ساختمان و مسکن

موزاییک های تزئینی و کاشی های پشتی: بهترین راه برای نوسازی خانه شما

آیا قصد دارید خانه خود را برای مدت طولانی تمدید کنید؟ آیا احساس می کنید که دیوارهای اتاق نشیمن و آشپزخانه ها ظاهری مطبوع و کسل کننده دارند؟ خوب ، نوبت به نوسازی دیوار رسیده است و در اینجا شما به کمک متخصصانی که می توانند شما را برای انتخاب بهترین کاشی های معرق یا کاشی های دیواری برای دیوارها راهنمایی کنند ، نیاز دارید.

کاشی های سرامیکی معمولاً برای دیوارها استفاده می شوند

هیچ تفاوتی با طرح هایی با کاشی های چینی در دیوارهای آشپزخانه و اتاق های نشیمن وجود ندارد. این کاشی ها به دلیل ماندگاری زیاد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و باعث زیبایی ظاهری دیوارها نیز می شوند. از میان بسیاری از کاشی های چینی ، می توانید موزائیک Bermini Bianco 2×2 ، موزائیک Bermini Camo 2×2 ، موزائیک بتونی 2×2 ، موزائیک گلاسر 2×2 ، ابعاد موزائیک Glaicer 2×2 ، ابعاد گرافیت موزائیک 2×2 و غیره را انتخاب کنید.

تزئین با کاشی های سرامیکی

کاشی های سرامیکی تزئینی می توانند جلوه خوبی به دیوارهای اتاق شما بدهند. این کاشی ها برای نگهداری و ماندگاری آسان نیز هست. این کاشی به طور گسترده در انواع تزئینات مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. انواع زیادی از کاشی های سرامیکی پشتی و کاشی های معرق موجود در بازار وجود دارد و می توانید به راحتی هر یک از آنها را انتخاب کنید. می توانید به الگویی مانند بادام براق ، سفید عتیقه عربی ، سفیده شش ضلعی ، سفیده با لعاب دستباف ، بیانکو عربی و… بروید.

طراحی سنگریزه

اگر شما آماده دریافت یک طرح هوشمندانه از کاشی های پشتی روی دیوارهای آشپزخانه و حمام خود هستید ، انتخاب گریل ایده خوبی خواهد بود. می توانید مجموعه های مختلف سنگریزه ای از سنگ آهک ، سنگ مرمر ، سنگ آهک و غیره را انتخاب کنید. در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. در بین سبک های مختلف ، می توانید هر یک از موارد زیر را انتخاب کنید:

ریزه خاکستری جلا آلاسکا

سنگریزه سیاه و سفید با الگوی بلندی

سنگریزه های سیاه و مرمر با طرح های خردکننده.

مخلوط های تزئینی جذاب هستند

استفاده از مخلوط های تزئینی برای پر کردن دیوارها همیشه به خانه شما زیبایی خاصی می بخشد. این طرح ها برای آشپزخانه ها و حمام های شما مناسب هستند. شما می توانید سبک ترکیبی Aria Interlocking را با ترکیبی از سنگ شیشه ای ، مرمر سیاه و یک الگوی مخلوط شیشه موجود در سایه خاکستری ، مخلوطی از سنگ شیشه سیاه با سایه های خاکستری و سیاه و یک سنگ شیشه ای NOCE با ترکیبی زیبا از شکلات و کرم انتخاب کنید.

علاوه بر این ، انواع مختلفی از کاشی های بک گراند طراحی شده و کاشی های معرق طراحی شده است که به طور قطع می توانند ظاهری کلاسیک جدید به خانه شما ببخشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا