برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

مقصر عدم نمایش پست‌ها در اینستاگرام کیست؟

مقصر عدم نمایش پست‌ها در اینستاگرام کیست؟

ابتدا بگذارید کمی به عقب برگردیم. از جان و دل یک پست با محتوایی جالب ساخته، کپشنی طولانی و سرگرم کننده نوشته و با حساسیت هر چه تمام‌تر یک عکس با کیفیت انتخاب کرده‌اید. حالا دیگر وقت پست کردن است پس دکمه پست را می‌زنید و تمام.

حالا برای خودتان یک چایی خوشرنگ ریخته و منتظر سیل عظیمی از لایک، کامنت و فالوورهای جدید می‌مانید تا به پیجتان سرازیر شوند. پستتان آنقدر خوب بوده که حتما ۵۰ نه ۱۰۰ فالوور جدید به پاس قدردانی از زحماتتان شما را فالو می‌کنند. پس دوباره سراغ گوشیتان رفته و در حالی که روی مبل لم داده‌اید اینستاگرام را باز می‌کنید و اینجاست که کاملا شوک می‌شوید زیرا هیچ بازخوردی از فالوورهایتان نگرفته‌اید. صفر لایک، صفر کامنت و صفر فالوور جدید و حتی بدتر از آن، از همین فالوورهای فعلیتان نیز فقط ۲ دو نفر پست را دیده‌اند.

ابروهایتان را به نشانه تعجب بالا برده و از خودتان می‌پرسید چرا، چرا هیچکسی پست را ندیده؟ آرام باشید، یک نفس عمیق بکشید، این مشکل قابل حل است، فقط آماده رویارویی با حقیقت باشید: احتمالا الگوریتم اینستاگرام هم تقصیری ندارد بلکه خودتان این بلا را سر خودتان آورده‌اید! چه طور؟ سوال خوبی است که برای رسیدن به آن با ما همراه باشید.

تعامل فالوورها با پست در اینستاگرام

برویم سراغ موضوع اصلی، وقتی بحث تدوین یک استراتژی درست حسابی وسط باشد باید چندین مورد را در نظر بگیرید. اول از همه شاید مشکل از این باشد که شما انتظار دارید افراد جدید به پیجتان بیایند. اصلی‌ترین دلیل نداشتن ترافیک می‌تواند همین مورد باشد: شما محتوایتان را برای فالوورهای فعلیتان تبلیغ نکرده‌اید! درست است که زحمت زیادی برای ساخت پستتان کشیده‌اید اما تنها کاری که کرده‌اید این است که آن را آپلود کرده و بعد منتظر لایک و کامنت نشسته‌اید. متاسفانه الگوریتم اینستا به این صورت کار نمی‌کند مگر این که یک سلبریتی معروف باشید. اما چه کار کنیم که افراد بیشتر به محتوای ما توجه کنند؟

باید نگاهی به پروفایلتان بیندازید. ببینید اخیرا کدام پست‌هایتان بیشترین لایک و کامنت را گرفته و چرا. این موضوع به شما کمک می‌کند که مخاطبتان را بهتر بشناسید. برای مثال اگر فالوورهایتان عاشق غذاهای سالم بوده و شما همیشه در حال پست دستور پخت دونات‌های شیرین هستید انتظار لایک و کامنت را هم نداشته باشید.

الگوریتم جدید اینستاگرام برای نمایش پست | این پست در دسترس نیست

مشکل اصلی نمایش پست‌ها در اینستا چیست؟

معمولا شاهد این هستیم که افراد الگوریتم اینستاگرام را برای نشان ندادن پست‌ها به فالوورهایشان سرزنش می‌کنند. این ادعا کمی درست است، فقط کمی! اتفاقا اگر با نحوه کار با الگوریتم آشنا باشید و ریز و درشت کار را بلد باشید می‌دانید که الگوریتم اینستاگرام به نفع شما عمل می‌کند. میلیون‌ها دلیل برای اینکه افراد پست‌ شما را ندیده‌اند وجود دارد اما دلیل اصلی این است که محتوایی که ساخته‌اید قابل کشف نیست. از دلایل پایین بودن نرخ تعامل و دیده نشدن پست‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.    محتوای شما فالوورها را تشویق به تعامل نمی‌کند

بله الگوریتم این مورد را خیلی سریع تشخیص می‌دهد. حقیقت این است که اینستاگرام می‌خواهد تا کاربران ساعات خوشی را در اپلیکیشن سپری کرده و بیشتر در آن بمانند. حالا اینستاگرام باید چه کار کند که یک فرد ساعت‌ها با گوشی‌اش در اینستاگرام بماند؟ محتوایی که فرد عاشقش است را نشانش می‌دهد. حالا اینستاگرام از کجا می‌فهمد فرد چه محتوایی دوست دارد؟ تعاملش با دیگر پست‌ها را آنالیز می‌کند. طبق الگوریتم می‌بیند که فرد بیشتر چه پست‌هایی را لایک کرده و برایش کامنت می‌گذارد و در نهایت محتوایی شبیه به آن پست را به وی نمایش می‌دهد.

خوب حالا محتوای شما پستی است که به هر دلیل مخاطب را تشویق به تعامل با آن نکرده است پس الگوریتم هم دلیلی نمی‌بیند که آن را به دیگر فالوورهایتان نمایش دهد. رابطه شما با اینستاگرام همان رابطه «از هر دستی بدی از همون دست پس می‌گیری» است! تعامل اینستاگرام تنها به نحوه تعامل مردم با محتوای شما نیست، بلکه به نحوه تعامل شما با سایر پیج‌های رقیب نیز بستگی دارد. اگر پست پیج‌های رقیب را لایک کرده و کامنت بگذارید به احتمال زیاد آن‌ها هم همین کار را برای شما بکنند. همچنین می‌توانید برای بالا بردن نرخ تعامل مخاطب را در کپشن تشویق به کامنت گذاشتن و گفتن نظرش کنید. کامنت‌های فالوورهایتان را ریپلای کرده و جواب سوال‌هایشان را بدهید. اینستاگرام وقتی ببیند کاربران از محتوای شما لذت می‌برند آن را به همه نشان می‌دهد.

همچنین مهم است محتوایی تولید کنید که مخاطب هدفتان آن را بپسندد در غیر این صورت الگوریتم اینستاگرام متوجه پایین بودن نرخ تعامل شده و پست‌هایتان را به دیگران نشان نمی‌دهد. می‌توانید در قسمت نرخ تعامل هر پست را چک کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که اینستاگرام نمایش محتوایی را در اولویت قرار می‌دهد که نرخ تعامل بالایی داشته باشد. پست‌هایی که درست بعد از انتشار تعامل بیشتری دریافت می‌کنند به مخاطبین بیشتری هم نمایش داده می‌شوند و همچنین هر چه نرخ تعامل بالاتری از سوی فالوورهایتان کسب کنید افراد جدید بیشتری هم محتوای شما را کشف خواهند کرد.

۲.    از هشتگ‌های نادرست یا ممنوع استفاده می‌کنید

این مورد خیلی خیلی مهم است. کافی است از هشتگ‌هایی که بیش از حد استفاده شده و اینستاگرام آن‌ها را اسپم تشخیص داده استفاده کنید تا پست‌هایتان به هیچکس نمایش داده نشود! هیچ چیز به اندازه استفاده از ، پست را سلاخی نمی‌کند زیرا اینستاگرام به دنبال ساختن محلی امن برای کاربرانش است. شکستن در مواردی حتی ممکن است به بستن همیشگی پیجتان ختم شود. برخی از هشتگ‌ها مسدود می‌شوند زیرا اینستاگرام نمی‌خواهد شما محتوای غیرقانونی، دزدی و نامناسب را جستجو کنید، بنابراین این هشتگ‌ها را از کار می‌اندازد!

اما از کجا بفهمیم که هشتگی ممنوع است؟ لیست‌ هشتگ‌های ممنوع طولانی بوده و مشکل این است که همیشه هم در حال به روز رسانی است. ابزارهای آنلاینی مانند وجود دارد که به کل لیست هشتگ‌های ممنوع دسترسی داشته و دائم آن را به روز می‌کنند. ابزارهای این چنینی به شما کمک می‌کند تا هشتگ هر پست را اسکن کرده و ببینید کدام هشتگ ممنوع یا نامناسب است.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از هشتگ هم می‌تواند باعث دیده نشدن پست‌هایتان شود. پس نگذارید تعداد هشتگ‌های هر پست به بیش از ۳۰ عدد برسد.

۳.    پست‌هایتان قابل پیش بینی و کسل کننده شده

پست‌های شما باید سرگرم کننده بوده و در آخر کار چیزی به مخاطب یاد دهد. فالوور شما باید بعد از دیدن پست‌هایتان حس قدرت کند! چگونه؟ سوال‌های جذاب بپرسید. نه سوال‌های معمولی که مخاطب خودش هم بفهمد شما فقط به دنبال بالا بردن کامنت‌ها هستید. سوال‌هایی جزئی با توجه به محتوایی که پست کرده‌اید بپرسید تا مخاطب حس کند شما به اون به عنوان فردی با دانش و مطلع نگاه می‌کنید. در یک کلام محتوایی بسازید که مخاطب را درگیر خودتان کنید.

۴. موقعیت مکانی پست مشخص نیست

طبق آخرین آمارها، تگ موقعیت مکانی و محل جغرافیایی باعث افزایش ۷۰ درصدی احتمال دیده شدن پست‌های شما در اینستاگرام می‌شود. همانطور که می‌دانید اگر مثلا تهران را به عنوان موقعیت مکانی استفاده کنید، پست شما به افرادی که ساکن تهران هستند بیشتر نمایش داده می‌شود.

در نتیجه اگر کسب‌وکار حضوری دارید، بهتر است تنها محل قرارگیری فروشگاه فیزیکی خود را تگ کنید. اما اگر آنلاین‌شاپ هستید می‌توانید هر بار یک موقعیت مکانی متفاوت را تگ کنید تا پست‌هایتان به طیف گسترده‌ای از مخاطبان نمایش داده شود.

۵. رفرش نشدن صفحه

یکی از دلایل همیشگی نمایش داده نشدن پست به فالوورها این است که به دلیل سرعت پایین اینترنت صفحه رفرش نمی‌شود و پست شما به هیچکس نمایش داده نمی‌شود. البته گاهی اوقات اختلال جهانی اینستاگرام هم ممکن است باعث این موضوع بشود.

۶. ریپورت شدن

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام هم مانند هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری قوانین خاص خودش را دارد. قوانینی که اگر آن‌ها را زیر پا بگذارید، با مشکلاتی از جمله ریپورت شدن مواجه خواهید شد.

کارهایی چون کپی کردن پست‌های دیگران و انتشار آن‌ها با نام خودتان، انتشار عکس سایر افراد، نوشتن کامنت‌های توهین آمیز به همراه واژه‌های رکیک، تهدید کردن بقیه، انتشار محتواهای نادرست و غیر اخلاقی و … از جمله اقداماتی هستند که ممکن است باعث ریپورت شدن شما شود.

در این مطلب دلایل اصلی‌ای را که باعث دیده نشدن پست‌های شما توسط فالوورهایتان می‌شود گفتیم. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است دلایل دیگری جز این‌ها نیز باعت دیده نشدن پست‌های شما در اینستاگرام شود.

باگ از جمله اصطلاحاتی که با محبوبیت‌ شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام زیاد آن را می‌شنویم. این در حالی است که این لغت از سال ۱۹۴۵ وجود داشته و کسانی که در حوزه‌ی نرم افزار فعالیت می‌کنند، زیاد با آن سروکار دارند. اگر شما نیز نمی‌دانید که معنی باگ در اینستاگرام چیست، پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب را مطالعه کنید. ما در ادامه به طور مفصل در مورد معنی باگ صحبت کرده‌ایم.

هیچ کدام از ما نمی‎توانیم تاثیر عظیم اینستاگرام بر زندگی روزمره خود را انکار کنیم. فرقی نمی‌کند که شما از اینستاگرام صرفا برای سرگرمی یا برای برندسازی و پروموت محصولات خود استفاده می‌کنید، در هر صورت این پلتفرم به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی شما تبدیل شده است. از این رو زمانی که مشکلی برای اکانت اینستاگرامی‌تان ایجاد می‌شود، دچار تشویش و نگرانی می‌شوید.

معنی باگ در اینستاگرام

حتما برای شما نیز پیش آماده است که به هنگام کار با اینستاگرام متوجه خطا یا اشکالاتی در این برنامه شوید. مثلا استوری اینستاگرام در اندازه‌ی کامل برای شما نمایش داده نمی‌شود. به چنین خطا و اشکالاتی باگ گفته می‌شوند. باگ (Bug) در لغت به معنی حشره می‌باشد اما در دنیای سیستم‌های کامپیوتری برای خطا و اشکالات برنامه بکار برده می‌شود.

در اینستاگرام نیز این لغت دقیقا چنین مفهومی دارد. ریشه‌ی لغت باگ به سال ۱۹۴۵ و دانشگاه هاروارد برمی‌گردد. زمانی که در حال عیب یابی یک کامپیوتر جدید بود، متوجه وجود یک پروانه کوچک شد که بین رله‌های دستگاه گیر کرده بود. گریس هاپر آن را از دستگاه خارج کرد و دلیل مشکل را وجود پروانه در دستگاه عنوان نمود. از آن به بعد بود که این لغت رایج گشت و برای خطاهای کوچک در سیستم و برنامه‌ها بکار برده شد.

اینستاگرام از زمان آغاز به کار خود با مشکلات جزئی و عمده زیادی مواجه بوده است و این موضوع چیز جدیدی نیست. به طور کلی دلیل بروز خطا و مشکل در اینستاگرام به دو دلیل زیر است:

اولین دلیل که در واقع دلیل اصلی هر مشکل اینستاگرامی می‌باشد، این است که اینستاگرام در سطح جهانی از کار افتاده و در سراسر جهان با مشکلاتی مواجه است. این یعنی ربطی به حساب کاربری یا اتصال اینترنت شما ندارد و سرور اینستاگرام با خطا مواجه است.

دلیل دوم باگ اینستاگرام این است که برنامه اینستاگرام از طرف شما مشکل دارد. عوامل مختلفی می تواند باعث شود اینستاگرام از سمت شما کار نکند. این موضوع می‌تواند بخاطر اتصال ضعیف شما به اینترنت، اتصال VPN، مشکلات Wi-Fi، کمبود حافظه یا موارد دیگر باشد. علت مشکل هرچه که باشد، خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها رفع کنید.

ما در زیر رایج‌ترین باگ‌های اینستاگرام که از زمان آغاز بکار تا به امروز در این پلتفرم مشاهده شده است، معرفی کرده‌ایم. همینطور در مورد نحوه رفع این مشکلات صحبت نموده‌ایم.

رایج‌ترین باگ‌های اینستاگرام و نحوه رفع آن‌ها

حالا که با معنی باگ در اینستاگرام آشنا شدید، می‌توانیم رایج‌ترین باگ‌های اینستاگرام را معرفی نماییم. همینطور نحوه‌ی رفع آن‌ها را توضیح داده‌ایم تا در صورتی که با این موارد مواجه شدید، بتوانید آن را برطرف نمایید.

باگ در انتشار استوری

استوری‌ اینستاگرام بهترین راه برای تبلیغ محتوا و ایجاد تعامل در اینستاگرام است. با این حال گاها دیده می‌شود که امکان انتشار استوری‌ها وجود ندارد، یا به عبارتی اینستاگرام در انتشار استوری باگ دارد. به طور کلی در صورتی که با مشکلی در اینستاگرام مواجه شدید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا اینستاگرام فقط برای شما در دسترس نیست یا برای همه کاربران از دسترس خارج شده است. در صورتی که این مشکل از سمت سرور اینستاگرام باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید یا اینکه مشکل را به پلتفرم اینستاگرام گزارش دهید.

اما اگر فقط حساب کاربری شما مشکل دارد، باید به سمت راه‌حل‌های دیگر بروید. مثلا مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنید. از آنجایی که اینستاگرام تقریباً به طور انحصاری برای تلفن‌های همراه طراحی و ارائه شده است، بهتر است همیشه به روز بودن اپلیکیشن را بررسی کنید. بدین منظور باید به پلی استور مراجعه کنید و از طریق سه خط در گوشه سمت چپ بالا وارد لیست برنامه‌های‌تان شوید. در اینجا لیستی از برنامه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امکان بروزرسانی آن‌ها وجود دارد. اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و گزینه بروزرسانی یا Update را بزنید.

کاربران آیفون باید اپ استور را باز کنند و سپس بر روی تب Updates در پایین صفحه ضربه بزنند. پس از آن اینستاگرام را در لیستی که ظاهر می‌شود جستجو نمایند و آن را بروزرسانی کنند. پس از به روز رسانی، دوباره برنامه را اجرا نمایید. امیدواریم که مشکل شما برطرف شده باشد.

معنی باگ در اینستاگرام

در صورتی که مشکل پابرجا بود، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. حتی اگر اینترنت وای فای یا اینترنت دیتا شما سیگنالی را نشان دهد، ممکن است اینترنت شما متصل نباشد. به دیگر برنامه‌های موجود در گوشی خود مراجعه کنید تا در مورد اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. اگر در دیگر برنامه‌های گوشی خود نیز این مشکل را دارید، پس داده تلفن همراه یا وای فای به شما اجازه اتصال را نمی‌دهد. راه حل این است که اینترنت وای فای یا موبایل خود را قطع کنید و سپس آن را دوباره فعال کنید. همینطور می‌توانید از اینترنت وای فای به اینترنت دیتا یا برعکس سوئیچ کنید. همچنین می‌توانید حالت هواپیمای خود را روشن و خاموش کنید.

اگر اینترنت شما با مشکلی مواجه نیست و همچنان در انتشار استوری مشکل دارید، بهتر است که تلفن همراه خود را روشن و خاموش کنید. دکمه پاور گوشی تلفن همراه خود را نگه دارید تا خاموش شود. قبل از روشن کردن مجدد گوشی، حداقل ۲۰ ثانیه صبر کنید. این ممکن است باگ استوری اینستاگرام شما را حل کند اما در صورتی که جواب نداد، اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و دوباره نصب نمایید.

توجه کنید که شما برای ورود دوباره باید رمز عبور خود را بدانید. پروفایل و پست‌های شما در اینستاگرام محفوظ خواهند بود و از این جهت نباید نگران بمانید. با این روش معمولا بسیاری از مشکلات رفع می‌شوند و همزمان می‌توانید آخرین نسخه برنامه را دریافت کنید.

توجه کنید که گاها باگ‌های اینستاگرام به دلیل مشکل در حافظه گوشی همراه هستند. بنابراین لازم است کش اینستاگرام خود را خالی کنید. برای انجام این کار، باید در گوشی یا تبلت خود به بخش «تنظیمات» بروید. سپس در قسمت «برنامه‌ها» اینستاگرام را انتخاب کنید و روی “Clear Cache” کلیک کنید.

اگر هر یکی از راه‌حل‌های بالا جواب نداد، بهتر است که با گوشی دیگری این موضوع را بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که مشکل استوری اینستاگرام شما فقط توسط گوشی‌تان ایجاد شده باشد.

باگ در انتشار پست یا ارسال کامنت و لایک

 

اگر به هنگام انتشار پست در اینستاگرام یا حتی گذاشتن کامنت و لایک با مشکل مواجه شدید، تعجب نکنید. این مورد نیز یکی از باگ‌های رایج اینستاگرام است. البته به شرطی که در لایک‌ها و کامنت‌گذاری‌ها زیاده‌روی نکرده نباشید، چرا که این احتمال وجود دارد با محدودیت‌هایی از طرف اینستاگرام مواجه شده باشید.

برای رفع این مشکل بهتر است که مراحلی که در باگ استوری اینستاگرام توضیح دادیم را طی کنید. توجه کنید که گاها عدم انتشار پست بخاطر این است که عکس یا ویدیو شما قوانین اینستاگرام را نقض می‌کند یا حاوی محتوای ناپسند مثل برهنگی یا خشونت است. پس حتما عکس، ویدیو و کپشن خود را بررسی کنید تا خلاف قوانین اینستاگرام نباشد. همینطور می‌توانید از VPN استفاده کنید چرا که ممکن است IP اینستاگرام شما از طریق اینستاگرام ممنوع شده باشد. راه‌حل‌هایی مثل خاموش و روشن کردن گوشی را نیز حتما امتحان کنید.

باگ در ارسال دایرکت

مشکل در ارسال دایرکت معمولا به شکل‌های مختلفی خود را نمایش می‌دهد که رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

مواردی که در بالا اشاره کردیم، رایج ترین باگ های اینستاگرام است که افراد به هنگام استفاده از دایرکت با آن مواجه می‌شوند. این مشکلات ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتند و همچنین راه‌حل‌های مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اینستاگرام پر از عیب و اشکال است و هیچ کسی آن را انکار نمی‌کند اما با این حال در برخی از موارد پلتفرم ایسنتاگرام مقصر نیست. با عدم اتصال شما به اینترنت دیگر ایسنتاگرام قادر به بارگیری پست، استوری و دایرکت‌های شما نیست. پس حتما در ابتدا اینترنت خود را بررسی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث ایجاد خطا و باگ در دایرکت اینستاگرام می‌شود، این است که توسط شخصی که می‌خواهید به او پیام ارسال کنید، بلاک شد‌ه‌اید. وقتی توسط یکی از کاربران اینستاگرام بلاک شده باشید، دیگر نمی‌توانید پیامی را با او رد و بدل کنید.

برای اینکار نام کاربری فرد را در اینستاگرام جستجو کنید و بررسی کنید آیا پست‌های او را می‌توانید ببینید یا نه! در صورت عدم مشاهده پست‌ها و تعداد فالوورها بلاک شده‌اید و مشکلی از نظر برنامه وجود ندارد. البته ممکن است فرد مدنظر شما حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشد. زمانی که یک حساب کاربری غیرفعال می‌شود، هنگام جستجوی نام کاربری، با پیغام خطای “user not found” مواجه خواهید شد.

در صورتی که هیچ کدام از موارد بالا را در مورد مشکل شما صدق نکردند، بهتر است که گوشی خود را ریستارت کنید و بار دیگر امتحان نمایید. همینطور اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید و دوباره مشکل را بررسی کنید.

راه‌حل بعدی این است که کش اینستاگرام را پاک کنید. کش اینستاگرام یکی از محتمل‌ترین دلایل ایجاد خطا و مشکل در دایرکت اینستاگرام است. وقتی می‌بینید که پیام‌های شما ارسال یا دریافت نمی‌شوند، حتما کش اینستاگرام خود را پاک کنید. همینطور می‌توانید با گوشی یا وب اینستاگرام حساب کاربری خود را تست کنید. اگر پیام‌های شما از طریق دستگاه دیگری به خوبی کار می‌کند اما در تلفن همراه شما با مشکل مواجه است، به این معنی است که باگ اینستاگرام به کش و حافظه گوشی شما مربوط است.

خطا و مشکلات در ورود به اینستاگرام

خطا و مشکلات لاگین اینستاگرام یکی دیگر از آزاردهنده‌ترین مواردی است که به هنگام کار با اینستاگرام رخ می‌دهند. دلیل خطاهای ورود به اینستاگرام هر چه که باشد، خوشبختانه راه‎حل‌هایی برای رفع آن‌ها وجود دارد. اول اینکه بهتر است نام کاربری و رمز عبور خود را دستی تایپ کنید تا مطمئن شوید که اشتباه وارد نمی‌نمایید. در صورتی که مشکل حل نشد حتما اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید.

اگر از خود برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنید، بهتر است که از طریق مرورگر و نیز امتحان کنید. همینطور می‌توانید از دستگاه دیگری برای ورود به حساب کاربردی خود استفاده نمایید. اگر توانستید وارد شوید، پس احتمالا IP گوشی شما توسط اینستاگرام ممنوع شده است. در چنین شرایطی می‌توانید از VPN استفاده کنید و دوباره وارد سیستم شوید. این آدرس IP شما را تغییر می‌دهد و ممکن است مشکل‌تان را برطرف نماید.

اگر هیچ یک از راه‎حل های بالا برای شما کار نکرد و هنوز نمی‌توانید وارد شوید، ممکن است حساب شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام غیرفعال شده باشد. در چنین شرایطی خطاهایی مانند «نام کاربری یافت نشد» یا «اکانت شما شرایط اینستاگرام را نقض کرده است» را مشاهده خواهید کرد.

باگ در تگ اینستاگرام

 

تگ کردن افراد در پست و استوری‌های اینستاگرام ویژگی مفیدی برای تمامی شبکه‌های اجتماعی جهت جلب توجه آنهاست. مانند سایر ویژگی‌های اینستاگرام، ویژگی تگ نیز ممکن است با مشکلاتی مانند عدم امکان تگ کردن افراد مواجه شود. در چنین شرایطی بهتر است که کمی صبر کنید و چند دقیقه بعد دوباره امتحان کنید. حتما مطمئن شوید که غلط املایی ندارید و در نهایت در صورتی که مشکل رفع نشده باشد، حتما گوشی خود را ریستارت کنید.

همینطور تمامی مراحلی که در بخش باگ استوری اینستاگرام مطرح کردیم را تست نمایید.

باگ در بیو اینستاگرام

 

اخیرا برخی از کاربران از عدم امکان ویرایش بیو اینستاگرام خود خبر داده‌اند. در این باگ اطلاعاتی مثل نام کاربری، شماره تلفن یا حتی عکس پرفایل شما به هنگام ویرایش با مشکل مواجه می‌شود. در چنین شرایطی نیز تمامی راه‌حل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را حتما امتحان کنید.

ما در بالا به طور مفصل در مورد معنی باگ در اینستاگرام صحبت کردیم. همینطور راه‌حل‌هایی را برای رفع انواع باگ‌های اینستاگرام مطرح نمودیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نکات خرید ممبر تلگرام ایرانی واقعی با کیفیت:

1- استارت افزایش ممبر گروه تلگرام به صورت آنی خواهد بود و صرفا برای گروه هایی که شماره تلفن ایرانی داشته باشند انجام می شود و اد به صورت اجباری هیدن خواهد بود.

3- سرویس ممبر واقعی گروه تلگرام مخلوطی از ممبر واقعی فعال و غیرفعال هستند و خرید ممبر واقعی معمولا با مقداری ریزش همراه هست و تنها ممبر فیک ارزان هست که ریزش ندارد، بنابراین پس از خرید ممبر ارزان واقعی ممکن هست 5 الی 10 درصد از ممبر ها گروه شما را ترک نمایند و این طبیعی هست.

هدف اصلی از خرید ممبر تلگرام این است که تعداد عضو های کانال و گروه خود را افزایش دهیم. این کار سبب می‌شود تا تبلیغ دهندگان برای واگذاری تبلیغات مورد نظرشان به شما ترغیب شوند. همچنین هرچه تعداد ممبر های کانال یا گروه تلگرام شما بیشتر باشد، می‌توانید قیمت و هزینه بیشتری هم برای تبلیغاتی که کسب می‌کنید در نظر بگیرید. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال جذب و ارائه تبلیغ در تلگرام هستید، حتما از قابلیت های تولگرام استفاده کنید.

روشگاه ایرانی لایک بهترین و باکیفیت ترین ویو استوری و سایر محصولات را با ارزان ترین قیمت ها و به صورت تضمینی در اختیار کاربران قرار می دهد. این فروشگاه با به کارگیری تیم مجرب و حرفه ای و ارائه خدمات با کیفیت و واقعی به فکر امنیت پیج شما در نظر ربات های جست و جو گر اینستاگرام می باشد.

از جمله خدمات پر کاربرد و پر طرفدار فروشگاه ایرانی لایک می توان محصول خرید ویو استوری اینستاگرام را نام برد. خرید بازدید استوری اینستاگرام به این صورت می باشد که فروشگاه ایرانی لایک تمامی مخاطبانی را که جهت ویو یا بازدید استوری شما تا میزان سقف مورد نیاز در اختیار شما می گذارد، صددرصد واقعی و فعال می باشند.

تمامی کاربران دارای عکس پروفایل و پست و استوری می‌باشند و بدون کوچکترین زیانی برای پیج شما موجب افزایش ویو و رای نظر سنجی استوری ایسنتاگرام شما خواهند شد. فروشگاه ایرانی لایک به هیچ عنوان برای رای نظر سنجی و همچنین ویو استوری شما از کاربران با پیج های جعلی و فیک استفاده نخواهد کرد.

در صورتی که شما چند پست گذاشته باشید ، پس از خرید بازدید پست اینستاگرام از  بازدیدها بر روی تمامی پست های فعال در حال حاضر اعمال می شود. بعد از اعمال سرویس خریداری شده از فروشگاه ، اگر پست دیگری منتشر نمایید دیگر بازدید نخواهد خورد و باید مجدد اقدام به خرید سین پست نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا