موزیسین های اینترنتی و بازاریابان موفق چه MLM آنلاین دارند؟

من سه دختر دارم ، رشته (نوازنده ویولن و ویولن سل). چند ماه پیش ، آنها سازهای خود را انتخاب کردند و تصمیم گرفتند که چگونه آنها را بازی کنند. ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که معلمان بزرگی را پیدا کرده ایم تا آنها را در مسیر یادگیری خود طی کنند و همانطور که متوجه شده اید ، به تشویق و گوش دادن به کارهای آنها (در کلاس و در خانه)؛ فهمیدم که موسیقیدانان (آنها) و فرنچایزهای آنلاین در زمینه انتخاب ما اشتیاق زیادی دارند!

همه ما با یک خواست فوری شروع کردیم. آنها مجبور بودند موسیقی زیبا بنوازند و من مجبور شدم شغل موفقی را بصورت آنلاین ایجاد کنم تا بتوانم دستور کار خود را ویرایش کنم و زندگی رضایت بخش و متعادل را دنبال خواسته های قلبم بکنم و نه حقوق و دستمزدی که به سختی مرا در هر اوقات فراغت از خود دور کند.

سپس ما برای یافتن افرادی که می توانند راهنمایی و راهنمایی ما را انجام دهند ، تصمیم گرفتیم طناب ها را یاد گرفتیم که مهارت های جدیدی را کسب می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. دخترانم از معلمان پدیده ابزارهای خود (ویولن سل و ویولن) برکت داشتند و من به صورت آنلاین ارتباط برقرار کردم تا بتوانم بازاریابی را پیدا کنم که کفش هایم را می پوشید و می توانند مهارت های مورد نیاز من را یاد بگیرند و سیستمی در کار داشته باشم و نتایج را بدست آورم و می دانم که پس از آن چطور بودم. هم نوازندگان و هم بازاریابان راهنمایی و نظم و انضباط را پیدا کردند. من و همسرم به همراه معلمانشان به عنوان راهنمائي در کلاسهاي فردي خود (هفته اي 1 در هفته) ، به عنوان راهنمايي در خانه در ساعات تمرين خود (6 بار در هفته) گام مي بريم تا هنگام ساختن مهارت هاي جديد ، آنها را ترغيب كنيم.

دیدن اجراهای زیبای موسیقی باعث شد تا نوازندگان بتوانند صدای جیغ زدن افراد نوازنده مبتدی (و فریادهای آنها …) را تمرین کنند ، و تشویق مداوم یا مربیان روزانه آنها به آنها کمک کرد تا فراتر از چالش های فعلی باشند و به تماشای آنها به عنوان ویولن / پخش کننده ویولن و تار کامل در یک صحنه توجه کنند. صحنه برای مخاطبان بزرگ یک قطعه بی عیب و نقص موتسارت است. چشم انداز رسیدن به یک هدف خاص (منجر ، فروش ، درآمد ، کمک به تیم من ، تغییر ذهنی موثر ، زندگی یک زندگی متعادل ، داشتن یک بازاریاب تمام وقت آنلاین که از خانه کار می کند و یک زندگی متعادل را تجربه می کند) بینش هایی است که مرا بازاریابی نگه می دارد که صعود از منحنی یادگیری برای رسیدن به یک دیدگاه زندگی با طراحی است که من هر روز بر آن تمرکز می کنم.

سرانجام ، ما (موسیقیدانان و بازاریابان) باید نقشه راه موفقیت را بدست آوریم تا بتوانیم انرژی خود را بر روی تمرین روزانه پربار متمرکز کنیم و با کمترین تأخیر و ناامیدی پیش برویم. دختران من از یک روش تدریس بسیار ویژه ای پیروی کردند که به آنها اجازه می داد ظرف 3 ماه از شروع کار خود روی صحنه بیایند و از آن زمان او قبل از نه سالگی در بسیاری از کنسرت ها (خصوصی و عمومی) اجرا کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا