برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

مقایسه هتل پالاس با هتل ویدا کیش

بعد از انتخاب مقصد سفر، شاید انتخاب اقامتگاه یا هتل مناسب برای طول مسافرت، دشوارترین تصمیمی باشد که باید بگیریم و در مقصدی مثل کیش از خودمان بپرسیم بهترین هتل های کیش کدامند که از سفر لذت بیشتری ببریم؟ اهمیت این کار، زمانی بیشتر می‌شود که باید پیش از سفر و هنگام خرید ، اقامتگاه مناسب را رزرو کرده باشیم. حال تصور کنید که مقصد مورد نظر، از مقاصد پرطرفدار و شلوغ هم باشد که بیش از پیش بر اهمیت موضوع می‌افزاید! کیش یکی از همین مقاصد مهم گردشگری است و انتخاب اقامتگاه مناسب بین بهترین هتل های کیش می‌تواند کار دشوار و زمان‌بری باشد، این مسئله در ایام تعطیلات هم بسیار پراهمیت است، بنابراین همیشه باید چند گزینه را در نظر داشته باشید.

مسئله مهم دیگر، هزینه گران اقامت نسبت به سایر خرج‌های سفر است و همین مسئله باعث می‌شود دائم دچار شک و تردید در انتخابتان باشید که نکند با انتخاب نادرست، پولمان هدر برود یا از لذت سفر کم شود! در این مطلب از ، بهترین هتل‌ های کیش را از دید مردم به شما معرفی‌ کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر هتل مناسبی برای اقامت در کیش انتخاب کنید. برای تهیه این لیست، سعی کردیم از پلتفرم‌های مختلف و نظرات مردم از فضاهای گوناگون، استفاده کنیم.

بهترین هتل های کیش کدام است؟

کیش از آن دست مقاصدی است که صاحب تعداد زیادی اقامتگاه خوب و مناسب است؛ اما برای فهمیدن اینکه بهترین هتل‌ها در کیش کدامند شما باید فاکتورهای بیشتری را از صرفا خوب بودن یک هتل در نظر بگیرید، از جمله این فاکتورها محل قرارگیری هتل، امکانات ویژه و حتی طراحی و معماری خاص آن است. در حال حاضر اگر بخواهیم بهترین هتل های کیش را برای شما بشماریم می توانیم به هتل های داریوش، ترنج، آرامیس، پارمیس، فلامینگو، ویدا، شایگان، شایان، پالاس، امیرکبیر و میراژ اشاره کنیم.

  1. هتبرای رزرو هتل‌های کیش، اگر تصمیم دارید در یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش اقامت داشته باشید، قطعا انتخاب هتل مناسب موضوعی است که باید از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گیرد. بعضی افراد تمایل دارند زمان بیشتری را در هتل سپری کنند، بنابراین نوع اتاق‌ها و امکاناتی که در آن ارائه می‌شود برای آنها اهمیت پیدا می‌کند. برای برخی دیگر که بیشتر قصد تفریح را دارند، دسترسی هتل به مراکز تفریحی گردشگری، مراکز خرید و رستوران‌ها جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود. برخی ترجیح می‌دهند مبنای انتخاب خود را نظرات مهمانان قبلی هتل قرار دهند.  بنابراین در این محتوای به مقایسه و بررسی هتل های پنج ستاره کیش در سه دسته‌بندی هتل های قیمت مناسب، هتل های رده بالا و هتل های تاپ پرداخته‌ایم.

هتل های پنج ستاره‌های قیمت مناسب

  • هتل شایگان
  • هتل آرامیس پلاس
  • هتل پارمیس
  • هتل بین المللی کیش

هتل های پنج ستاره رده بالا

  • هتل پانوراما
  • هتل شایان
  • هتل میراژ
  • هتل ویدا
  • هتل کوروش

هتل های پنج ستاره تاپ

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌های قیمت مناسب 

هتل شایگان، آرامیس پلاس، هتل پارمیس و بین المللی کیش چهار مورد از هتل های پنج ستاره جزیره کیش هستند که از ۵ فاکتور مختلف قابل مقایسه می‌باشند. اگر در هنگام رزرو هتل های کیش بین انتخاب یکی از چهار هتل شایگان، آرامیس پلاس، پارمیس و هتل بین المللی کیش مردد هستید، برای تصمیم گیری بهتر است به مقایسه این چهار هتل با پنج فاکتور زیر توجه نمایید.

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره قیمت مناسب

هتل شایگان کیش

اتاق‌های هتل شایگان در دسته بندی اتاق دو تخته دبل، سه تخته، اتاق‌ ویلایی و سوئیت‌ یک خوابه ویلایی قرار گرفته‌اند. در این تقسیم بندی اتاق‌های دو تخته و سه تخته در فضای داخلی ساختمان هتل و اتاق و سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار دارند.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش سومین هتل در رده هتل‌های پنج ستاره قیمت مناسب کیش می‌باشد. تنوع اتاق‌ها در این هتل به این صورت است که اتاق‌های دو تخته دبل سه تخته دبل-سینگل و سوئیت چهار نفره با دو تخت دبل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اتاق های دو تخته و سه تخته هتل پارمیس با دو چشم‌انداز رو به جزیره و رو به دریا قابل انتخاب هستند.

هتل بین المللی کیش

در هتل بین المللی کیش تنوع اتاق‌ها بر اساس اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته‌های سینگل و دبل-سینگل و همچنین سوئیت چهار نفره وجود دارد. در این دسته بندی تمامی اتاق‌ها با دو چشم انداز دریا و جزیره برای مهمانان هتل قابل انتخاب می‌باشند.

هتل آرامیس پلاس کیش

آرامیس پلاس در میان هتل های پنج ستاره رده بالا کیش از تنوع اتاق‌های پایینی برخوردار است، به گونه ای که اتاق‌های این هتل تنها در سه دسته اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوئیت یک خوابه رویال با ظرفیت دو یا سه نفره تعریف شده‌اند.

مقایسه موقعیت مکانی هتل های قیمت مناسب کیش

این ۴ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید .

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌های گردشگری کیش

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا جاذبه های کیش

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا معروف ترین رستوران های کیش

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا رستوران ها


جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش


مقایسه نظرات مسافران هتل های قیمت مناسب کیش

یکی از بهترین فاکتورها برای انتخاب و رزرو هتل‌های ۵ ستاره کیش بررسی نظرات مسافران در رابطه با هتل است. در این زمینه به بررسی نظرات مسافران درباره هتل شایگان، آرامیس پلاس، پارمیس و بین المللی کیش پرداخته‌ایم.

هتل شایگان کیش

بیشترین مواردی که مهمانان هتل شایگان کیش به عنوان نکات مثبت هتل در اقامت ۲۴ ثبت کرده‌اند، شامل برخورد عالی پرسنل، کیفیت و سرعت بالای ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا است. در میان نظرات مسافران برخی نکات ضعف نیز وجود دارد که پرتکرارترین آنها عدم رضایت کافی مهمانان از کیفیت و تنوع صبحانه هتل شایگان و قدیمی بودن سرویس بهداشتی اتاق‌ها می‌باشد.

هتل آرامیس پلاس

مهمانان هتل آرامیس پلاس مواردی همچون برخورد مناسب پرسنل، کیفیت و تنوع بالا در منو صبحانه و موقعیت عالی هتل از نظر دسترسی به مراکز خرید و تفریحی را بیشتر به عنوان نقطه مثبت هتل مطرح کرده‌اند. از سوی دیگر مواردی مانند کافی نبودن آسانسور به ویژه در ساعات پیک تردد در هتل و همچنین عدم رضایت کافی از وضعیت نمازخانه هتل از سوی مهمانان هتل به دفعات مطرح شده است.

هتل پارمیس کیش

طبق بررسی نظرات مهمانان در سایت اقامت ۲۴، آنچه اکثر مسافران هتل پارمیس کیش در مورد هتل بیان کرده‌اند، مربوط به موقعیت مکانی بسیار عالی هتل از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و ساحل و کیفیت بالای صبحانه و ناهار بوده است. در میان جدیدترین نظرات ثبت شده در سایت، برخی مهمانان موضوع ضعیف بودن اینترنت در اتاق‌ها و کمبود نور کافی در اتاق را جزو نقاط ضعف هتل مطرح نموده‌اند.

هتل بین المللی کیش

به طور میانگین اکثر مهمانان هتل بین المللی کیش موقعیت مناسب هتل، کیفیت خدمات نظافت اتاق‌ها و  برخورد مناسب پرسنل را به عنوان نکات مثبت هتل ذکر کرده‌اند. با این حال برخی مسافران سطح امکانات هتل بین المللی کیش را در سطح یک هتل پنج ستاره نمی‌دانند و از سطح امکانات آن رضایت کافی نداشته‌اند.

نمودار زیر امتیازات کسب شده هر هتل توسط کاربران را در مورد موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها، قیمت و امکانات هتل به شمار ارائه داده است.

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌ های رده بالا

می‌توان گفت نیمی از هتل های پنج ستاره کیش در دسته پنج ستاره های رده بالا قرار می‌گیرند که جزو بهترین هتل های کیش به شمار می‌روند. برای انتخاب این هتل ها با توجه به اینکه در یک محدوده قیمت نسبتا مناسب قرار گرفته‌اند، می‌بایست به بررسی جزئیات دقیق‌تر و مقایسه آنها پرداخت.

  • پانوراما
  • شایان
  • میراژ
  • ویدا
  • کوروش

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره رده بالا

هتل پانوراما کیش

در هتل پانوراما شما علاوه بر اتاق‌های معمول دو تخته دبل و توئین و سه تخته امکان اقامت در اتاق‌های دوتخته و سه تخته پانوراما و همچنین اتاق‌های کانکت چهار نفره و کانکت لوکس را خواهید داشت. اتاق‌های پانوراما از نظر طراحی شکیل‌تر از سایر اتاق‌ها بوده و فضای بیشتری نیز دارند. از سوی دیگر اتاق‌های کانکت چهار نفره شامل دو اتاق دو تخته دبل هستند که به وسیله یک درب درون اتاق‌ها به هم متصل شده اند. کانکت لوکس نیز شامل یک اتاق دو تخته پانوراما و یک اتاق دو تخته می‌باشد.

هتل شایان کیش

در هنگام رزرو هتل شایان کیش شما با تنوع بالایی از اتاق‌ها روبرو هستید؛ این هتل به خصوص برای کسانی که قصد رزرو اتاق برای نفرات بیشتر را دارند گزینه مناسبی است. تقسیم بندی اتاق‌ها در هتل شایان به شرح زیر می‌باشد:

  • دوتخته و سه تخته جزیره و دریا
  • سوئیت ساحلی دو نفره/ سه نفره /چهار نفره
  • دوبلکس چهار نفره دریا و جزیره
  • ویلا ساحلی دوخوابه چهارنفره
  • سوئیت های معمولی و رویال دو خوابه جزیره چهار تا شش نفره

در این دسته‌بندی ویلا و سوئیت های ساحلی در محوطه و پشت ساختمان اصلی هتل قرار گرفته‌اند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی دیگر از پنج ستاره های رده بالا کیش تلقی می‌شود که اتاق‌های آن از تنوع بالایی برخوردار است و امکان رزرو اتاق از بین ۲۲ نوع اتاق و سوئیت مختلف برای مهمانان هتل وجود دارد.

  • اتاق‌های دو، سه تخته و چهار تخته با چشم انداز جزیره و دریا
  • سوئیت های دو و سه نفره کابانا (در محوطه)
  • انواع سوئیت های جونیور با چشم انداز دریا و جزیره، سوئیت لوکس، رویال، پرزیدنتال و… با ظرفیت دو تا چهار نفره

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش نیز تا حدودی مانند هتل آرامیس پلاس از تنوع کمی در انواع اتاق‌های خود برخوردار است. به این صورت که برای اقامت در هتل ویدا کیش می‌توانید از بین اتاق های دو تخته و سه تخته استاندارد و رویال با چشم انداز رو به جزیره یا دریا و همچنین سوئیت یک خوابه سه نفره آن با منظره دریا یا جزیره، محل اقامت خود را انتخاب و رزرو نمایید.

هتل کوروش کیش

اکثر اتاق‌های هتل کوروش کیش در دسته اتاق‌های دوتخته و سه تخته استاندارد یا روبه دریا قرار می گیرند، اما این هتل تعداد محدودی نیز سوئیت یک خوابه دو نفره رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره با چشم انداز دریا و جزیره دارد.

مقایسه موقعیت مکانی هتل های رده بالا کیش

این ۵ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید .

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌های گردشگری کیش

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا جاذبه های کیش

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش

مقایسه موقعیت مکانی هتل ها از نظر مراکز خرید کیش

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف کیش

مقایسه موقعیت مکانی هتل ها از نظر رستوران های معروف کیش

 اگر بخواهیم معیاری کاربردی‌تر برای مقایسه هتل‌های ۵ ستاره رده بالا ارائه دهیم، میتوان مقایسه و بررسی نظرات ثبت شده مهمانان هتل در اقامت ۲۴ را مدنظر قرار داد. در ادامه برخی از پر تکرارترین نقاط ضعف و قوت هتل‌های ۵ ستاره رده بالا را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

هتل پانوراما کیش

اکثر مهمانان هتل پانوراما مواردی همچون موقعیت مکانی مناسب هتل، نوساز بودن، پرسنل آموزش دیده و مجرب و کیفیت عالی صبحانه را به عنوان نکات مثبت این هتل عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر در بخش نقاط ضعف هتل، تعداد یادی از مهمانان نکته خاصی را مطرح نکرده اند و تنها مواردی مانند نبود ترانسفر برگشت به فرودگاه، تنوع کم در غذاهای گرم منو صبحانه و عدم سرو میوه در این بخش چندین بار تکرار شده است.

هتل شایان کیش

دسترسی بسیار عالی به اسکله تفریحی، ساحل و مراکز خرید کیش، چشم انداز فوق العاده اتاق‌ها به دریا و کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرسنل هتل از جمله بیشترین مواردی است که مهمانان هتل شایان به عنوان نکات قوت این هتل عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر برخی نکات از سوی مسافران هتل به عنوان نقطه ضعف یا مواردی که لازم است پیش از رزرو به آن توجه داشته باشید عنوان شده است. به عنوان مثال هزینه حق سرویس برای سرو صبحانه در اتاق بالاست، استفاده از استخر برای بار اول رایگان و دفعات بعد شامل ۵۰ هزار تومان هزینه می‌باشد.

هتل میراژ کیش

در هتل میراژ کیش مواردی مانند نزدیک بودن فاصله هتل تا دریا و مراکز خرید، وجود کافی شاپ با موسیقی زنده شبانه در محوطه هتل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا، تنوع بالای منوی صبحانه، تمیزی اتاق‌ها و نوساز بودن هتل نظر مثبت بسیاری از مهمانان را به خود جلب نموده است. با این حال مهمانان از مواردی مانند کیفیت صبحانه، منظره اتاق‌های رو به جزیره و سرعت کند ارائه خدمات نظافت و خانه‌داری رضایت کافی نداشته‌اند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش است که از لحاظ قیمت در گروه هتل‌های رده بالا قرار می‌گیرد. اکثر مهمانان هتل ویدا مواردی مانند کیفیت و تنوع بالا در منو صبحانه، کیفیت غذاها در رستوران هتل، دسترسی مناسب به مراکز خرید و نوساز بودن هتل را به عنوان نکات قوت هتل مطرح نموده‌اند. زمانی که به بررسی نقاط ضعف این هتل در میان نظرات ثبت شده در اقامت ۲۴ می‌پردازیم، مواردی همچون کم بودن ظرفیت آسانسور، کثیفی موکت اتاق‌ها، تاخیر در خدمات ترانسفر باعث نارضایتی مهمانان  شده است.

هتل کوروش کیش

مهمانان هتل کوروش کیش در مجموع از کیفیت صبحانه، خدمات نظافت، برخورد پرسنل و موقعیت مکانی هتل رضایت داشته‌اند، با این وجود مواردی مانند قدیمی بودن امکانات اتاق‌ها، کاهش فشار آب در طبقات بالا به خصوص در فصل گرما، بی نظمی و سرعت کم در ارائه خدمات صبحانه،نبود امکانات تفریحی مانند گیم نت داخل هتل تا حدودی موجب نارضایتی مهمانان هتل شده بود.

نمودار زیر امتیازات کسب شده هر هتل توسط کاربران را در مورد موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها، قیمت و امکانات هتل به شمار ارائه داده است.

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌ های تاپ

اگر به دنبال اقامتی خاص و متفاوت در جزیره کیش هستید، بهتر است به بررسی و مقایسه هتل‌ های پنج ستاره کیش در بین هتل‌های تاپ جزیره بپردازید. در این دسته بندی ۳ هتل ترنج کیش و مارینا پارک کیش  و هتل داریوش کیش مورد بررسی قرار داده ایم:

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره تاپ

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه طراحی بی نظیری دارد که از سوی تمام مسافران جزیره کیش مورد توجه قرار گرفته است. اگر میخواهید اقامتی متفاوت به سبک هتل‌های دریایی مالدیو را تجربه کنید، هتل ترنج با طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چشم‌اندازهای متنوع اتاق‌ها به دریا، غروب و به سمت هتل ساحل انتخاب‌های متعددی را برای مسافران فراهم کرده است. این دسته‌بندی ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اتاق دو تخته رو به دریا/غروب/ترنج هافبرد
  • سوئیت دو نفره رویال رو به دریا/ غروب/ ترنج هافبرد
  • سوئیت چهار نفره امپریال هافبرد

از جمله ویژگی‌های خاص این اتاق‌ها داشتن دریچه شیشه‌ای در کف اتاق‌هاست که به وسیله آن می‌توانید دنیای زیر آب را مشاهده کنید. در هتل ترنج برخی اتاق‌های روی آب دارای تراس نیز می‌باشند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک جزو بهترین هتل های کیش در رده هتل های پنج ستاره تاپ می‌باشد که امکانات خاص آن در کنار ساحل اختصاصی و پارک آبی مورد استقبال بسیاری از مسافران جزیره کیش قرار گرفته است. تنوع اتاق‌ها در هتل مارینا پارک به این صورت است که علاوه بر اتاق‌های یک تخته و دو تخته دبل و توئین که چشم اندازی رو به دریا یا رو به پارک هتل دارند، انواع سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه جونیور و سوئیت ویژه و رویال با ظرفیت های دو تا شش نفر توسط مهمانان قابل رزرو می‌باشند. به طور کلی نوع اتاق‌ها شامل موارد زیر است:

  • اتاق یک تخته استاندارد هافبرد
  • اتاق دو تخته دبل/ توئین هافبرد با چشم انداز پارک یا دریا
  • سوئیت یک خوابه دو نفره/ جونیور دو نفره هافبرد
  • سوئیت دو خوابه جونیور/ ویژه چهار نفره ها
  • سوئیت رویال شش نفره هافبرد

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل‌ های کیش که معماری خاص و خیره کننده آن برای اکثر مهمانان جزیره قابل توجه است هتل داریوش می‌باشد. در این هتل تنوع اتاق‌ها با ارائه انواع اتاق و سوئیت در فضای داخلی ساختمان و محوطه هتل توانسته است پاسخگوی سلایق مختلف مهمانان هتل باشد. انواع اتاق‌های هتل داریوش به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ / با حمام سانروف
  • اتاق دو تخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ
  • اتاق دو تخته استاندارد و لوکس رو به باغ و دریا
  • سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا و باغ
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و باغ

مقایسه موقعیت مکانی هتل های ۵ ستاره تاپ

این ۳ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید

هتل پالاس کیش | تلفن+تصاویر+آدرس | نت کیش .

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌ های گردشگری 

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌ های گردشگری

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ از زیباترین جزایر جنوبی کشور جزیره کیش است که به دلیل امکانات تفریح و رفاهی زیادی که دارد سالانه افراد بسیار زیادی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به این جزیره زیبا سفر می کنند. از آن جایی که افراد زیادی برای تفریح به این جزیره سفر می کنند هتل های بسیار زیادی در کیش ساخته شده است که از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برخوردار هستند.

در کیش هتل های پنج ستاره بسیار زیادی وجود دارد که میزبان گردشگران خارجی و داخلی هستند. هتل ویدا و هتل پالاس کیش جزو بهترین هستند. انتخاب یکی از این دو هتل برای گردشگران کمی سخت است؛ زیرا هر دوی این هتل ها جزو بهترین هتل های کیش هستند. از لحاظ امکانات رفاهی، تفریحی و.. بین این دو هتل رقابت شدیدی وجود دارد و هرکدام از آن ها سعی دارند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

برای انتخاب یکی از این دو هتل باید آن ها را از لحاظ قیمت، امکانات رفاهی، امکانات تفریحی، موقعیت جغرافیایی و.. مقایسه کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم هتل ویدا و هتل پالاس را با هم مقایسه کنیم.

برای اقامت در کیش هتل ویدا بهتر است یا هتل پالاس؟

و هتل پالاس جزو هتل های تازه تأسیس در جزیره کیش هستند. افرادی که برای تفریح به این جزیره می روند برای اقامت خود به دنبال بهترین هتل ها هستند. انتخاب یک هتل مناسب می تواند بر روی تجربه افراد در سفر تأثیر بسیار زیادی بگذارد. با توجه به این که این دو هتل از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی رقابت تنگاتنگی باهم دارند انتخاب یکی از آن ها کمی دشوار است. برای انتخاب بهترین هتل باید آن ها را از هر لحاظ باهم مقایسه کرد. در ادامه این دو هتل را از لحاظ امکانات رفاهی، تفریحی و.. باهم مقایسه می کنیم.

هتل ویدا را به عنوان یک هتل مدرن می شناسند؛ چراکه در تمامی اتاق ها از سیستم های کنترل مرکزی استفاده می شود. همچنین پالاس نیز دارای یکی از زیباترین استخرهای کشور است، این هتل دارای استخر سرریز در طبقه چهارم مشرف به آب های نیلگون خلیج فارس است.

مقایسه هتل ویدا و پالاس از لحاظ ساختمان و امکانات رفاهی

هتل ویدا در سال 1396 تأسیس و شروع به فعالیت کرده است. این هتل جزء هتل های 5 ستاره کیش بوده و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل نمایی بسیار ساده و شیک دارد و اتاق های آن بسیار مجلل و راحت هستند. هتل ویدا دارای 12 طبقه است که در مجموع 144 اتاق و سوئیت دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل ویدا دارای تهویه مطبوع هستند و از داخل این اتاق ها می توان مناظر زیبایی از شهر را مشاهده کرد. از سایر خدمات رفاهی این هتل می توانیم به نظافت و بهداشت هر روزه اتاق ها و سرویس های بهداشتی اشاره کنیم. همچنین هر اتاق مجهز به تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

در طبقه اول این هتل یک رستوران بزرگ با گنجایش 300 نفر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کنند. این هتل دارای یک سالن بزرگ با امکانات صوتی و تصویری عالی برای برگزاری همایش ها است.

در خصوص باید بگوییم که پالاس نیز جزو هتل های تازه تأسیس در جزیره کیش بوده و سال 1400 بعد از بازسازی کامل شروع به فعالیت کرده است. موقعیت مکانی و جغرافیایی این هتل بسیار عالی است و به همین دلیل توانسته در مدت زمان کوتاهی مسافران زیادی را به خود جذب کند.

هتل پالاس دارای لابی زیبا و مجلل با ظرفیت 200 نفر است که پذیرش مهمان ها در این قسمت صورت می گیرد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون و چیدمانی بسیار زیبا هستند و به همین دلیل افرادی که در این هتل اقامت می کنند می توانند اوقات لذت بخشی را تجربه کنند. هتل پالاس دارای 100 اتاق در ظرفیت های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است.

مقایسه هتل ویدا و هتل پالاس از لحاظ امکانات تفریحی

از لحاظ امکانات تفریحی هتل ویدا امکانات تفریحی زیادی را برای مسافران خود فراهم کرده است و افرادی که هتل ویدا را برای اقامت خود انتخاب کرده اند می توانند از امکانات تفریحی این هتل به صورت شبانه روزی استفاده نمایند. از جمله تفریحات این هتل می توانیم به استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و… اشاره کنیم.

هتل پالاس نیز با توجه به این که جزو هتل های پنج ستاره کیش است امکانات تفریحی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله امکانات تفریحی هتل پالاس می توان به مواردی همچون استخر، جکوزی، سونا، سالن سینما با ظرفیت 264 نفره، فضای سبز و محوطه ای زیبا و.. اشاره کرد.

مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا از لحاظ موقعیت جغرافیایی

موقعیت مکانی و جغرافیایی هتل ها یکی از فاکتورهای مهم برای گردشگران است و می تواند بر تجربه آن ها از سفر تأثیر بگذارد. اگر می خواهید که به قسمت های گردشگری جزیره کش سر بزنید بهترین هتل برای شما هتل پالاس است.

این هتل در موقعیت مکانی قرار گرفته است که مسافران به راحتی می توانند به مراکزی مانند رویال مال، پردیس، پانیذ و مرکز خرید کیش دسترسی داشته باشند. ساختمان هتل پالاس مابین میدان سیری و میدان داریوش کیش قرار دارد.

هتل ویدا نیز از لحاظ موقعیت مکانی در موقعیت خوبی قرار دارد و می توانیم بگوییم که فاصله این هتل تا دریا تنها 900 متر است. به همین دلیل گردشگران می توانند به راحتی به کنار دریا بروند و از تفریحات ساحلی و دریایی لذت ببرند. هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد.

خلاصه

به طور کلی می توانیم بگوییم که اقامت در هر یک از این هتل ها می تواند دلنشین و خاطره انگیز باشد. با وجود تازه تأسیس بودن هر دو هتل گردشگران زیادی برای اقامت در کیش آن ها را انتخاب می کنند. در هر کدام از این هتل ها امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برای مسافران فراهم شده است. موقعیت مکانی این دو هتل تأثیر بسیار زیادی بر روی پیشرفت آن ها داشته است. هتل پالاس از لحاظ موقعیت مکانی به جاذبه های جزیره کیش بسیار نزدیک است. با توجه به موارد گفته شده در این مقاله می توانید بهترین انتخاب را از بین دو هتل ویدا و هتل پالاس داشته باشید.

کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است. ویژگی برجسته هتل داریوش، معماری‌اش است که برای ساختش از تخت‌جمشید الهام گرفته‌اند که به عنوان نمادی از فرهنگ و تمدن ایران باستان به شمار می‌رود. در کیش، امکانات پذیرایی متنوعی وجود دارد؛ از جمله رستوران «آپادانا» واقع در قسمت مرکزی طبقه همکف که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد، دیگر رستوران هتل «پاسارگاد» نام دارد که در انتهای راهروی طبقه همکف واقع شده و طراحی‌اش هماهنگ با معماری هتل است و فرمی برگرفته از ستون‌ها و دیوارهای تخت جمشید دارد.

فضای بیرونی هتل داریوش؛ عکس از آرشیو لست سکند | مهرآمیزی فضای هتل داریوش از بهترین هتل های کیش ؛ عکس از آرشیو لست سکند | مهرآمیزی

موقعیت دقیق هتل داریوش کیش در نقشه

  1. هتل ترنج

هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است و به دلیل موقعیت، طراحی خاص، امکانات و خدمات بی‌نظیرش، شهرت دارد.  رستوران ‏ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستورانی بزرگ روی آب با کف شیشه‌ای، رستوران فرنگی روی دریا، سالن اسپا، سالن ورزش، خانه بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و غیره است. هتل ترنج را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های کیش به‌شمار آورد اگر دوست دارید با به این جزیره بروید فراموش نکنید که دیدن طلوع یا غروب آفتاب را در این مکان حتما تجربه کنید.

هتل ترنج هترین هتل های کیش از نظر مسافران؛ عکس از آرشیو لست سکند | امیر اتاق هتل ترنج کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | امیر

موقعیت دقیق هتل ترنج کیش در نقشه

  1. هتل پارک مارینا

هتل مارینا پارک، یکی از هتل‌های پنج‌ ستاره جزیره کیش است که در یکی از مناطق زیبا و سرسبز جزیره در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس قرار گرفته است. سوئیت‌ها و اتاق‌‎های این هتل طراحی داخلی زیبایی دارند و از چیدمانی شیک و امکانات کامل رفاهی برخوردارند. در امکانات پذیرایی متنوعی تدارک دیده شده ‌است.

رستوران «لوتوس» با بهره‌گیری از بهترین سرآشپزها و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌کند. اگر هم به میل کردن غذا در فضای باز و محوطه سرسبز علاقه‌ دارید، رستوران «باغ‌گل» در محیط دلنشین هتل مارینا پارک آماده پذیرایی از شماست.

هتل مارینا پارک کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | خضری  هتل مارینا پارک از بهترین هتل ها در کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | فریناز اطمینان

موقعیت دقیق هتل مارینا پارک کیش در نقشه

  1. هتل ویدا

هتل 5 ستاره ویدا کیش در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هتلی که ساختمانش در 9 طبقه بنا شده و 145 اتاق دارد. رستوران هتل ویدا در طبقه اول واقع شده و در آن انواع غذاهای ایرانی پخته می‌شود. موقعیت مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه‌ای است که به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و سایر نقاط دیگر جزیره دسترسی مناسبی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا هم حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ویدا از بهترین هتل های کیش هتل ویدا؛ عکس از آرشیو لست سکند | امیر بهادر

موقعیت دقیق هتل ویدا کیش در نقشه

  1. هتل فلامینگو

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش که در بلوار دریا واقع شده است، سال 1385 در 4 طبقه ساخته شد. هر چند در سال 1373، 100 ویلای موجود در این محوطه ساخته شده بودند. از امکانات  می‌توان به رستورانی بزرگ با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. هتل فلامینگو، یکی از بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران محسوب می‌شود.

هتل فلامینگو از بهترین هتل ها در کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | مجید عطارد هتل فلامینگو کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | مجید عطارد

موقعیت دقیق هتل فلامینگو کیش در نقشه

  1. هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۳ اتاق ساخته شده و به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل در میدان ساحل کیش قرار گرفته و فاصله‌اش با مجموعه‌های تجاری مهم و  بسیار کم است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره هم روبه‌روی قرار گرفته است.

هتل شایان از بهترین هتل های کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | محبوبه رستوران هتل شایان کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | فریناز اطمینان

موقعیت دقیق هتل شایان کیش در نقشه

  1. هتل شایگان

هتل 5 ستاره شایگان کیش در نوار سیاحتی جزیره قرار دارد. معماری جالب این اقامتگاه باعث شده بیشتر اتاق‌هایش از چشم‌‌انداز آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس برخوردار باشند. این مجموعه با داشتن کلوپ بازی مخصوص کودکان، انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها است. از امکانات متمایز ، می‌توان به رستوران دریایی شانی اشاره کرد که با گشت دریایی به همراه موسیقی زنده، لحظات نابی را برای مسافران خلق می‌کند.

هتل شایگان از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران عکس از آرشیو لست سکند | عربشاهی  هتل شایگان؛ عکس از آرشیو لست سکند | نغمه

موقعیت دقیق هتل شایگان کیش در نقشه

  1. هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش هتلی 4 ستاره است که از محبوبیت زیادی میان مسافران برخوردار است. این هتل از نظر موقعیت و دسترسی، شرایط بسیار خوبی دارد و نزدیک به است. شاید یکی از دلایل محبوبیت هتل لیلیوم، نزدیکی به این مراکز تجاری باشد. هتل لیلیوم همچنین فاصله کمی تا ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش دارد. برخی از اتاق‌های چشم‌انداز رو به دریا و برخی دیگر منظره‌ای از پارک بزرگ شهر دارند.

از نظر نظافت و امکانات این هتل در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. هتل لیلیوم از هتل‌های هوشمند جزیره محسوب می‌شود که اینترنت در تمام محیط‌های آن وجود دارد. اتاق‌هایش مجهز به تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش عالی هستند و وسایل چیدمان مدرنی دارند. این هتل یک رستوران ایرانی و یک فست فود دارد که غذای آن‌ها برای همه ذائقه‌ها مناسب است. همچنین کافی شاپ هتل لیلیوم با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در خدمت مهمانان هتل است.

هتل لیلیوم از بهترین هتل‌ های کیش  عکس اتاق هتل لیلیوم کیش

موقعیت دقیق هتل لیلیوم کیش در نقشه

  1. هتل کوروش

هتل ۵ ستاره کوروش کیش در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. این هتل 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت با امکانات مختلف دارد. هتل بزرگ کوروش کیش یکی از نخستین هتل‌های خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی برای مصارف خود استفاده می‌کند. از امکانات می‌توان به استخر، سونا، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، صندوق امکانات، سالن همایش، اتاق چمدان، لاندری، جکوزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، فضای سبز، آسانسور و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل کوروش، از بهترین هتل 5 ستاره کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | سحر هتل کوروش کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | سحر

موقعیت دقیق هتل کوروش کیش در نقشه

  1. هتل سورینت مریم

هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش ۷ هزار مترمربع مساحت دارد و در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد. این هتل به جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد. با سبک معماری اروپایی باروک در ۳ طبقه طراحی شده است. این هتل ۵۵ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات مدرن دارد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید از جمله مرکز خرید مروارید، پردیس ۱ و ۲ اشاره کرد.

هتل سورینت مریم از بهترین هتل های کیش؛ عکس از آرشیو لست سکند | م.خ هتل سورینت مریم؛ عکس از آرشیو لست سکند | م.خ

موقعیت دقیق هتل سورینت مریم در نقشه

  1. هتل پانوراما

نمی‌توان گفت که هتل پانوراما بهترین هتل کیش از نظر مسافران است، اما قطعا یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش هتل پانوراما بوده که در سال 1398 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل مساحتی 30000 مترمربعی داشته که در 15 طبقه ساخته شده و 267 واحد برای اقامت دارد. امکانات رفاهی مختلف، ترانسفر فرودگاهی، پرسنل مجرب، بهره‌مندی از پکیج‌های گردشگری، تفریحی، دریایی و غیره، همگی از ویژگی‌ها و مزیت‌های این هتل برشمرده می‌شوند. گفتنی است که رستوران هتل پانوراما ظرفیتی معادل 200 نفر دارد و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

گفتنی است که موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید و همچنین تفریحات مختلف دسترسی داشته باشید و فاصله کمی را برای رسیدن به آن‌ها طی کنید. متراژ‌ اتاق‌های این هتل بین 45 تا 350 مترمربع هستند.

نمای خارجی از هتل پانوراما کیش نمایی از برخی اتاق‌های هتل پانوراما

موقعیت دقیق هتل پانوراما روی نقشه

  1. هتل آرامیس پلاس

آرامیس پلاس یکی از نوساز‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش است که در سال 1399 افتتاح شد. هتل 5 ستاره  در 14 طبقه ساخته شده و 171 اتاق دارد. برخی از امکانات این هتل شامل رستوران بزرگ با ظرفیت 400 نفر به همراه پخش موسیقی زنده، کافی شاپ 24 ساعته، سالن اسپای مجهز، مجموعه ورزشی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اینترنت رایگان پرسرعت می‌شود. همچنین دسترسی هتل آرامیس پلاس به مراکز خرید کیش و سواحل خلیج فارس بسیار مطلوب است.  

هتل آرامیس پلاس یکی از بهترین هتل‌های کیش هتل 5 ستاره آرامیس پلاس کیش

موقعیت دقیق هتل آرامیس پلاس کیش در نقشه

  1. هتل بین‌المللی کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره این جزیره زیبا است که در سال 1396 افتتاح شد و اکنون یکی از هتل‌های مورد علاقه مسافران هم محسوب می‌شود. هتل بین‌المللی کیش 13 طبقه و در حدود ۳۴۲ اتاق دارد. برخی از اتاق‌های هتل که در طبقات بالاتر قرار دارند، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند. واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی کیش شامل اتاق‌های سینگل، تویین دو تخته، اتاق دو تخته جزیره، اتاق دو تخته رو به دریا و اتاق سه تخته رو به دریا است. از نظر موقعیت هتل بین‌المللی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و مهمانان آن می‌توانند دسترسی خوبی به انواع تفریحات آبی که در این اسکله وجود دارد، داشته باشند. همچنین امکان کرایه دوچرخه نیز در این اسکله فراهم است.

گردشگرانی که به خرید علاقه‌مند هستند، طی اقامت در هتل بین‌المللی می‌توانند به مراکز خرید مریم و ونوس که در نزدیکی هتل قرار دارند، مراجعه کنند و از خرید در آن‌ها لذت ببرند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به دلیل خدمات مناسب و کیفیتش مورد رضایت مسافران جزیره قرار گرفته است. همچنین هتل بین‌المللی خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافه را نیز به مسافرانش ارائه می‌دهد.

هتل بین‌المللی کیش

موقعیت هتل بین‌المللی کیش

  1. هتل ایران

این هتل 5 ستاره با 122 اتاق در 7 طبقه یکی از هتل‌های نسبتاً نوساز کیش به شمار می‌رود. هتل ایران صاحب چند سالن کنفرانس، همایش و اتاق جلسات انتخاب خوبی برای گروه‌هایی است به دنبال یک فضای مناسب برای برگزاری ایونت و مراسم در کیش هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های که بسیاری از مسافران به آن اشاره کرده‌اند تنوع بالای منو رستوران‌ها در آن است.

هتل ایران امکان ترنسفر فرودگاهی را برای مسافران در نظر گرفته است. از نظر محل قرار گیری هم هتل در فاصله کمی از مراکز خرید سارینا و مروارید قرار دارد که امکان سهولت در خرید را به مسافران می‌دهد. بسیاری از افراد در فصول گرم تر سال به دلایل کاری ممکن است به کیش سفر کنند. این هتل و یک فرصت مناسب برای این افراد است. 

موقعیت دقیق هتل ایران

هتل ایران کیش از بهترین هتل های کیش

  1. هتل پالاس

یکی از جدیدترین هتل‌هایی است که در جزیره کیش افتتاح شده است. این هتل در سال 1400 افتتاح شده با امکانات قابل‌قبولی توانسته خودش را به عنوان یک هتل 5 ستاره معرفی کند. این هتل 233 اتاق و سوئیت اختصاصی دارد و همراه با  فضاهای عمومی سرسبز و وسیع، اتاق‌های زیبا با تجهیزات کامل و رستوران بین‌المللی در همین مدت کوتاه  نظر بسیاری از مسافرانی را که در این هتل اقامت داشته‌اند را جلب کرده است. از دیگر امکانات هتل پالاس می‌توان به امکان ترنسفر فرودگاهی، رستوران‌هایی به ظرفیت 300 نفر برای گردشگران در نظر گرفته شده.

موقعیت دقیق هتل پالاس

هتل پالاس کیش

  1. هتل امیرکبیر

هم یکی از هتل‌های نوساز کیش است که در نگاه اول با معماری سنتی‌اش و منبت‌کاری‌های زیبا به چشم هم مسافری می‌آید. امیرکبیر که به عنوان بهترین هتل کیش هم شناخته می‌شود، در نزدیکی ساحل قرار دارد و شما در زمان اقامت می‌توانید از لابی سنتی، کافی شاپ، رستوران و باشگاه استفاده کنید. هرچند که هتل امیرکبیر با مراکز خرید کمی فاصله دارد و نزدیک‌ترین مرکز خرید آن در فاصله‌ای حدوداً 10 دقیقه‌ای دارد؛ اما اگر دوست دارید اقامت در یک هتل نوساز و با امکانات را تجربه کنید، چه جایی بهتر از امیرکبیر؟

  1. هتل پارمیس

برای رسیدن به پاسخ این سؤال که بهترین هتل های کیش کدام است؟ این بار می‌توانید هتل پارمیس را امتحان کنید. این هتل در 7 طبقه و 186 اتاق و سوئیت ساخته شده است و با امکانات متعددی که برای مسافران در نظر گرفته امروز به عنوان بهترین هتل های کیش از نظر مسافران شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه نزدیکی‌اش به مراکز خریدی از جمله پردیس 1 و 2 است. بد نیست بدانید که در هتل پارمیس شما امکان استفاده از امکان اقامت هافبرد را هم دارید. همچنین این هتل برای شما شرایط استفاده از ترانسفر فرودگاهی را در نظر گرفته است.

موقعیت دقیق هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس بهترین هتل کیش از نظر مسافران

  1. هتل میراژ

هتل 5 ستاره دیگری که برای علاقه‌مندان به سفر کیش وجود دارد،  در بلوار دریا است. این هتل هم در دسته هتل‌های نوساز کیش قرار می‌گیرد. این هتل به مراکز خرید مریم و ونوس نزدیک است و از طرف دیگر فاصله زیادی هم تا دریا ندارید و حتی با یک پیاده روی نسبتاً کوتاه می‌توانید به خلیج فارس برسید. شاید بد نباشد که بدانید در این هتل 177 اتاقه امکانات تفریحی زیادی برای مسافران در نظر گرفته شده است. از جمله امکان اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی است.

موقعیت دقیق هتل میراژ

هتل میراژ از بهترین هتل ها در کیش

چطور تور هتل‌های کیش را بخریم؟

در سفر به کیش انتخاب تور مناسب می‌تواند تأثیر زیادی در کیفیت سفرتان بگذارد. به همین دلیل بهتر است شما در انتخاب تور کیش کمی سخت‌گیرتر باشید،  امروز آژانس‌های گردشگری بسیاری هستند که در زمینه سفرهای داخلی فعالند و خدمات گوناگونی را از پرواز و اقامتگاه گرفته تا گشت شهری را به شما ارائه می‌دهند. برای یک انتخاب خوب، بهتر است گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید و بپرسید که ارزان‌ترین قیمت تور کدام است؟ یا اینکه چه توری امکان استفاده از بهترین هتل کیش را با بهترین قیمت به شما می‌دهد؟ در لست سکند امکان این جستجو فراهم است. کافی است در صفحه  مربوط به تورهای کیش لست سکند کمی جستجو کنید و گزینه‌های مختلف را سبک‌وسنگین کنید.

سخن آخر 

در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین هتل های کیش آشنا کردیم و توضیح دادیم که بهترین هتل های کیش کدام‌ها هستند. هتل‌هایی که برخی از آن‌ها بسیار لوکس و گران بوده و برخی دیگر که قیمتشان نسبت به امکانات‌ بسیار عالی است. اما این نکته را فراموش نکنید که اگر با  می‌خواهید سفر کنید، هتل های خوب کیش زودتر از دیگر هتل‌ها ظرفیتشان تکمیل می‌شود.

کیش یکی از قطب‌های گردشگری در ایران محسوب می‌شود که سالانه میزان قابل توجهی گردشگر به آن سفر می‌کنند، از همین جهت، امکانات توریستی جزیره کیش وضعیت بسیار خوبی دارد و هتل‌های مختلفی در آن ساخته شده‌اند. با این مطلب سعی کردیم به سوال «بهترین هتل های کیش کدام است» پاسخ دهیم.

همچنین اگر برای اولین بار است که قصد سفر به کیش را دارید یا تمایل دارید تجربه‌ بهتری از سفر به کیش داشته باشید، می‌توانید به مطلب مراجعه کنید. در آخر خوشحال می‌شویم که نظر شما را هم درباره بهترین هتل کیش بدانیم و تجربه خود را ما با و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

تالیف: تیم نویسندگان لست سکند

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا