می دانید چگونه کارت پستال بی نظیر درست کنید؟

[ad_1]

آیا می دانید کارت پستال راه بعدی و بعدی برای دستیابی به مشتریان است؟

از آنجا که ارسال کارت پستال و نحوه پاسخگویی مردم به آنها ارزان است وقت آن است که سرمایه گذاری در آنها بخصوص اگر شما صاحب مشاغل محلی کوچک و حرفه ای هستید باشد.

این شامل مواردی است که شما یک وکیل پزشک کارگزار املاک و مستغلات فرش پاک کننده پیمانکار و موارد دیگر هستید.

از کارت پستال استفاده می کند

کارت پستال ها به عنوان بازاریابی به منظور تبلیغ و فروش و یا ذخیره رویدادها یا مناسبت های خاص در مشاغل کوچک شما بهترین استفاده می شوند. پیام خود را کوتاه نگه دارید ناز نشان دهید و از تصاویر چشم نواز استفاده کنید که کارت را زیبا می کنند.

هنگام ساختن یک چه چیزی را باید در نظر بگیریم

یک میلیون کاری وجود دارد که می توان با آن کارت پستال انجام داد تا کار کند اما مانند ساخت هواپیما بعضی ها هرگز قرار نبود پرواز کنند. بنابراین این مواردی است که باید در خاطر داشته باشید.

اولین…

هدف خود را اصلاح کنید

– بر اساس مشتری ایده آل خود هدفمند زندگی کنید

– به مدت یک سال در این لیست پستی اجرا کنید

از کلمات ماشه برای ضرب و شتم قلب آنها و شخصی سازی آنها استفاده کنید

* توجه داشته باشید – اگر قادر به ایجاد شخصی خود نیستید یا از نرم افزار EDDM اداره پست استفاده نمی کنید مستقیماً از سایتهایی مانند hoovers.com avention.com و infousa.com یک لیست پستی را اجاره کنید.

ثانیا …

برای جلب توجه و هدایت مطالب خود از یک طرح چشم نواز و یک عنوان نه کلمه ای استفاده کنید

مثال:

متعلق به امروز! با پیشنهاد ما برای مدت زمان محدود تمام هزینه ها کنار گذاشته شده اند! (ارزش 500 دلار)

سومین…

او یک پیشنهاد آب میوه داد که آنها نتوانستند رد کنند.

مانند…

– کتاب الکترونیکی رایگان که دوست دارند بخوانند

– اولین مشاوره رایگان

هزینه امتناع کرد

تخفیف

– کوپن

* توجه – فراموش نکنید که مقدار ذخیره شده را در پرانتز قرار دهید تا تأیید کنید که چه چیزی گم شده است. (ارزش 99 دلار)

کمبود را تا تاریخ انقضا بررسی کنید.

مثال – برای یک بار – فروش به پایان رسید 01/06/2015

چهارمین …

توسعه محتوا مهم است

– به دست آوردن اطلاعات مربوط به اندازه کافی به گونه ای که مشخص شود محصول یا خدمات چیست

اطلاعاتی در مورد نحوه پاسخگویی درج کنید. اینجاست که باید خلاق باشید

– برای پاسخ بهتر یک سؤال بپرسید و جواب را در انتهای طرف دیگر دفن کنید تا اینکه او به میل خود برای خواندن کل کارت پستال فرو رفت.

* تبصره – كاربران پستی مستقیمی كه مستقیم تر هستند سعی در فروش مستقیم مستقیم از کارت پستال نمی كنند. درعوض آنها خوانندگان را وادار می كنند كه قدم بعدی در روند خرید را بردارند.

پنجمین …

کارت را طراحی کنید

برای جلب توجه کارت پستال را بزرگتر از حد معمول کنید

دلیل خود را مشاهده کنید – تنظیم حاشیه های چپ به خوانندگان کمک می کند تا ابتدای نسخه شما را پیدا کنند. اما اگر در هر دو طرف متمرکز باشد یا توجیه شود خواندن آن دشوار خواهد شد.

* توجه – خلاق باشید. کارهایی را برای جلب توجه انجام دهید و هرگز آنها را ترک نکنید. به عنوان مثال طرف Flip-flop A و B. این کار را انجام می دهند تا مشتریان بالقوه شما درگیر شوند.

VI …

پیگیری کارت

– گیرندگان را به صفحه فرود کارت پیوند دهید.

– یک کدپستی خاص داشته باشید.

هفت …

عملیات آزمایشی

کارت خود را با ویرایشگر یا چند نفر که می شناسید اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که نتیجه شما می خواهید

چشم ها را دنبال کنید این یک تکنیک خوب است که بدانید چگونه کارت پستال چشمان فرد دریافت کننده آن را هدایت می کند. اگر آن را پیگیری کنند خنک شوند اگر دارای بخش هایی باشد که باعث می شود فرد علاقه خود را از دست بدهد در این صورت مشکلی در دستان خود خواهید داشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا