بازرگانیبرترین های کسب و کار

موفقیت در کنکور با انتشارات گیلنا

یکی از مهم ترین آزمون هایی که هر ساله برگزار می شود و سرنوشت بسیاری از دانش آموزان را رقم میزند آزمون کنکور سراسری است. سالانه بالای یک میلیون نفر با رشته های متفاوت در این آزمون شرکت کرده و با یکدیگر رقابت می نمایند. کنکور سراسری آزمونی است که دانش آموزان برای ورود به دانشگاه خوب و رشته ای خوب باید در آن شرکت کنند. بدون هیچ شکی کنکور سراسری از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای برخی از دانش آموزان مساوی با آینده ای عالی و تضمین شده می باشد. اما در این آزمون نیز مانند همه ی آزمون ها و موفقیت های دیگر برخی به چیزی که می خواهند دست پیدا می کنند. برخی نیز شکست می خورند.

اما دلیل موفقیت برخی و شکست بعضی دیگر چه چیزی می باشد؟ آیا موسساتی چون انتشارات گیلنا می تواند  کمکی به این دانش اموزان کند؟ تا به حال به این سوال فکر کرده اید که چرا بعضی از دانش آموزان چرا با این که تلاش بسیاری کرده اند. باز هم موفقیتی کسب نکرده اند؟ یا چرا بعضی از دانش آموزان با ساعت مطالعه خوب و با تلاش  رتبه های عالی را کسب نموده اند.

آموزش | آموزشی

عوامل موفقیت

همه ی ما می دانیم که تلاش اولین و مهمترین عامل برای رسیدن به موفقیت است. همه ی افرادی که در زندگی خودشان به موفقیت های فراوانی رسیده اند برای آن تلاش های فراوانی انجام داده اند. به جز تلاش دو عامل دیگر نیز بسیار اهمیت دارد. یک انگیزه و خواست درونی فرد و دومی داشتن منابع و نقشه ی راه این دو مورد با تلاش برای رسیدن به موفقیت معجزه می نماید. در بخش بالا چند سوال مطرح  کردیم که در ذهن بسیاری از دانش آموزان وجود دارد .

پاسخ این دو سوال تلاش و خواست درونی و انگیزه و منابع درست و برنامه ریزی درست و اصولی است. این عوامل با یکدیگر باعث می شوند دانش آموز اگر حتی زمان بسیار زیادی را درس نخواند و همان 8 ساعت را به صورت کاملا مفید و درست و اصولی درس بخواند به بهترین موفقیت ها در کنکور سراسری و در بخش های دیگری زندگی خود برسد.

موسسه گیلنا

برای موفقیت در کنکور شما نیاز به مهارت داشتن در تست زنی و آموزش خوب برای مباحثی دارید که بسیار مهم هستند. شما میتوانید برای قبولی در کنکور از موسساتی چون گیلنا و اساتیدی همچون عارف ربیعیان نیز بهره ببرید.

برای قبولی در کنکور سراسری شما باید بدانید که نوع مطالعه برای کنکور با مدرسه بسیار متفاوت است. در کنکور شما در یک زمان مشخصی باید به یک تعداد سوال مشخص که معمولا ترکیبی از سه سال شما هستند پاسخ دهید.

شاید برای شما هم سوال باشد که کسانی که نمیدانند چگونه برای کنکور درس بخوانند چه کاری باید انجام دهند؟ در این بخش است که نام انواع موسسات و مشاوران کنکور به میان می آید.

کنکور آسان است

کنکور آسان است نام دیگر مجموعه گیلنا می باشد. مجموعه گیلنا و یا کنکور آسان است از موسساتی است که تمامی سعی خود را کرده است. تا دانش آموزان بهترین آموزش ها را با روش های نوین در اختیار داشته باشند. همان طور که میدانید در انتخاب یک موسسه برای آموزش دیدن اولین و مهم ترین معیار انتخاب اساتیدی است که آموزش می دهند. در مجموعه ی گیلنا بهترین اساتید در حال تدریس و آموزش هستند. یکی از مواردی که باعث می شود دانش آموزان نتوانند از موسسات و مشاوران استفاده کنند هزینه های است که باید بپردازند. در بخش بعد توضیحاتی درمورد  لیست قیمت محصولات انتشارات گیلنا بیان می کنیم.

آموزش | آموزشی

لیست قیمت محصولات گیلنا

مجموعه گیلنا برای سه رشته علوم انسانی و ریاضی و تجربی در سه پایه ی دهم و یازدهم و دوازدهم آموزش تهیه نموده است. این آموزش ها در قالب دی وی دی برای خریداران ارسال می شوند.

انتشارات گلینا همراه با دی وی دی های خود جزوات تالیف شده توسط استاد مربوطه را نیز ارسال می نماید. مجموعه گیلنا برای هر رشته پکیج های دروس تخصصی و عمومی را تهیه نموده است. محتوای پکیج های آموزشی گیلنا تدریس درس مورد نظر همراه با نکات تست زنی و چگونه مهارت پیدا کردن در تست زنی را به شما آموزش می دهد.

برای دیدن لیست قیمت محصولات انتشارات گیلنا و تنوع محصولات و همچنین پکیج های معلم خصوصی گیلنا می توانید به سایت و اپلیکیشن کنکور آسان است مراجعه کنید. مجموعه ی گلینا همواره تلاش کرده است آموزش را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت ممکن به دانش آموزان ارائه دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا