مولد فیدهای ژنهای Clickbank – 17000 دلار در یک روز

آیا می دانید تولیدکننده سود Clickbank را چه چیزی تولید می کند؟ این اسکریپتی است که برای وب مسترها طراحی شده است تا بتوانند مرکز به اصطلاح Clickbank را در وب سایت خود نصب کنند. Clickbank یک بازار محبوب است که هزاران محصول دیجیتالی را به فروش می رساند. تولید کننده سود Clickbank به مدیر وب سایت اجازه می دهد محصولاتی را که در وب سایت وی نمایش داده می شود انتخاب کند.

دلار

ژنراتور هر ساعت سایت را با محصولات مختلف تغذیه می کند ، بنابراین سایت دائماً با محتوای جدید و جدید به روز می شود. بنابراین ، به جای مشترک شدن در هر محصول جداگانه ، می توانید نام مستعار Clickbank خود را یک بار وارد کنید و هزاران محصول برای تبلیغ در وب سایت خود بدست آورید.

شما قادر خواهید بود که دسته بندی محصولات را که می خواهید در وب سایت خود نمایش دهید و همچنین به روز کردن وب سایت خود انتخاب کنید. این یک ایده عالی برای وب مسترهاست ، اما مهمتر از همه آنچه که می خواهید با وب سایت خود انجام دهید ترویج آن است. از این گذشته ، اگر هیچ بازدید کننده ای پیدا نکنید ، در حال انجام فروش نیستید.

منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای آموزش خود در مورد بازاریابی کمیسیون استفاده کنید. تنها مشکل این است که شما باید آن را پیدا کنید و سپس آن را تست کنید تا ببینید آیا این کار می کند یا نه. فهمیدم پیروی از سیستمی که به جای اتلاف وقت برای آزمایش ایده های خودتان باشد ، بسیار آسان تر می شوید.

شما می توانید سال ها برای تحقیق در مورد همه کتاب های الکترونیکی در اینترنت بگذرانید یا می توانید از این توصیه استفاده کنید و یک راهنمای رایگان را بارگیری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا