منظور از مدیریت اعتبار چیست؟

[ad_1]

در این دنیایی که کسب و کار توسط اخبار هدایت می شود بسیار مهم است که شرکت ها از شهرت خوبی برخوردار شوند و این امر باعث موفقیت آنها می شود. شرکت ها چنین هویت شرکتی را ایجاد می کنند که نه تنها آنچه را نمایندگی می کنند تعریف می کنند بلکه تأثیر مثبت یا منفی بر مشتریان آنها دارند. در اینجا مفهوم مدیریت شهرت ایجاد شده است. مدیریت اعتبار روشی برای ردیابی اقدامات و نظرات افراد است. مدیریت اعتبار گزارشی از این نظرات را نگه می دارد و یک حلقه بازخورد ایجاد می کند. همچنین شامل فرایند تبدیل نظرات منفی به نظرات مثبت است. پیگیری و گزارش دهی دهان به دهان و همچنین تجزیه و تحلیل آماری تعداد بی شماری از داده ها انجام می شود.

چرا مدیریت شهرت؟

مدیران عامل و مدیران ارشد اهمیت مدیریت شهرت و چگونگی شهرت می توانند باعث ایجاد یا خراب شدن یک شرکت شوند. اگر این شرکت از شهرت بسیار خوبی برخوردار باشد مطمئناً شرکای تجاری و سرمایه گذاری را به خود جلب می کند فروش را افزایش می دهد کارمندان را استخدام می کند قانون گذاران و قانونگذاران را ترغیب می کند و تأثیر مثبت زیادی بر همه خواهد داشت. اگر این شرکت از شهرت خوبی برخوردار نباشد عکس این اتفاق خواهد افتاد. داشتن شهرت خوب باعث ایجاد اطمینان در آینده شرکت می شود. در زمانی که بازارهای شلوغی وجود دارد می تواند از جمله مزایای دیگر فروش سودآور جذب و حفظ کارمندان شایسته جلوگیری از رقابت و سفارش شرکای تجاری و سرمایه گذاران مخاطره پذیر باشد.

ابزارها و فنون

ایجاد اعتبار شرکت به ابزارها و تکنیک های خاصی مانند تجزیه و تحلیل محتوای رسانه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ارزیابی ذینفعان نظرسنجی ها کارت های امتیاز شهرت معیارهای رقابتی ارتباطات داخلی اندازه گیری رسانه های جدید و تحقیقات بحران نیاز دارد. با این حال این تکنیک ها برای افزایش اعتبار شرکت چیزی نیست جز یک سیستم پشتیبانی برای مجموعه ای از سیستم های دیگر که شامل انجام نظرسنجی ها و انجام یک مطالعه شهرت نظرسنجی درباره تصویر شرکت مطالعات جامع در مورد رهبری فکر تحقیقات سهامداران و روش های مختلف ارزیابی در روابط عمومی است. و تماس ها علاوه بر اندازه گیری آنها. این فناوری ها به منظور از بین بردن انواع تبلیغات منفی و حفظ شهرت قوی و قاطع در نزد عموم مردم ترکیب شده اند.

چگونه این کار انجام می شود

داشتن یک سیستم مدیریت شهرت کامل فعال و تعاملی که اقدامات مداومی را اتخاذ می کند از محافظت صحت و بهبود اعتبار شرکت اطمینان می دهد. برخی از روش ها عبارتند از:

انجام کارزارهای روابط عمومی:به منظور همگام شدن با روند همیشه در حال تغییر تجارت شرکت باید به طور مداوم شهرت خود را ارتقا دهد. این می تواند از طریق کمپین های روابط عمومی برای راه اندازی محصولات و خدمات جدید آنها به مشتریان بالقوه آنها محقق شود.

پاسخ سریع دهید:مشاغل همچنین می توانند با پاسخ سریع به سوالات و شکایات آنها از طریق تلفن پست الکترونیکی یا ایمیل روابط خوبی با مشتریان خود برقرار کنند.

گنجاندن مدیریت شهرت تعاملی:در صورت بروز هرگونه مشكل توصیه می شود كه این شركت برای كنترل خسارت و حل مداوم مشكلات به مدیریت اعتبار راكتیو متوسل شود.

داشتن برنامه های تماس معتبر:داشتن یک برنامه ارتباطی مطمئن اطمینان از ارتقا reputation اعتبار موجود شرکت را تضمین می کند.

استخدام ارائه دهندگان خدمات معتبر:شرکت ها برای اجرای روشهای طراحی شده ماهرانه که اعتبار شرکت را ایجاد می کند باید ارائه دهندگان معروف مدیریت اعتبار را استخدام کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا