موقع نمایش! یک استراتژی بازاریابی ویدئویی موثر ایجاد کنید

[ad_1]

Google | اینستاگرام

از هر شکلی که باشد ممکن است باشد ، اعم از تبلیغ ، ویدیوی YouTube یا تبلیغات تجاری با محتوای تبلیغاتی اصلی ، بازاریابی ویدئویی م effectiveثر می تواند برای هر شرکتی در هر صنعت معجزه کند. هر شرکتی ، اعم از شرکت بزرگ یا تجارت کوچک ، می تواند از ویدیوهای دیجیتال برای آگاهی از محصولات و خدمات شما به صورت محلی و ملی استفاده کند. اگر به درستی انجام شود ، یک استراتژی موثر بازاریابی ویدئویی هزینه کمی برای شما نخواهد داشت.

بنابراین ، چگونه می توانید در این دوره که بازاریابی ویدئویی راهی جدید برای دسترسی به مشتریان شده است ، تجارت خود را به طور موثر و مقرون به صرفه ارتقا دهید؟ به نظر می رسد بسیاری از تاکتیک ها و استراتژی ها در بازاریابی ویدئویی دخیل هستند و دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود و چه چیزی در سیستم عامل های مختلف ویدئویی انجام نشود ، دشوار است. در اینجا برخی از نکات بازاریابی ویدیویی آورده شده است

فیلم های خود را کجا ارسال می کنید

شما گزینه های زیادی برای ارسال ویدیو به صورت آنلاین دارید. اگر تجارت شما دارای وبلاگ است ، این می تواند یک روش موثر برای بارگیری و مشاهده همه به روزرسانی های ویدئو باشد – به خصوص اگر در صفحه وبلاگ خود یک خوراک RSS داشته باشید. علاوه بر این ، بسیاری از شرکت ها تصمیم می گیرند محصولات خود را در سیستم عامل های ویدیویی مانند YouTube و Vimeo به بازار عرضه کنند تا بتوانند به مشتری بیشتری دسترسی پیدا کنند. پست های شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، + Google و اینستاگرام) به فالورهای شما دسترسی فوری به فیلم های شما را می دهند.

چه چیزی را ضبط می کنید

درست مثل یک فیلم ، فیلم باید داستان را به روشی خلاقانه ، جذاب و مرتبط بیان کند. چه در حال تبلیغ کالایی باشید و چه در بازاریابی یک سرویس ، مهم است که افراد در فیلم های شما ظاهر شوند. این می تواند شامل افرادی باشد که از محصول شما با موفقیت استفاده می کنند و یا مشتریانی که گواهی می دهند. سعی کنید هر ویدئو را کوتاه کنید (فقط چند دقیقه) در حالی که بیشترین داستان ممکن را به جذاب ترین شکل ممکن بیان کنید. در پایان ویدیو ، یک تماس برای اقدام فراهم کنید تا به بیننده اطلاع دهد که چگونه می تواند مرحله بعدی را ادامه دهد.

چه موقع منتشر شود

یک آپلود کننده ویدئویی برنامه ریزی شده یک برنامه روتین را فراهم می کند که بینندگان می توانند انتظار داشته و منتظر آن باشند. بسته به سرعت تغییر در صنعت خود ، ممکن است بخواهید روزانه یا هفتگی پست ارسال کنید تا بینندگان خود را به روز نگه دارید. در غیر این صورت ، یک بار در ماه باید کافی باشد. چندین وب سایت وجود دارد که روزها و دفعاتی که پست ویدیوی شما به احتمال زیاد در هر هفته مشاهده می شود را مشخص می کند. این موارد به شما کمک می کند تا برنامه استقرار خود را طراحی کنید.

چگونه یک توصیف موثر بنویسیم

خوانندگان شما باید بفهمند که چه چیزی را تماشا می کنند و چرا حتی قبل از شروع بازی به آنها سود می دهد ، بنابراین آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا ارزش دیدن وقت فیلم را دارد. یک نمای کلی از محتوای ویدئو ارائه دهید و حتماً نکات کلیدی ویدئو را برجسته کنید. در YouTube و سیستم عامل های مشابه وجود پیوندهایی در خلاصه خود به منابع دیگر مانند فیس بوک ، توییتر یا وب سایت شرکت شما می تواند موثر باشد ، به طوری که بینندگان می توانند شما را در سایر رسانه های اجتماعی دنبال کنند و با شما تماس بگیرند. همچنین به خاطر داشته باشید آنچه در توضیحات گنجانده اید ، در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نقش زیادی دارد ، که بر رتبه بندی ویدیوی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. برای یادگیری روشهای م toثر برای تبلیغ ویدیوی خود از طریق این کانالها ، به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

دو سیستم عامل اصلی: YouTube و Vimeo

این سایت های اشتراک ویدیو دارای انواع مختلف ویدئویی است که می توان تصور کرد ، بنابراین برای اینکه محصول خود را با موفقیت در اینجا بازاریابی کنید ، باید برجسته باشید. شما باید فیلم هایی با محتوای مرتبط ایجاد کنید که بینندگان شما می خواهند آنها را تماشا کرده و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. همچنین باید عنوان خود را به اندازه کافی منحصر به فرد و جذاب بسازید که به راحتی بتوان آن را در میان سایر فیلم ها یافت. کانال خود را شخصی کنید و اطمینان حاصل کنید که برای بینندگان آسان است که به جستجوی آنچه می خواهند ، بپردازند و حتماً پیوندی به سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در توضیحات خود ارائه دهند.

اگر تجارت شما در اینترنت است باید بازاریابی ویدئویی بخشی از برنامه بازاریابی شما باشد. این نکات باید در زمینه ایجاد محتوا ، نوشتن توضیحات و یافتن کانال هایی برای ارسال به شما کمک کند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، استخدام یک شرکت بازاریابی حرفه ای را در نظر بگیرید که برای توسعه استراتژی بازاریابی ویدئویی با شما همکاری کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا