موثرترین راه بازاریابی جستجو چیست – جستجوی ارگانیک یا پرداخت به ازای هر کلیک؟

[ad_1]

فناوری | گوگل

رشد اینترنت به صورت تصاعدی ادامه دارد. این دیگر یک حواس پرتی پاره وقت نیست ، که کاملاً از افراد منتخب حفظ می شود ، اما اکنون بخشی از زندگی روزمره است. همه نه تنها برای سرگرمی ، بلکه برای کار نیز به اینترنت وابسته اند. موتورهای جستجو اکنون بستری ضروری برای هر کسی است که از وب استفاده می کند: آنها به کاربران این امکان را می دهند تا اطلاعات هدف مورد نظر خود را به سرعت و با دقت استخراج کنند. همه شرکت ها می خواهند موفق شوند و برای این کار اکنون می فهمند که اگر می خواهند حداکثر توجه را به خود جلب کنند ، باید در رتبه بندی موتور جستجوگر به طور برجسته ظاهر شوند.

SEO همراه با رشد وب پیشرفت کرده و آنها به طور فزاینده ای پیچیده و رقابتی می شوند: هر متد برای ترجیح مشتریان خود به صفحه اول رتبه بندی روش ترجیحی خود را دارد. برخی ترجیح می دهند از قدرت رسانه های اجتماعی برای به حداکثر رساندن رتبه بندی استفاده کنند ، در حالی که برخی دیگر ایجاد لینک را ترجیح می دهند. مشکلی که بسیاری از مشتریان جدید را در دنیای بازاریابی اینترنتی آزار می دهد این است که چگونه می توان با قیمت مناسب به حداکثر تأثیر در رتبه بندی موتورهای جستجو دست یافت. قبلاً بین تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و بازاریابی جستجوی ارگانیک یک انتخاب ساده وجود داشت: اکنون ، گزینه ها کاملاً روشن نیستند. بنابراین ، آیا روش ترجیحی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟ موثرترین قالب تبلیغات – بازاریابی جستجوی ارگانیک یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک چیست؟

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک به راحتی قابل درک است. این به توانایی شما در پرداخت هزینه بازاریابی بستگی دارد: شما برای یک صفحه رتبه بندی پرداختی ، یک هزینه ثابت به میزبان موتور جستجو پرداخت می کنید. هر بار که روی تبلیغ کلیک می شود ، تبلیغ کنندگان به سایت جستجو پرداخت می کنند. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به عنوان “پیوندهای حمایت شده” ذکر شده و در بالا یا سمت راست بالای صفحه ظاهر می شوند. بیشتر موتورهای جستجوی بزرگتر و جاافتاده – یاهو ، گوگل و بینگ – هزینه های خود را روی سیستمی به نام “پیشنهادات کلمات کلیدی” قرار می دهند: هرچه کلمه کلیدی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد ، باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید.

پس چه مزایایی دارد؟ اثبات شده است که تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک موثر است: آنها می توانند تأثیر مثبتی در رتبه بندی موتور جستجو داشته و خیلی سریع به این مهم دست یابند. با این حال ، همه چیز در باغ گلگون نیست. تبلیغات می توانند گران قیمت باشند و اغلب کلمات کلیدی “مهم” بی وقفه به جنگ پیشنهادات کلمات کلیدی منجر می شوند ، و بالاترین پیشنهاد دهنده جایزه را به خانه می برد. همچنین شواهدی حکایتی از کلاهبرداری وجود دارد ، زیرا تبلیغ کنندگان رقیب شناخته شده اند که بدون هیچ قصد خریدی روی پیوند شما کلیک می کنند و در ازای آن هزینه کمی بابت شما هزینه می کنند. انتقاد دیگر این است که آیا تبلیغات PPC پایدار است یا خیر. پیوندهای حمایت شده ممکن است موجی از علاقه اولیه را ایجاد کنند ، اما این کاهش می یابد مگر اینکه شما هزینه این امتیاز را پرداخت کنید و وب سایت خود را به روز و به روز نگه دارید.

در طرف دیگر طیف ، بازاریابی جستجوی ارگانیک است. OSM یک روش م moreثرتر برای تبلیغات آنلاین کالاهای شخص است و می تواند به موفقیت طولانی مدت منجر شود: با این حال ، باید گفت ، می تواند کمی کند باشد. OSM به فناوری هایی مانند ایجاد لینک ، بهینه سازی کلمات کلیدی ، بهینه سازی فراداده و وبلاگ نویسی متکی است. برای افزایش رتبه ارگانیک موتور جستجو در وب سایت خود ، معمولاً باید از خدمات یک شرکت معتبر جستجوگر SEO استفاده کنید ، مگر اینکه از آخرین فن آوری کاملاً آگاهی داشته باشید.

مزیت آشکار بازاریابی جستجوی ارگانیک قیمت است: هر گونه هزینه ای که معمولاً انجام می شود به هزینه بالایی بستگی دارد. اگرچه ممکن است رشد نمایه وب سایت شما طولانی تر شود ، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد هرگاه سایتی به رتبه برتر برسد ، احتمال ماندن در آنجا بیشتر است. تعدادی از نظرسنجی ها ادعا کرده اند که حداکثر 80٪ از کاربران به نتایج موتور جستجوی ارگانیک در تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اعتماد دارند. جستجوی ارگانیک و سئو ممکن است موجبات رضایت فوری مورد علاقه نسل جوان امروزی را نداشته باشد ، اما اثبات می شود که در طولانی مدت موثرتر و پایدارتر هستند.

همه استراتژیست های بازاریابی اینترنتی آنها نظرات قاطع خود را در مورد مزایا و محدودیت های نسبی هر دو شکل بازاریابی دارند. در پایان روز ، پول خود را همانطور که انتخاب می کنید پرداخت می کنید. اگر کسب و کار شما به دنبال رفع سریع و افزایش فوری در رتبه بندی جهانی است ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) مناسب شماست. اگر تجارت شما بیشتر از اینکه یک خرگوش باشد یک لاک پشت است ، بازاریابی جستجوی ارگانیک بیشتر مناسب شما خواهد بود. ممکن است در ابتدا دنیا را به آتش نکشد ، اما در طولانی مدت پایدارتر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا