ساختمان و مسکن

منشور قایق بادبانی در دوبرونیک – دروازه ای برای هزاران جزیره

منشور قایقرانی در کرواسی را از اینجا شروع کنید و قطعاً ناامید نخواهید شد. این شهر شگفت انگیز شما را مجذوب و عاشق یک جیف می کند. Dubrovnik با زیبایی ، تنوع و جذابیت بی نظیر شهر روی درزها منفجر می شود. طیف گسترده ای از قایق بادبانی بادبانی با کیفیت بالا یا قایق های برق وجود دارد. آخر اینکه ، نرخ اجاره قایق بسیار رقابتی است.

قایقرانی از Dubrovnik – چگونه به آنجا برویم؟

می توانید به راحتی به فرودگاه دوبرونیک ، در 15 کیلومتری مرکز ، از اکثر شهرهای مهم اروپا برسید. یا با اتومبیل به جاده دریای آدریاتیک بروید – همه در حالی که رویای تجربه اجاره ای کامل در Dubrovnik را دارید. این بندر معروف در ساحل دریای آدریاتیک در Dalmatia ، در انتهای جنوبی کرواسی واقع شده است. بنابراین ، یک نقطه شروع ایده آل برای اجاره قایق در جزایر کرواسی است.

چه اسکله ای در دوبرونیک برای قایق های بادبانی مناسب ترین است؟

مارینا گروس می تواند در حدود 100 قایق بادبانی تا 55 متر LOA میزبان باشد و همچنین چندین پایانه کشتی کروز نیز دارد. در حدود 4 کیلومتری شمال غربی شهر قدیمی واقع شده است. در اینجا شما واقعاً هر آنچه را که ممکن است در فاصله پیاده روی به شما نیاز داشته باشید ، دارید: یک مرکز خرید و سوپر مارکت برای تهیه منابع برای منشور قایق بادبانی کرواسی ، بانک ها ، رستوران ها و کافه ها. در صورت لزوم ، شما می توانید بیشتر در هر کجا که راحت با یورو یا دلار بپردازید پرداخت کنید – تغییر برگشتی یک کارون کرواسی خواهد بود. یک تاکسی یا اتوبوس شاتل شما را با یک سفر کوتاه به شهر می برد. این یک سفر زیبا است و شما در کنار جاده های سبز و ویلاهای شگفت انگیز خواهید گذشت.

تقریباً در همان فاصله با شهر قدیمی ، هتل قایق بادبانی اورسان در شمال غربی مرکز تاریخی قرار دارد. دارای 250 اسکله برای کشتی هایی به طول 20 متر است. این بندر بسیار خوب به هم متصل شده است و همچنین خدمات گسترده ای را برای استفاده از قایق بادبانی چارتری ارائه می دهد.

سرانجام ، ACI Dubrovnik Marina ، در حدود 6 کیلومتری مرکز شهر ، دارای 380 اسکله است و قایق بادبانی متناسب با 60 متر فاصله دارد. در اینجا زیرساخت های دریانوردان عالی به دست می آیید. یک کارخانه کشتی سازی با حوض خشک ، تعداد زیادی مغازه ، استخر ، زمین تنیس و موارد دیگر وجود دارد.

برخلاف تصور ، نمی توان در بندر تاریخی دوبرونیک اسکله کرد. اما با گزینه های بالا گزینه های بسیاری برای انتخاب دارید.

Dubrovnik برای قایقرانی بعد از ظهر چه کاری انجام می دهد؟

قبل از رفتن به تعطیلات قایقرانی در جزایر کرواسی ، واقعاً باید از شهر قدیمی دیدن کنید. گشت و گذار در دیوارهای بزرگ به ضخامت 6 متر به راحتی می تواند به معنای پیاده روی بر روی بزرگترین و جذاب ترین مجموعه دیوارهای شهر باشد که بتوانید پای خود را قرار دهید.

“مروارید دریای آدریاتیک” ، همانطور که از آن یاد می شود ، با هنرمندان خیابانی ، جشنواره های موسیقی و کنسرت ها پر جنب و جوش و پر جنب و جوش است. شما می توانید تا زمانی که ماشین کابلی را رها کنید یا از آن دور شوید ، از بالای تپه خرید کنید. در اینجا می توانید نمایی از نفس گیر برخی از چشمگیرترین استحکامات اروپا را نمونه برداری کنید. لذت بردن از دریا از بام های قرمز و آسمان دور در دریا پر از وعده هایی که آرزوی خوابیدن از قایق بادبانی Adriatic خود را دارید. با پای خود را محکم در زمین استراحت کنید و از صحنه های میراث جهانی یونسکو لذت ببرید – چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. پیاده روی در Stradun ، خیابان اصلی با شکوه Dubrovnik ، یکی از آنها است. این منطقه به عنوان بقیه مرکز تاریخی یک منطقه عابر پیاده است. می توانید برخی از محصولات کرواتی را به محض رفتن بخورید ، مقادیر سوغاتی بد بو بخرید و با یک فروشنده محلی مکالمه کنید.

وقتی غروب خورشید است ، می توانید به یکی از بسیاری از میخانه های جذاب کوچک که روی صخره های بالای دریا شناور است ، بروید. به ریتم های خواب آور گوش دهید ، استراحت کنید و خود را به خاطر حضور در آنجا تبریک بگویید. هنگام تماشای خورشید در مدیترانه ، خواب ببینید. ماجراجویی قایقرانی شما در حال شروع است …

با فروپاشی تاریکی ، “کرواسی کرواسی” به طرز چشمگیری به یک پس زمینه عاشقانه خیره کننده تبدیل می شود تا وقت خود را تلف کنید. شما می توانید غذاهای دریایی تازه با کیفیت باکره را از صید لذت ببرید ، یک لیوان شراب بخورید و تماشای جمعیت گذشته جهانی باشید. بیشتر بازدید کننده هایی که برای اولین بار به این شهر می آیند ، ظاهری شگفت انگیز و دلپذیر از چهره خود خواهند دید. Dubrovnik دقیقاً این کار را انجام می دهد: باعث خوشحالی مردم از زنده بودن می شود و دیوارهای شگفت آور آن ، چشم اندازی است که برای همیشه دیده می شود.

بهترین پرواز فرار از دوبرونیک چیست؟

بسیار توصیه می شود یک مسافرت قایقرانی یک روزه در اطراف جزایر زیبا Elafite است. یک کاپیتان شما را از بندر گروز می برد و شما را از طریق آب تمیز می برد. سواحل زیادی برای کشف وجود دارد ، و یا در عوض بسیاری از کلیساها و بناهای زیبا که قدمت آن به قرن پانزدهم برمی گردد. از منظره زیبای باغ های نارنج لذت ببرید و غذاهای محلی را قبل از بازگشت به شهر امتحان کنید.

گزینه دیگر سفر یک روزه به پارک ملی Mljet است. گفته می شود این جزیره چوبی با چگالی بالا مکانی بود که اولیس در غار الهه کالیپو اسیر شد.

Korcula ، همچنین در همان نزدیکی ، دارای یک شهر بسیار چشمگیر است که ارزش دیدن دارد. در اینجا همچنین می توانید از خانه متولد ادعا شده مارکو پولو بازدید کنید

سرانجام می توانید سفری به مونته نگرو داشته باشید که شامل توقف در شهر ساحلی زیبای کوتور است. گزینه کامل برای شما!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا