بازرگانی

میکسر کنوود SB327

قیمت میکسر کنوود مدل 327
میکسر وسیله ای همه کاره است که کاربردهای زیادی دارد. در مخلوط مایعات و همچنین گوشت های پخته یا بدون چربی ، سیب زمینی ، پیاز ، پیاز ، برنج و غیره استفاده می شود. و به طور کلی یک عنصر ضخیم است. میکسرها می توانند لیوان های شیشه ای یا پلاستیکی داشته باشند. همچنین می توانید یخ را در همزن خرد کنید. بعضی اوقات تولید کنندگان این دستگاه ها انواع مختلفی از دستگاه ها را ارائه می دهند که بعضی از آنها فقط یک عملکرد خاص را انجام می دهند و برخی دیگر عملکردهای مختلفی دارند. میکسر قدرتمند کنوود 327 می تواند آن را مخلوط کند. اما شکل آن فراتر از هر نوع آب میوه است.
با میکسر کنوود کار کنید
قدرت دستگاه می تواند میوه های سخت را از بین ببرد و همان مخلوط را ایجاد کند. وی همچنین بستنی خود را با زبان بی آلایش خود می خواند و در هر زمان از سال آن را سرد می نوشد. اندازه لیوان برابر است با اندازه 5 لیوان بزرگ یا 8 لیوان آب میوه. برای یک خانواده پرجمعیت یا مهمانی با جمعیت متوسط ​​، محل صبحانه و همچنین قهوه ایده آل است.
خوردن آب میوه با قرار دادن شیر در آن به راحتی انجام می شود. واکر ضد لغزش زیر دستگاه از حرکت و حرکت دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. سرعت این دستگاه دارای دو حالت است که برای تهیه آب میوه های تازه و طبیعی کافی است.
طراحی محصولات و مواد بدنه
Kenwood SB327 با بدنه آلومینیومی دو مزیت برای آشپزخانه فراهم می کند. این آب برای پخت و پز و قهوه مفید است. می توانید میوه ها ، به ویژه میوه های پخته شده را با موتور 750 وات و یخ ترک خورده بسته بندی کنید. بدنه از استیل ساخته شده و با رنگ کروم ، هیچ اثری از رنگ برای نگه داشتن بدنه دیده نمی شود.
میکسر شیر Kenwood SB327 می تواند انواع مختلفی از لباس فرم را ایجاد کند. سبزیجات برگدار و کاربرد آنها با توجه به این واقعیت که تصور می شود هرچه بیشتر نوشیدنی را نرم کرده و یخ خرد شده را با میوه مخلوط می کند ، توانایی شکستن یخ با آن را دارد و توانایی برش میوه ها یا سبزیجات و سایر موارد را دارد.
به این ترتیب از نظر شکل و نخ آسیب نمی بیند و سایر مواد به خوبی حفظ می شوند. تفاوت آب میوه و لیمو در این است که فیبر میوه ای تولید می کند که به خوبی حفظ شده و خواص آن را از دست نمی دهد. میکسر میکسر کنوود دارای دو دکمه بر روی بدنه است که دور موتور را تنظیم می کند. دکمه اول با سرعت کم و دکمه دوم با سرعت بالا و دکمه دیگری در بالای آن وجود دارد به نام PULSE که برای فشار بهتر یخ استفاده می شود.
کاربرد دیگر وبلاگ کنوود
از دکمه Dispense نیز برای ایجاد ادویه استفاده می شود. مواد پاک کننده شامل آب میوه و آب میوه یا سبزیجات است. اما آب میوه ها به سرعت حاوی مواد مغذی و ویتامین هستند. در میکسر ، میوه ها و سبزیجات تازه یا سرد به عنوان مخلوط کن نوشیدنی استفاده کنید. اما با استفاده از آب میوه ها ، پوست و فیبر موجود در آن را از آب میوه های طبیعی یا سبزیجات متمایز می کنید. به طور کلی ، آب میوه ها فاقد فیبر هستند.
اما اسموتی ها با تمام میوه ها و سبزیجات مخلوط می شوند. فیبر موجود در این نوشیدنی التهاب را کاهش می دهد و برای روده مفید است. در حالت متعادل ، تمام مواد مغذی مانند آنزیم ها ، ویتامین ها و فیبر در سبزیجات و میوه ها ذخیره می شود.منبع:
منبع در سایت میکسر Kenwood SB327

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا