[ad_1]
لارابی موفقیت جامعه را به عنوان سیستم آموزشی تعریف می کند که در آن مدارس در آماده سازی دانش آموزان برای استخدام مشارکت دارند. این برنامه به صورت عملی به نیازهای جامعه پاسخ می دهد. این منافع عمومی در نظر گرفته می شود که برای پاسخگویی به نیازهای مشترک طراحی شده است. جامعه برای پاسخگویی به نیازهای انسان در تمام زمینه های زندگی به مدارس بستگی دارد. در این مدل مدرسه باید با سیستم اجتماعی و اقتصادی موجود سازگار شود. آنها ضمن حفظ جایگاه مردم تأثیر كامل آموزش سیاست و فرهنگ را احساس می كنند. وظیفه جامعه است كه نتایج را در تمام مراحل زندگی بهبود بخشد. این بدان معنی است که مدارس باید دانش آموزان را به درستی در همه سطوح در همه سطوح آماده کنند. با این حال چند تخمین بسیار جالب وجود دارد که واضح است. این بدان معناست که وضعیت در همه جوامع عادلانه نیست. هدف از موفقیت اجتماعی بالا بردن یا تحقیر افراد از نظر اقتصادی یا در جامعه نیست. این به نفع مشترک عمومی است. بنابراین مدارس برای بازتعریف نابرابری طولانی مدت ساختار جامعه و ساختار کلی هدایت می شوند. وظیفه ای در قبال جامعه باید توسط همه انجام شود. بنابراین همه باید مشارکت کنند و آنچه را که باید برای منافع عمومی انجام دهند انجام دهند. برای کارایی این مدل باید برخی از م institutionsسسات به طور مصنوعی ساخته شوند. انطباق براساس مهارت ها و ترجیحات مهارت ها آزمایش صلاحیت استانداردهای آموزش و سایر اشکال طبقه بندی با یک هدف واحد ایجاد شده است. آنها دانش آموزان را برای انجام نقشهای مختلف در جامعه به گروههای مختلف تقسیم کردند. بیشتر کارها با نگاه جامعه به سابقه کار انجام می شود که باید به عنوان مهارت ها و استعدادهای دانش آموزان دیده شود. بنابراین امسال تصمیم گرفته شد که کدام یک از فرزندان آنها باید در نقش خود در جامعه آموزش ببینند. افرادی که از تئوری موفقیت اجتماعی حمایت می کنند می تواند مانعی برای دسترسی به تحرک اجتماعی و برابری سیاسی تلقی شود. همانطور که قبلاً اشاره شد هدف از نفوذ جامعه تغییر وضعیت اعضای جامعه نیست. به عبارت دیگر فرزندان نخبه برای پر کردن مسئولیت هایی در جامعه که هنوز متناسب با شرایط آنها نیستند آموزش نخواهند دید. همچنین از فرزندان افرادی که در موقعیت های پایین کار می کنند انتظار نمی رود که برای افراد با موقعیت بالا تحصیل کنند. این مهارتها در کارهای مختلف آموزش داده می شوند و مستقیماً از طریق این کارها گسترش می یابند. در این راستا می توان آموزش را مروری بر آنچه امروز اتفاق می افتد دانست. این آموزش برای پیش بینی مسئولیت دانشجویان شاغل در برابر دانشجویان شاغل و آماده سازی آنها طراحی شده است تا مجبور نشوند گزینه های دیگری را انتخاب کنند. برخی آن را ناعادلانه می دانند زیرا کسانی که آن را ندارند دزدی نمی کنند. آنها هنوز گروه خصوصی سابق را دارند. نیازهای جامعه برآورده شده و امور طبق معمول ادامه دارد. برخی می گویند اینگونه نیست. برابری دموکراتیک باید حاکم باشد. باید تفسیر شود که به معنای دسترسی برابر برای همه دانش آموزان در همه مکانهای مناسب است.در همه جا فلسفه معلمان والدین جامعه و دانش آموزان دروغ می گوید. یک س arال مطرح می شود که مهم است: اگر ما می خواهیم آنها را در نوعی آموزش که با دنیای اجتماعی دانش آموزان مغایرت داشته باشد معلمان چه نقشی دارند؟ چگونه معلمی باید برخی دانش آموزان را ترغیب به حضور در کلاسهای پیشرفته کند؟ چگونه معلمان باید اطلاعات خاصی را که می تواند آینده دانش آموزان را برای همیشه تغییر دهد ارسال یا تشویق کنند؟ کدام دانش آموزان تمایل بیشتری به تحصیل در یک حرفه دارند؟ کدام یک از اینها بیشتر به برنامه درسی تبدیل شده است؟ نقش مدیران رهبران جامعه و غیره به فلسفه بستگی دارد. اگر این معلمان به طور م inثر در جامعه کار کنند ممکن است با انتخاب اینکه دانش آموزان را به کانال های خاصی معرفی نکنند که از طریق آنها می توانند سبک زندگی خود را بهبود ببخشند غیراخلاقی هستند. آنها ممکن است احساس کنند مادامی که ابزار لازم برای پر کردن نقش والدین را در اختیار دانش آموزان قرار دهند آنها وظیفه خود را برای بیرون آوردن آنها انجام می دهند. جان اسپرینگ نوع جامعه ای را توصیف می کند که مستقل از بخش آموزش عالی این بازار کار است. او بدون تردید این اجتماعات را فرا می خواند. نگرانی اصلی مربیان در جوامع نابرابر ارائه بهترین آموزش مقدماتی برای دانش آموزانی است که فقط این نیازها را برآورده می کنند. به نظر می رسد بسیاری از مدارس الگوهای موفقیت جامعه را برای دانش آموزان رنگین پوست ایجاد کرده اند. در بسیاری از جوامع آفریقایی-آمریکایی و اسپانیایی تبار این مدل همچنین انتظار دارد که اعضای آنها به سادگی پست نباشند. بنابراین فقط برخی از انتظارات حرفه ای توسعه یافته و در جامعه گنجانده شده است. بعلاوه جامعه حاکم علناً انتظار دارد و اعضای جوامع آسیب دیده را همچنان به حفظ این مناصب پنهان می کند. و غیره. از اقلیت دانش آموزان. معلمان همچنین می توانند از طریق رفتارها و نگرشهای پنهان و پنهان تلاش عمدی برای حفظ توانایی های دانش آموز داشته باشند. این نگرش ها و رفتارها توانایی یادگیری دانش آموزان را بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا درک خود را پیش بینی کنند. تعریف یا درک مفاهیمی مانند موفقیت اجتماعی و برابری دموکراتیک آسان است. داشتن سمت مربیگری و دانستن نحوه پاسخگویی به دانش آموزان به فلسفه و احساس عزت و مسئولیت همه دانش آموزان بستگی دارد. مجله تحقیقات آمریکایی. بهار 1997 جلد. 34 شماره 1 ص. 39-81
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد