منابع آزاد بازاریابی وابسته

[ad_1]

ابزارهای وابسته: وب سایتها

این بخش از ابزارهای وابسته به وب سایتهایی اختصاص داده شده است که می توانند برای کمک به شما در تلاش خود برای تبدیل شدن به یک بازاریاب عالی وابسته به شما کمک کنند.

این وب سایت ها این خدمات را بصورت رایگان ارائه می دهند تا به شما در بهبود روش انجام تجارت آنلاین کمک کنند. از میان کلمات کلیدی ما که برای بررسی رقابت از آنها استفاده می کنیم ، این وب سایت ها آنچه را که برای رسیدن به سطح بعدی لازم داریم و مراحل بالاتر از بازاریاب عادی را انجام می دهند ، به ما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزارها ، لطفاً امضای ما را در زیر مشاهده کنید.

ابزارهای کلیدی و سئو

ابزار کلمه کلیدی WordTracker – ابزار عالی کلمه کلیدی توسط Word Tracker

سرویس کلمات کلیدی Nichebot – سرویس کلمات کلیدی همچنین در کلمات کلیدی با دم بلند که اکثر تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی تمایل به نادیده گرفتن آن دارند ، پتانسیل پیدا می کند.

پرس و جو عالی تایپی – این سایت به شما امکان می دهد کلمه کلیدی خود را تایپ کنید ، و سپس چندین خطای غلط املایی مرتبط با کلمه کلیدی خود را پیدا کنید.

جمع آوری ابزار موفقیت – این سایت ابزارهای رایگان برای کمک به بهبود سئو ، از جمله چک تراکم کلمات کلیدی ، ابزارهای پیشنهادی برای کلمات کلیدی ، رتبه بندی صفحه بصری و موارد دیگر ارائه می دهد!

Google Trends – این ابزار برخی از مهمترین گرایش های کلمات کلیدی را برای شما تعریف می کند که هم اکنون در هنگام استفاده از Google برای جستجو ، این جریان ادامه دارد. زاویه ارسال – یکی دیگر از وب سایت های ابزار کلید واژه همچنین دارای اصطلاحنامه است که به شما امکان می دهد مترادف های کلمات کلیدی خود را پیدا کنید

KWBrowse – وب سایت کلمات کلیدی عالی که کمی متفاوت از سایر سایت های کلمات کلیدی موجود است … آن را بررسی کنید!

ابزار Google Keyword – ابزار Keyword Google ، بسیاری از افراد از این ابزار برای پیدا کردن جایگاه خود در بازاریابی وابسته استفاده می کنند.

Google Keyword Groups – Google Groups به شما امکان می دهد کلمات کلیدی تصادفی را قرار دهید و کلمات کلیدی را پیدا کنید که به نوعی با گروه آنها مطابقت داشته باشد.

تبلیغات و بازاریابی

فضای تبلیغاتی خود را بفروشید – برای کسانی از شما که وب سایت آماده کار دارند ، این یکی بسیار جالب است! اتیولوژی به شما امکان می دهد فضای تبلیغاتی را در سایت خود بفروشید ، این باعث می شود در این روند سود کسب کنید! ثبت نام و ثبت نام در سایت آنها رایگان است. آنها همچنین در خرید و فروش ترافیک تخصص دارند. آنها بسیاری از موارد دیگر را ارائه می دهند اما فضای تبلیغاتی شما را که در این سایت دوست داریم به فروش می رسانند!

ابزارهای بازاریابی رایگان – مایک وقتی صحبت از Google AdWords و به طور کلی بازاریابی آنلاین است ، ابزارهای بسیار خوبی را ارائه می دهد. ما هنوز هم به این سایت بسیار مراجعه می کنیم زیرا دارای بسیاری از ابزارهای رایگان مانند AdWords Wrapper ، چک لیست محبوبیت پیوند ، تماشای انجمن بازاریابی و بسیاری دیگر است!

Ad Creator – یک وب سایت عالی که به شما در ایجاد آگهی های تبلیغاتی حرفه ای رایگان کمک می کند.

سرمقاله تجزیه و تحلیل – وب سایت جالب و خنک که تاثیر عاطفی آدرس خود را تجزیه و تحلیل می کند ، بنابراین می توانید عناوینی را با نتایج مورد نظر خود ایجاد کنید.

کلیپ های صدا فیلم – این سایت کلیپ های مختلف رایگان را برای برخی از فیلم های مورد علاقه شما ارائه می دهد. این موارد برای کسانی که به دنبال ساخت فیلم هستند به لیست ابزارهای ما اضافه شده است و می خواهند از برخی از شخصیت های فیلم و تلویزیون مورد علاقه شما عبارات ضبط استفاده کنند.

وب سایت خود را پینگ کنید – این سایت به شما امکان می دهد بلاگ ها و RSS خود را پینگ کنید.

ایجاد یک صفحه وب

Tiny URL’s – این وب سایت برای کسانی که 15000 URL کاراکتر دارند و می خواهند آن را کوتاهتر کنند بسیار مفید است. این یک ابزار رایگان است که URL را برای چیزی آسان و ساده کوتاه می کند!

متن به HTML تبدیل کننده – یک ابزار رایگان عالی است که متنی را که در HTML تایپ می کنید ، پوشش می دهد.

متفرقه ابزارها

dnscoop.com – این وب سایت یک آنالایزر وب سایت است که ممکن است یک یا دو بالاتر از الکسا باشد. چرا؟ خوب ، رتبه الکسا به شما می دهد ، و همچنین هنگامی که سایت ایجاد شد ، رتبه صفحه Google ، تعداد پیوندهای دریافتی ، گزارش IP نام دامنه ، میزان سایت شما و هر پیوند چقدر ارزش دارد و خیلی بیشتر. از این ابزار استفاده کنید تا دریابید که سایت شما چگونه انجام می شود ، رقابت را بررسی می کند یا اینکه وب سایت فروخته شده تا حد اعتیاد به مواد مخدره زندگی می کند یا خیر.

امیدوارم از برخی از ابزارهای ذکر شده در اینجا لذت برده باشید. منتظر مقالات بیشتر برای آمدن هستیم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا