بازرگانی

مواد گیاهی ضد رسوب – مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی – شرکت آتیه انرژی

برای مشاوره و خرید مواد ضد رطوبت گیاهی از این شرکت یا مواد مصرفی برای دستگاه های تصفیه آب صنعتی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

این شرکت در زمینه خدمات مهندسی تصفیه آب ، بهینه سازی برج دیگ بخار و برج خنک کننده و انواع فیلتراسیون ، از جمله فیلترهای شن و ماسه و فیلترهای کربن ، فیلترهای کارتریج ، سخت کننده های رزین ، سخت کننده های الکترومغناطیسی و سخت کننده های اولتراسونیک تاسیس شده است. در ظرفیت های مختلف

این شرکت فعالیتهای گسترده ای را با هدف صنعت كشور و توسعه فرهنگ كشور و توسعه فرهنگ و دانش شیمی آب و بهینه سازی مصرف آب ، جلوگیری از آلودگی آب در صنایع مختلف و بهینه سازی استفاده از منابع آب. بازده تولید بخار و تبرید با استفاده از آخرین فن آوری ها توسط تعدادی از مهندسان ، فعالان و محققان در زمینه صنعت امروز نیز ادامه دارد و برای اولین بار در آسیا ، توانست عوامل تجزیه کننده و خوردگی جلبک ها و خزه ها را با یکدیگر ترکیب و فرموله کند. مواد گیاهی برای تأسیسات گرمایش و سرمایش با نام تجاری Plant Materials Group دریافت شدند.

تمام مواد گیاهی انحصاری است و از نظر مصرف ، 25٪ کمتر از نمونه های شیمیایی خارجی و 70٪ کمتر از نمونه های شیمیایی ملی است ، اما کارآمدتر است. مواد گیاهی ضد رسوب این شرکت که از دارایی های انحصاری این شرکت است ، اکنون اختراع شده است. بیش از 400 واحد تحقیقاتی ، علمی و صنعتی مشهور در کشور از خدمات گیاهی و گیاهی منحصر به فرد این گروه از گیاهان همراه با خدمات بهره مند می شوند.

شرکت آتیه انرژی تلاش مسئولیت مجوز خدمات مهندسی اخذ شده از وزارت صنایع و معادن را بر عهده دارد و وزارتخانه این شرکت را ملزم به ارائه حداقل 4 نمونه عملکرد خوب در زمینه فعالیت کرده است که در صورت عدم نمایش عملکرد خوب مدیر ، این شرکت لغو می شود. کارایی. به همین دلیل کیفیت تولید و خدمات همراه با رضایت مصرف کننده شعار شرکت انرژی آتیه است.

شرکت آتیه انرژی تلاش ، با رعایت کیفیت فرهنگ طبل و آموزش تعمیر و نگهداری و تعمیرات تأسیسات حرارتی و خنک کننده و تصفیه آب ، تاکنون گامهای بزرگ و موثری در این زمینه برداشته است ، به طوری که بیش از 1200 متخصص و تکنسین برای بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی دارای گواهی تقدیر. تاکنون تدریس کرده است.

فعالیت های این شرکت در زمینه تأمین مواد گیاهی به صنعت و در زمینه مواد مصرفی برای دستگاه های تصفیه آب صنعتی:

مقیاس گذاری گیاهان (مواد ضد رطوبت گیاهی) برای جلوگیری از تشکیل رسوب و حذف رسوبات قبلی

مواد گیاهی ضد خوردگی در فلزات

ضد پودر ، سولفیت سدیم متابیزیم سدیم ، کلر و غیره

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B6%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 20:36:18

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا