مودم کابلی Motorola SB6120 – قبل از خواندن این بررسی خرید نکنید

[ad_1]

بازی | بررسی

من به صورت آنلاین در مودم کابل باند پهن باند Motorola SB6120 SURFboard DOCSIS 3.0 eXtreme بسیار آنلاین یافتم و دوست دارم با مرور آن در اینجا تجربه شخصی خود را با این محصول به اشتراک بگذارم.

بررسی اجمالی:

من از عملکرد پیشرفته در سرعت اینترنت کابل COX کاملاً متعجب شدم. SB6120 مقرون به صرفه بود نصب آن آسان بود و سرعت خام آن شما را از بین می برد. من اگر بخواهید مودم کابلی بخرید Motorola Surfboard را بسیار توصیه می کنم.

آنچه در جعبه است:

اولین چیزی که هنگام ورود SB6120 متوجه شدم این بود که به مراتب کوچکتر و سبک تر از دستگاه قدیمی Linksys است. این مودم به همراه یک آداپتور برق مینی AC و کابل پچ اترنت ارائه می شود. همچنین یک نمودار تنظیم سریع کابل و CD مستندات حاوی راهنمای کاربر Adobe PDF SB6120 وجود دارد.

نصب SB6120:

نصب مودم جدید Motorola Surfboard آسان بود. من فقط مودم Linksys قدیمی خود را از پریز برق جدا کرده و کابلهای کواکسیال و شبکه را بهم متصل کردم و از برق وصل کردم. پس از نصب SB6120 مجبور شدم با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرم (در مورد من کابل Cox) و شماره سریال و آدرس MAC مودم جدید را به آنها بدهم. روی مودم و روی جعبه چاپ می شوند. پس از اجرای دستورالعمل های ساده برای تکنسین های Cox در مورد راه اندازی مجدد مودم جدید سپس راه اندازی مجدد روتر شبکه خانگی من به اینترنت متصل شدم و با خوشحالی در اینترنت گشت و گذار کردم.

عملکرد موتورولا سرفورد:

من نمی توانستم صبر کنم تا به speedtest.net سر بزنم تا ببینم این بچه چه کاری می تواند انجام دهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است فوق العاده من در حال بارگیری بیش از 30 مگابیت در ثانیه و سرعت بارگذاری نزدیک به 6 مگابیت در ثانیه بودم. این اعداد بسیار چشمگیر با هر حسابی هستند و یک افزایش بسیار زیاد نسبت به سرعت انتقال مودم Linksys قدیمی دارند.

ویژگی های کلیدی:

  • فوق العاده سریع – بدون تأخیر در بازی های آنلاین
  • DOCSIS 3.0 با DOCSIS 2.0 سازگار است
  • حداکثر 4 برابر سریعتر از مودم DOCSIS 2.0
  • پورت اترنت گیگابیت -10/100/1000 Base-T
  • بارگیری و استفاده از آن بسیار آسان است
  • بدون نرم افزار اضافی مورد نیاز است

نتیجه:

مودم باند پهن Motorola SB6120 SURFboard DOCSIS 3.0 eXtreme ارزانترین مودمی نیست که می توانید خریداری کنید اما به نظر من یکی از بهترین ارزش هاست. سرعت عملکرد ویژگی ها و بررسی های عالی مشتری SB6120 آن را برای من کمی غیر منطقی ساخته است و من از محصولی که خریداری کردم بسیار راضی هستم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا