مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی موتور جستجو چیست؟

[ad_1]

Google | آموزش

بازاریابی در موتورهای جستجو از جمله بهترین اقدامات بازاریابی دیجیتال در بازار است. بازاریابی در موتورهای جستجو بخشی از بازاریابی شبکه جستجو است که به منظور افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما در موتورهای جستجو از طریق روش های غیر ارگانیک پرداخت می شود.

در مقایسه با SEO ، SEM اغلب توسط بسیاری از مارک ها و شرکت های صنایع مختلف مهم تلقی نمی شود. این به این دلیل است که گرچه SEO یک روش رایگان است و نیازی به انجام هرگونه معامله پولی نیست ، بازاریابی در موتور جستجو یک روش بازاریابی دیجیتال با پرداخت است که اساساً به مارک ها این امکان را می دهد که مبلغ مشخصی را به موتور جستجو بپردازند تا به بالای نتایج جستجو برسند.

مارک ها و مشاغل کوچک اغلب در گنجاندن بازاریابی موتور جستجو در کمپین بازاریابی دیجیتال خود مردد هستند. ترس از عدم دریافت ROI زیاد و اتلاف منابع گرانبهای آنها در قلب این بی میلی قرار دارد.

در واقع می توان از بازاریابی موتور جستجو برای ایجاد میزان بازدید بیشتر به یک وب سایت استفاده کرد. برای یک برند جدید با یک وب سایت جدید ، جذب جذابیت معنی دار از طریق تکنیک های ارگانیک SEO می تواند چالش برانگیز باشد. سئو معمولاً مدت طولانی به خواب می رود و نتیجه می گیرد. در شرایطی از این دست که یک برند نمی تواند از نظر ارگانیک به مخاطبان زیادی برسد ، بازاریابی موتور جستجو گزینه ای عالی برای جذب ترافیک ارزشمند و مرتبط است.

به عنوان یک موضوع یادگیری ، SEM در دوره های مختلف بازاریابی دیجیتال در همه زمینه ها تدریس می شود. چه یک برنامه آموزشی آنلاین را در نظر بگیریم و چه یک دوره بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی موتور جستجو همیشه پایه اصلی این واحدهای یادگیری است.

در این مقاله ، ما مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مشاور عالی رتبه سئو را بحث خواهیم کرد.

جستجوی کلمه کلیدی

بهترین مهارتی که یک مشاور بازاریابی موتور جستجو می تواند داشته باشد ، مهارت در انتخاب کلمات کلیدی است که یک مارک خاص می تواند برای تبدیل سریع و نرخ کلیک بالا هدف قرار دهد. در بیشتر روش های بازاریابی دیجیتال ، کلمات کلیدی اغلب در روند بازی نقش عمده ای دارند. حتی SEO به عنوان یک عمل با شناسایی کلمات کلیدی مورد هدف سازندگان محتوا و مدیران سئو برای بهبود رتبه بندی جستجو هدایت می شود.

با جستجوی کلمات کلیدی مناسب در یک کمپین بازاریابی موتور جستجو ، سپس مشاور می تواند تلاش خود را برای پیشنهاد کلمات کلیدی خاص و ارسال یک آگهی جستجوی جذاب برای افزایش کلیک در نتایج موتور جستجو سازمان دهد.

گواهینامه Google AdWords دریافت کنید

اگرچه کاملاً ضروری نیست ، اما داشتن گواهینامه Google AdWords بهترین روش برای اثبات اعتبار سئو سایت برای داوطلب است.

گوگل آزمون صدور گواهینامه خود را برای حرفه ای های علاقه مند به بازاریابی موتور جستجو انجام می دهد. با پیوستن به Google Partner Program ، متقاضیان می توانند در یک آزمون گواهینامه شرکت کنند. پس از دریافت گواهینامه ، متخصصان می توانند گواهینامه را به عنوان یک گواهینامه لازم برای مهارت های خود به عنوان یک مدیر سئو ، نشان دهند.

برای تصویب گواهینامه AdWords ، متخصصان باید دانش خود را در مورد AdWords افزایش دهند. بررسی برخی از راهنماهای عملی Google برای کمک به داوطلبان آزمون نیز راهی عالی برای آماده سازی برای آزمون است.

مهارت نوشتن مطالب

با وجود تمام مهارت های مورد نیاز در مورد کلمات کلیدی ، اگر یک نسخه مناسب از تبلیغات جستجوی شما ایجاد نشود ، همه اینها بی فایده است.

حتی در حین نوشتن محتوای آگهی کوتاه ، مشاوران بازاریابی موتور جستجو باید در نوشتن محتوایی مهارت داشته باشند که خوانندگان را بر آن دارد تا روی آگهی کلیک کرده و میزان کلیک آنها را بهبود بخشند. برای این منظور ، دانش معقول در مورد بازاریابی محتوا ضروری می شود ، که باعث می شود یک مشاور بازاریابی موتور جستجو در زمینه بازاریابی دیجیتال بسیار حرفه ای باشد.

سرانجام

در پایان ، مهارت های ذکر شده در مقاله برای تبدیل شدن یک مشاور SEO به یک حرفه ای بسیار مهم است. با این مهارت ها ، هر کسی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار می کند می تواند برای هر مارک یا شرکت خاصی به متخصص سئو تبدیل شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا