مقاله ویدیویی و بازاریابی برای کمیسیون های بیشتر Google AdSense

[ad_1]

Google | یوتیوب

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود بسیاری از افراد در اینترنت با استفاده از Google AdSense دست از کار بکشند و منصرف شوند. بیشتر اوقات به دلیل فقدان یک برنامه بازاریابی است که می توانند با استفاده از آنها سودهای مورد نظر خود را بدست آورند. اما باید بدانید که اگر می خواهید تأثیر زیادی در اینترنت بگذارید نباید به این راحتی تسلیم شوید.

گاهی اوقات اوضاع به کندی پیش می رود ، به خصوص اگر با برخی از استراتژی های بازاریابی که هدف آنها رشد بلند مدت است روبرو هستید. اما روش های فوری مراجعه به سایت مانند تبلیغات پولی می تواند به نفع شما باشد – به خصوص اگر شما در حال آزمایش طراحی در سایتی هستید که می خواهید از آن درآمد کسب کنید.

گاهی اوقات ، این بازدیدهای فوری می تواند چیز خوبی باشد ، زیرا به شما اجازه می دهد تا بدانید چه عواملی م worksثر است و چه عواملی. اگر چندین سبک صفحه دارید ، می خواهید سعی کنید ببینید کدام یک از آنها بهتر کار می کند – قبل از اینکه کاملاً با کمپین بازاریابی رایگان خود به طور کامل زندگی کنید … سپس از یک منبع تبلیغاتی پولی مانند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید. اساساً ، Google AdWords.

آیا می دانید چگونه می توانید به سایت خود مراجعه کرده و با AdSense درآمد بیشتری کسب کنید؟ در غیر این صورت ، می خواهم به طور خلاصه در مورد برخی از تکنیک ها و استراتژی های ورود مشتری های احتمالی به سایت خود به شما بگویم. اینها همه روش رایگان است ، بنابراین مجبور نخواهید شد هیچ هزینه ای کنید. در اینجا اولین راه برای افزایش آسان بازدید به سایت Google AdSense شما وجود دارد:

1) بازاریابی مقاله

اگرچه بازاریابی مقاله به اندازه چند سال پیش رواج ندارد ، اما همچنان یک استراتژی مثر است. موضوعی که به آن فکر می کنم این است که اگر می خواهید با استفاده از بازاریابی رایگان تأثیر زیادی در تجارت آنلاین خود بگذارید ، مجبورید مقاله های زیادی بنویسید. من از 2000 تا 4000 مقاله صحبت می کنم – حداقل. پس از نوشتن همه موارد ، آن را به فهرست برتر مقاله های آنلاین ارسال کنید و شروع به بازدید کنید.

من این کار را هر روز انجام می دهم ، یکی از سرگرمی های مورد علاقه من است و حوصله آن را ندارم. و وقتی فروش و سود حاصل از بازاریابی مقاله را مشاهده کردید ، دیگر از آن خسته نخواهید شد. بازاریابی مقاله هنوز هم م effectiveثر است و من هنوز هم مثل یک قهرمان از آن استفاده می کنم. در اینجا یک استراتژی دیگر برای هدایت بازدید به سایت شما متمرکز بر AdSense وجود دارد:

2) بازاریابی ویدیویی

اگرچه یوتیوب “پادشاه” بازاریابی ویدئویی است ، اما هنوز سایت های خوب دیگری وجود دارد. Metacafe ، Viddler و موارد دیگر وجود دارد. اما یوتیوب کیک را می گیرد. از نظر میزان بازدید وب سایت ، سومین وب سایت اینترنتی است و می توانید از آن بسیار بهره مند شوید.

برای هر یک از ویدیوهای خود ، اطمینان حاصل کنید که URL وب سایت خود را در پایین ویدیو داشته باشید. و بهتر است اطمینان حاصل کنید که آنها را به یک صفحه فشرده هدایت می کنید تا بتوانید هر هفته چند بار پیش قدم شوید ، آنها را دنبال کنید و آنها را به سایت یا وبلاگ خود برگردانید.

هرچه تعداد بازدیدهای مکرر از این قبیل بیشتر باشد ، کلیک های مکررر از تبلیغات AdSense خود دریافت خواهید کرد. این واقعاً آسان است و کاری است که امروز باید انجام دهید.

از این 2 نکته استفاده کنید و از آنها استفاده کنید تا امروز وب سایت خود را ارتقا دهید.

ما برای شما آرزوی موفقیت داریم که با Google AdSense درآمد کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا