، سرانجام تصمیم گرفتم بازاریابی مقاله را آزمایش کنم و تجارت آنلاین خود را به بازار عرضه کنم. به اندازه کافی جالب توجه ، انتظار نداشتم نتیجه بگیرم تا اینکه تصمیم گرفتم قلم خود را روی کاغذ بگذارم.

نکته ای که مطمئناً پیدا خواهید کرد این است که با نوشتن ، می توانید سخنان خود را بدون ترس از اضطراب یا طرد شدن از طرف مشتری های بالقوه ، جذب کنید. از این طریق می توانید اطلاعات ارزشمندتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید که با هر تحریم از آنچه شما برای گفتن می خواهید بهره مند شوند.

همچنین می تواند دلگرم کننده باشد که بدانید در بین رقبای خارج از کشور که می توانند به راحتی و بدون ترس از صحبت با مشتریان بالقوه ، با سطح خاصی از شجاعت ، یک به یک ارتباط برقرار کنند ، احساس اشتیاق یا پذیرش شکست می کنید.

روش های مختلفی برای تبلیغات تجاری خود وجود دارد که بازاریابی مقاله یکی از آنهاست. اگر دوست دارید بنویسید که عالی است و اگر نوشتن را دوست ندارید ، این نباید مشکلی باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افکار خود را جمع کنید و آنچه را که می خواهید در دفترچه یادداشت خود یادداشت کنید. این همه چیز در مورد دادن و به اشتراک گذاشتن دانش شما است که ممکن است قدرت نجات کسی را از افسردگی داشته باشد ، در خانه سلب مالکیت کنید ، ماشین خود را پس بگیرید و مواردی از این قبیل.

در ابتدا نیازی نیست که یک متخصص نوشتن باشید ، اما داشتن اشتیاق شدید برای انجام آنچه که برای موفقیت لازم است و اجازه ندادن به چیزی که ممکن است مانع به نظر برسد گیر کنید ، گامی در جهت درست است. در پایان ، شما بهتر خواهید شد.

تجارت شما بدون تبلیغات و تبلیغات مداوم رشد نخواهد کرد. شما باید در بازاریابی تجارت خود اقدامات مهمی انجام دهید تا تجارت آن رشد کند و اگر می توانید بنویسید و بدانید چه می خواهید بگویید ، بازاریابی مکان خوبی برای شروع است.

داشتن یک کوسه همیشه می تواند به ما در حرکت به جلو کمک کند. کوسه نمی تواند به عقب شنا کند. چرا شما از بدو تولد مشروط به رعایت محدودیت ها بودیم. ما دائماً استانداردهایی را برای رشد ، خلاقیت و عملکرد خود تعیین می کنیم. ما می پرسیم چگونه این اتفاق می افتد؟ به جای چگونه می تواند؟ در چندین نقش در دوران جوانی تا بزرگسالی.

افرادی که از این چرخه خود-خرابکاری آزاد شده اند ، افرادی هستند که به راحتی از اشتراک این اصطلاحات امتناع می ورزند. آنها رادیکال ها ، ناسازگاران و عجیب خوانده می شوند. من آنها را رویاپرداز ، مبتکر و پیشگام می نامم.

خود را کدامیک از موارد بالا می دانید؟ فکر می کنم شما یک رویاپرداز ، یک مبتکر ، یک پیشگام یا هر سه را انتخاب کرده اید. اگر چنین کاری نکرده اید و خود را در حد افراطی ، نامناسب یا عجیب طبقه بندی می کنید ، وقت آن است که از این قطار پیاده شوید و ذهنیت خود را برای همیشه تغییر دهید.

همه آنچه شما نیاز دارید در درون شماست. شما می توانید مانند سه نفر آخر باشید. رویاپرداز ، خلاق و پیشگام. وقت آن است که این قدم را بردارید تا بهتر و بهتر باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا