ساختمان و مسکن

میکوآکان: خانه بزرگترین هنرهای مکزیکی

برای بسیاری از مسافران ، میکوآکان زیباترین ایالت هنری و فرهنگی مکزیک است. این خانه از قبیله تاراسکان ، یک قبیله محلی است که به دلیل شاهکارهای رنگارنگ و موسیقی دست ساز و موسیقی و فولکلور خود معروف است.

شهر زیبای پاتسکوارو در سال 1324 تأسیس شده و در ساحل دریاچه پاتسکوارو واقع شده است و یکی از مرتفع ترین دریاچه های جهان است. امروزه ، این مرکز فرهنگ و هنر صنایع دستی “hecho a mano” است و نقطه شروع خوبی برای سفر شما در ایالت است. هر جمعه یک روز بازار است و شما می توانید بسیاری از خانمها را با لباس های سنتی و رنگارنگ که به فروش سوغات و صنایع دستی مختلف مشهور هستند ، ببینید. Pascuaro به دلیل پارچه های پشمی با کیفیت بالا شناخته شده است ، و شهر همسایه سانتا کلارا دل کبرا به دلیل کاردستی صنایع دستی نجاری معروف است. همچنین می توانید بسیاری از مبلمان سفال و دستباف را مشاهده کنید و بخرید که هر خانه را به راحتی زیبا و زیبا تر می کند.

جای تعجب نیست که میکوآکان مرکز اصلی صنایع دستی مکزیک است. در اوایل قرن هفدهم ، یک اسقف اسپانیایی وارد پایتخت ایالت مورلیا شد و قصد داشت روستاهای محلی را به نوعی گروه صنایع دستی سازماندهی کند. او می خواست که هر شهری هنر و صنعت مختلفی داشته باشد و فعلاً ایده های اساسی آن دست نخورده باقی مانده است. تجدید نظر ساده در صنایع دستی محلی حتی بدون ترک مورلیا نیز می تواند انجام شود. در Casa de Artesanias ، واقع در میدان سان فرانسیسکو ، می توانید نمایشگاهی از بهترین هنرها و صنایع دستی منطقه ای ببینید.

مورلیا ، اروپایی ترین شهر مکزیک نیز میزبان خوابگاه “ویلا مونتاگنا” است. در تپه های سانتا ماریا ، بین سرسبز سرسبز و منظره پانوراما از شهر زیر واقع شده است. بسیاری از صنایع دستی و عتیقه های منطقه ای را می توانید در این مجموعه باشکوه به سبک فرانسوی مشاهده کنید.

ویلاهای منحصر به فرد ، پیچ و خم های پاسیو ، و کوچه های سنگریزه فضای جالبی را ایجاد می کند که باعث می شود احساس راحتی و شادی کنید. همچنین می توانید غذاهای سنتی مکزیکی سنتی و معتبر را امتحان کنید که با داشتن مقدار زیادی شراب خوب مکزیکی ، تعطیلات شما را به یاد ماندنی و شگفت انگیز می کند. مناظر عالی همیشه با غذای عالی رقابت می کنند ، بنابراین اگر تعادل پیدا کنید مطمئناً شگفت انگیزترین زمان زندگی خود خواهید بود. مردم محلی آنقدر دوستانه هستند که ترک این قطعه کوچک بهشت ​​بر روی زمین برای شما دشوار خواهد بود.

پیدا کردن Patskuaro برای شما آسان خواهد بود. این شهر در 50 کیلومتری جنوب غربی مورلیا واقع شده است. بهترین زمان برای بازدید از پاتزوکارو در ابتدای ماه نوامبر است. شما می توانید در جشنواره محلی Dia de los Muertos شرکت کنید ، درگذشتگان را گرامیداشت کنید. اگر می خواهید روحیه و سنت های محلی ها را حس کنید ، زمان سال است. اگر می خواهید تعطیلات خود را در آنجا بگذرانید ، به پول زیادی احتیاج نخواهید داشت. بسیاری از آژانس های مسافرتی وجود دارند که می توانند برخی از بسته های مسافرتی با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد دهند. کافی است اینترنت را چک کنید و قادر خواهید بود در مورد مرکز هنری مکزیک بزرگ ، بازدید کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا