برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

مهم ترین کاربردهای بالابر هیدرولیکی در انبارهای صنعتی

بالابرهای هیدرولیکی در انبارهای صنعتی نقش مهمی دارند. زیرا می توانند به جابحایی و حمل و نقل بارها بپردازند. بنابراین کاربردهای آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید با دقت بالایی مورد بررسی قرار بگیرند. قبل از این که بالابر هیدرولیکی را سفارش دهید و آن را خریداری کنید، باید به بررسی تمامی جوانب بالابرهای هیدرولیکی موجود بپردازید. تنها در این صورت است که می توانید یک بالابرهیدرولیکی صنعتی با شرایط ایده آل و مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت بالابر هیدرولیکی

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

اجاره بالابر هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی صنعتی

بالابر صنعتی چیست؟

بالابرهای صنعتی، یک دستگاه مکانیکی هستند که از آن ها به منظور حمل و جابجایی بارهای سنگین در محیط هایی همچون محیط های صنعتی استفاده می شود. بالابر صنعتی قادر است تا نیروی بالابری قوی را ایجاد کند و به این ترتیب، بارهای سنگین را تا ارتفاعی مشخص بالاتر ببرد. بالابرهای صنعتی هیدرولیکی معمولا دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی هستند که عبارتند از:
1. قدرت بالابری: بالابرهای هیدرولیکی که عنوان صنعتی دارند، قادر هستند تا بارهای سنگینی را تحمل کنند و به جابجایی آن ها بپردازند. ظرفیت باربری این نوع از بالابرها را معمولا بر اساس وزن حداکثر باری که قادر به حمل و جابجایی آن هستند، تعیین می کنند.
2. ایمنی فوق العاده عالی : بالابر صنعتی را با ایمنی بالایی تولید می کنند. سیستم های ایمنی نظیر ترمزها، حفاظت در برابر لغزش و حتی سقوط، سیستم های قفل کننده و هشداردهنده از آسیب و خطرات موجود، می توانند تصمین کننده ایمنی کاربران و محیط باشند.
3.  چند منظوره بودن بالابر: از بالابر صنعتی هیدرولیکی جهت بالابری بارها به ارتفاع بالا، جابجایی بارها در مسیرهای متفاوت و سایر موارد استفاده می شود. بنابراین کاربر این امکان را دارد تا بارهای مورد نظر به صورتی دقیق و با دسترسی آسان، به مقصدی که در نظر گرفته شده است، جابجا شوند.
4.  قابلیت تنظیم ارتفاع : جالب است بدانید که معمولا بالابر هیدرولیکی صنعتی، قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. بنابراین امکان جابجایی بار تا ارتفاع دلخواه ممکن است و در موقعیت های متفاوتی قرار خواهند گرفت.
از بالابرهای صنعتی در صنایع گوناگونی چون ساختمان سازی، صنایع مرتبط با نفت و گاز، دریانوردی و غیره استفاده می کنند. بنابراین بهره وری افزایش پیدا می کند و در عملیات باربری شاهد امنیت خواهیم بود و بار در محیط صنعتی جابجا می شود.

 

اجاره بالابر هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی صنعتی

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

مشخصات بالابرهای صنعتی ثابت و متحرک

با توجه به این که نوع و طراحی دستگاه ها متفاوت هستند، مشخصات بالابرهای صنعتی ثابت و متحرک هم با یکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت. هر دوی این بالابرها نقش مهمی را در انبارهای صنعتی ایفا می کنند. برای این که بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید، باید با متخصص در این حوزه مشورت نمایید. بالابر سبحانی قادر خواهد بود تا به راهنمایی شما بپردازد. پس بر اساس نوع نیازی که دارید و همینطور سایر مشخصات، می توانند بهترین نوع بالابر را به شما پیشنهاد دهند. اما یک سری مشخصات در رابطه با بالابرهای صنعتی فوق، عمومی هستند و عبارتند از :

  • ظرفیت باربری :

با توجه به این مشخصه، متوجه می شوید که بالابر هیدرولیکی توانایی جابجایی بار با چه وزنی را دارا است. ظرفیت باربری بین چند صد کیلوگرم تا چند صد تن متغیر است که باید در زمان خرید بالابر به این مورد توجه داشته باشید و بر اساس نیاز خود، آن را تعیین کنید.

  • ارتفاع بالابر :

با توجه به مشخصه ارتفاع بالابر، متوجه خواهید شد که بالابر مذکور توانایی جابجایی بار تا چه ارتفاعی را دارد. این مشخصه هم متغیر است و توانایی تغییر بین چند متر تا چند ده متر را هم دارا است.

  • سیستم های حرکتی متفاوت :

تمامی بالابرهای صنعتی از سیستم های حرکتی هیدرولیکی، الکتریکی و یا همزمان برخوردارند. سیستمی که برای حرکت بالابر در نظر گرفته می شود، به نوع و همینطور کاربرد آن ها بستگی دارد.

  • ابعاد اصلی بالابر :

این مشخصه شامل ارتفاع کلی بالابر هیدرولیکی، عرض و میزان طول دستگاه است. بنابراین می تواند یک گزینه مهم به شمار آید.

  • ایمنی فوق العاده عالی :

بالابر انبار باید از سیستم های ایمنی مناسبی برخوردار باشند. این سیستم ها شامل ترمز، قفل، حفاظت در مقابل سقوط و غیره می باشد.

 

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

کاربرد بالابر هیدرولیکی ثابت در انبارهای صنعتی بیشتر است یا لیفتراک؟

کاربرد بالابر هیدرولیکی ثابت و لیفتراک در انبارهای صنعتی به نیازها و شرایط خاص هر انبار بستگی دارد. لازم است بدانید که هریک از دستگاه های فوق، قابلیت و مزایای مخصوص به خود را دارند. بنابراین می توانند در انبارهای صنعتی عملکرد خوبی داشته باشند. عوامل بسیاری هستند که می توانند در این موارد تاثیرگذار باشند و عبارتند از:

  1. نوع بار قابل جابجایی: در صورتی که بارهای موجود در انبارهای صنعتی، بزرگ بوده و وزن سنگینی هم دارا باشند، بالابر صنعتی هیدرولیکی می توانند به عنوان بهترین گزینه شناخته شوند. زیرا بالابرها معمولا توانایی تحمل بارهای سنگین تر را دارند.
  2. ارتفاع مورد نیاز: اگر بار مورد نظر باید در ارتفاع بالاتری جابجا شود، بالابر صنعتی هیدرولیکی به عنوان یک انتخاب مناسب تر شناخته می شوند. زیرا هریک از بالابرها می توانند بار مورد نظر را تا ارتفاع بالاتری جابجا کند.
  3. فضای محدود و موجود: اگر انبار مورد نظر از فضای محدودی برخوردار است و همچنین جابجایی بار نیز بایستی در فضاهای تنگی صورت بگیرد، لیفتراک ها می توانند گزینه های مناسب تری باشند. مهم است این نکات را هم در نظر داشته باشید که هردوی گزینه های فوق، بالابر و لیفتراک کاربردهای مهمی دارند. بنابراین بسته به نیازها و شرایط مختلفی که انبارها دارند، انتخاب خواهند شد. اما باید بدانید که معمولا از بالابرها به منظور جابجایی بارهای بزرگتر و همینطور سنگین تری استفاده می شود. در حالی که، از لیفتراک ها جهت جابجایی بارهای کوچک تر و به عبارتی سبک تر استفاده می شود.

لیفتراک ها از ظرفیت باربری کمتری برخوردارند و انعطاف بیشتری خواهند داشت. پس می توانند بهترین گزینه برای جابجایی بار در فضاهای بارگیری و تخلیه محسوب شوند. لیفتراک ها معمولا متحرک هستند و قابلیت چرخش در محیط های تنگ را دارند. حتی می توانند میان ردیف های بار هم جابجا شوند. بنابراین برای این که بتوانید بهترین گزینه را برای انبار صنعتی خود تعیین کنید، به نیازها و شرایط خاص هر انبار دقت داشته باشید. بر حسب ظرفیت باربری، ارتفاعی که در نظر دارید، فضای موجود و همینطور نوع بارها تصمیم گیری درستی رقم بزنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا