موفقیت در بازاریابی شبکه ای: استراتژی شماره 5 – کار مداوم و مداوم

[ad_1]

بازار | موفقیت

موفقیت یک کسب و کار بازاریابی شبکه ای بستگی به تعهد شما برای انجام اقدامات مداوم و مستمر برای رشد تجارت شما دارد. در مقاله قبلی ، من درباره اهمیت اقدامات گسترده و ناقص در صورت رونق کسب و کار شما بحث کردم. این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چرا این اقدام نیز باید بطور مداوم و مداوم انجام شود.

نیروی کار مداوم

زیگ زیگلر ، اسطوره فروش یک بار گفت که موفقیت فقط با یک برنامه حق بیمه خریداری می شود که نیاز به پرداخت روزانه دارد. این قطعاً در صنعت بازاریابی شبکه صادق است. استحکام حاصل از روشهای مداوم است که به هیچ وجه نمی توان از آن استفاده کرد.

مثل استخدام یک مربی شخصی است. فقط استخدام یک مربی شما را مناسب نمی کند. فعالیت های روزمره و فعالیت های منظم طول می کشد تا بتوانید در سطح تناسب اندام خود پیشرفت هایی کسب کنید.

یک کار را انجام دهید و بعید است دنیا متوجه آن شود. این کار را هر روز ، 5 روز در هفته ، به مدت 50 هفته و در یک سال 250 تکرار تکرار کنید. در طول راه ، مردم شروع به توجه می کنند. علاوه بر این ، مهارت و مهارت خود را در انجام مأموریت افزایش خواهید داد. حتی بهتر ، به عادت تبدیل می شود که به طور خودکار آن را حفظ خواهید کرد.

تصور کنید که یک پست واحد برای انجمن بازاریابی شبکه خود ایجاد کنید. شانس این است که شما هیچ مشتری بالقوه را بدست آورید. با این وجود ، اگر هر روز یک فروند بروشور با کیفیت بالا بنویسید ، به زودی به عنوان یک متخصص شناخته خواهید شد و جریان سرب به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. همین امر در مورد هر روش بازاریابی دیگری که انتخاب می کنید در تجارت خود استفاده کنید نیز صدق می کند.

شاید بزرگترین بازگشت از ثبات تأثیر آن بر خط افتادن شما باشد. توزیع کنندگانی که در شغل خود ضبط می کنید تمایل دارند به عنوان مثال شما ، خوب یا بد را دنبال کنند. همچنین با ادامه تعامل با سازمان خود میزان حفظ خود را افزایش می دهید. یک جمله قدیمی در تجارت وجود دارد که شرکت های خوب کارمندان خوبی را جذب نمی کنند ، بنابراین مدیران خوب کارمندان خوبی را جذب می کنند. همین امر در مورد بازاریابی شبکه ای نیز صدق می کند.

پشتکار پرداخت می کند

همچنین مهم است که در کارهای خود پایدار باشید تا تجارت خود را رشد دهید. روی مراحل کوچک بسازید. از جایی که هستید ، شروع کنید و یک راه برای ایجاد مشاغل خود انتخاب کنید و به آن تسلط پیدا کنید تا تسلط پیدا کنید. سپس روش دیگر را اضافه کرده و ضمن استفاده از روش اول ، همین کار را انجام دهید. اگر قبل از یادگیری اصول اولیه تسلیم شوید ، در نهایت به جهش از یک چیز دیگر خواهید رسید و پیشرفتی نخواهید داشت.

همین مسئله در مورد شرکتی که نماینده آن هستید نیز صدق می کند اگر افراد دیگری در شرکت شما هستند که نوع موفقیتی را که می خواهید برای دستیابی به آن داشته باشید ، مشکل این شرکت ، محصولات یا برنامه جبران خسارت نیست. مشکل چیزی است که شما انجام می دهید یا انجام نمی دهید. از آنجایی که شما همین مهارت ها و عادات کاری را با خود خواهید گرفت ، شرکت های سوئیچینگ ممکن است راه حلی نباشد.

بیایید نگاهی دیگر به قیاس مربی تناسب اندام بیندازیم. شما مربی استخدام نخواهید کرد ، هر روز به مدت یک هفته (رویه ثابت) ظاهر می شوید ، سپس آموزش را متوقف کرده و انتظار دارید که بهبود یابد. نه ، باید تا زمانی که به اهداف خود نرسید ، مرتباً ورزش کنید. پس از آن ، اهداف دیگری خواهید داشت که نیاز به اقدام بیشتری دارند یا برای حفظ نتایجی که قبلاً به دست آورده اید نیاز به ماندن در یک برنامه نگهداری دارید. در مورد کار شما هم همینطور است

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا