موسسه تحقیقاتی Milagro – صدای ورودی Milagro VF

[ad_1]

انستیتوی تحقیقاتی میلاگرو که توسط پت اوبرایان تأسیس شده است ، مکانی عالی برای ضبط های با کیفیت ، واقعاً مناسب و مجهز به قوی ترین ادعاهای موجود در زبان انگلیسی است (بیشتر آنها توسط وی یا دکتر جو ویتاله ثبت شده است). ضبط شامل شرایط فضا و هیپنوتیزم برای همه چیز ، از درمان سردرد گرفته تا ایجاد ثروت است. Milagro VF اختیاری است ، اما شما آن را می خواهید. این را باور کنید

Milagro VF یک فناوری صوتی زیر صدا است که برای نفوذ در ذهن درونی و کاشت این تأییدات مثبت ، یا استراحت یا به سرعت از بین بردن این سردرد استفاده می شود. کدام را ترجیح می دهید. این کار سریع ، مؤثر است و از نام بزرگ Gurus در بازاریابی آنلاین به مدیران فروش که قبل از کار از آن استفاده می کنند و دانشجویانی که هنگام مطالعه از آن استفاده می کنند مشهور است.

تجربه من با ضبط “به طور خودکار جذب ثروت” این است که من آن را تکرار کردم ، و اجازه دادم که هنگام کار روی رایانه ، ساعت ها بازی کند ، (اعتراف می کنم ، شما هم می خواهید این کار را انجام دهید). بهره وری من افزایش یافته است. اما من آن را اندازه نگرفتم. من فقط می دانم که در مدت زمان کوتاهی که برای زمان موجود در دسترس است از آنچه معمولاً انجام می دادم (از جمله این بررسی) به دست آوردم و واقعاً از هر کاری راضی بودم. من “گام بعدی” منطقی را در هر شرایطی می دانستم. این یک رکورد است که من به پرونده “تمام وقت از آن استفاده خواهم کرد” اضافه می کنم.

موسیقی در Milagro VF موسیقی اصلی پت اوبرایان است و بسیار آرامش بخش است. این قطعاً بر جذابیت محصولات برای افزودن موسیقی حرفه ای با کیفیت بالا با سازهای زهی ، لوله های چوبی و تنظیمات صفحه کلید روان برخلاف برخی از موسیقی مبتذل MIDI که در بسیاری از این محصولات می شنوید ، اضافه می کند.

تاریخچه طولانی پت به عنوان یک موسیقیدان حرفه ای با این پروژه جدید همراه بوده است و او را “برجسته ترین بازاریاب اینترنتی شما که همیشه ملاقات خواهید کرد” لقب داده است. او در مورد او خیریه خوبی دارد که از طریق بازاریابی وی حاصل می شود ، حتی در عکس هایی که از وی سیگار می کشد. (عجیب اما واقعی)

شما می توانید اطمینان داشته باشید که اگر آدرس ایمیل خود را بدهید ، در مورد تبلیغات سریع و با فروش سخت نگران نباشید. او یک شخصیت است و بسیار حرفه ای است. (بر خلاف اکثر افرادی که از اینترنت می خرید)

بعلاوه بخش خدمات مشتری ما عالی است. من ضبط “عشق” او را قبل از رایگان خریدم و در این مورد مشکلی داشتم. تقریباً بلافاصله به همه ایمیلهای من پاسخ داده شد و همه آنها کوتاه و دقیق بودند. همانطور که من آنها را دوست دارم. (به هر حال ، ضبط عشق شرط بندی فضای Ho’oponopono با اطمینان شنیدنی و بسیار خوب است.)

اتفاقات زیادی نیز رخ می دهد ، و ارزش آن عالی است. شما 5 رکورد با کیفیت بالا برای 1 دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا