مقاله بازبینی سلطه بازاریابی – آیا بازاریابی مقاله هنوز هم کار می کند؟

برای کسانی که بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی کمیسیون انجام می دهند ، کاملاً موافق هستند که “ترافیک هدفمند” یکی از مهمترین عناصر موفقیت است. از آنجا که ترافیک هدفمند خریداران بالقوه است ، اینها افرادی هستند که مایل به گرفتن کارتهای اعتباری خود و خرید آنها هستند. بنابراین بیشتر ترافیک هدفمند به معنای فروش بیشتر است. فروش بیشتر = پول بیشتر. از طرف دیگر ، بدون ترافیک = بدون فروش = بدون پول.

بازار | بازاریابی

دو راه اساسی برای ایجاد ترافیک به سایت شما وجود دارد. جاده های پرداخت شده و رایگان. نمونه ای از روش پرداخت شده ، تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC) مانند سیستم معروف Google AdWord است که در هنگام کلیک روی افراد روی تبلیغ شما ، هزینه پرداخت می کنید. نمونه ای از روش رایگان مقاله AM است که در آن شما می نویسید و برای هدایت ترافیک به سایت خود مقالاتی را به دایرکتوری های مقاله ارسال می کنید.

مقاله بازاریابی یکی از قدیمی ترین روش های ایجاد ترافیک است اما از نظر تولید ترافیک هدفمند نیز قدرتمندتر است. برخی از کارشناسان بازاریابی آنلاین می گویند که AM مرده است اما من با مخالفت شدید مخالفم … کسانی که می گویند ممکن است خودشان از AM استفاده نکنند. در حقیقت ، این روش هنوز هم قدرتمندترین روش برای ایجاد ترافیک رایگان است. ثابت شده است که دوباره و دوباره کار می کند.

با این حال ، بسیاری از تکنیک های استفاده از مقالات برای ایجاد یک تجارت آنلاین با گذشت زمان تغییر کرده است. از آنجایی که مشاغل بازاریابی اینترنتی این روزها رقابتی تر می شوند ، فناوری های قدیمی دیگر مؤثر نیستند. استراتژی قدیمی AM هنوز بسیار خوب عمل می کند ، اما برای اینکه بتوانید قدم خود را کنترل کنید و رقبای خود را مورد ضرب و شتم قرار دهید ، باید فن آوری های جدید را نیز یاد بگیرید و استفاده کنید. اینجاست که قاعده بازاریابی مقاله به نجات می رسد.

بازاریابی تسلط یک کتاب الکترونیکی کوچک است که فقط 30 صفحه دارد. نوشته شده توسط جاش اسپاولدینگ. جاش مانند معلمان معمولی IM نیست که همیشه از اعتیاد به مواد مخدره برای فروش استفاده می کند … کتاب الکترونیکی خود را بر اساس آزمایش های گسترده نوشت. می داند چه چیزی کار می کند و چه نمی کند. در حقیقت ، جوش چند سال پیش هنگامی که هنوز ارتش مستقر در آلمان بود ، آزمایش فناوریهای جدید را آغاز کرد. وی در حال درخواست مشاوره در مورد بازاریابی مقاله برای تیم گورمن (بازاریاب ماهانه 6 رقمی که در عین حال یک افسر ارتش آمریکا بود) نیز بود.

جاش آنچه را که با تیم بحث کرده بود ، گرفت و به آزمایشگاه مخفی خودش رفت و روشهای مختلفی را برای استفاده از مقالات برای ساخت مشاغل آنلاین موفق آزمایش کرد. بدین ترتیب اولین نسخه Article Domination Domination در اوایل سال 2007 به دنیا آمد. به تعجب او ، نسخه اول بسیار موفق بود و توسط بسیاری از بازاریابان مشهور اینترنتی تبلیغ شد. بیش از 30،000 دلار فروش داشته است.

کتاب الکترونیکی مورد توجه واقع شد زیرا شواهدی از خود نشان داد و یک طرح واقعی برای دیگران فراهم کرد تا از مقالات به شکلی قدرتمندتر پیروی کنند و از آنها استفاده کنند. امروز ، مقاله دست دوم بازاریابی سلطه خود را به جوش بازنویسی و دوباره ادغام فن آوری های قدرتمند تر است.

در اینجا نگاهی دزدگیر از آنچه در این مقاله جدید از مقاله بازاریابی الکترونیکی دریافت خواهید کرد …

هدف از روش AM اشتباه فهمیده شده است.

– AM قابل تنظیم.

نحوه نوشتن مقاله ای که در گوگل رتبه بالایی داشته باشد.

– برای به دست آوردن بالاترین رتبه برای مقالات خود به جستجوی کلمات کلیدی بروید.

نحوه ارائه مقالات خود به طور مؤثر.

در پایان کتاب الکترونیکی لیستی از ابزارهایی نیز به شما کمک می کند که بتوانند در زمینه تبلیغات بازاریابی مقاله خود موثرتر و قدرتمندتر باشید. همچنین لیستی از فهرستهای مقاله ای را که شایسته ارسال به آنها هستید دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، شما همچنین دو پاداش دریافت خواهید کرد: بنویسید مانند دیوانه (ارزش 29 دلار) و طرح وبلاگ نویسی نهایی (37 دلار).

در پایان … من شخصاً بسیاری از فنون جدید را در سلطه بازاریابی مقاله یاد می گیرم. این کتاب الکترونیکی به این معناست که تمام روشهای مورد بحث سعی و آزمایش شده است. برخی از روش های قدیمی AM هنوز کار می کنند ، اما اگر می خواهید از مقالات برای ایجاد یک تجارت آنلاین استفاده کنید که بتواند درآمد تمام وقت شما را به دست آورد ، پس باید روش های جدیدی را که در مقاله بازاریابی سلطه وجود دارد نیز بگنجانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا